neomy-k
עלתה בי המחשבה להתחיל להעלות לכאן סיפור קצר בהמשכים בקרוב. עבר זמן רב מאז הסיפור הארוך האחרון שסיימתי לכתוב כאן ואני מתגעגעת לכתיבת יצירות שלמות ומסועפות ^_^ אני מודה לכל הקוראים והמגיבים שמקדישים מזמנם לכתיבה שלי, לא הייתי יכולה לעשות את זה בלעדיכם :) ♡ נעמי.

אבוקה קרה

neomy-k 20/01/2015 1009 צפיות 15 תגובות
עלתה בי המחשבה להתחיל להעלות לכאן סיפור קצר בהמשכים בקרוב. עבר זמן רב מאז הסיפור הארוך האחרון שסיימתי לכתוב כאן ואני מתגעגעת לכתיבת יצירות שלמות ומסועפות ^_^ אני מודה לכל הקוראים והמגיבים שמקדישים מזמנם לכתיבה שלי, לא הייתי יכולה לעשות את זה בלעדיכם :) ♡ נעמי.

לחשוב עלייך, בכל שבריר שניה בה המצית נדלקת והאש שבוערת משקפת את הלהבה שבפנים,
לא נכבית, לעולם לא מתכלה.
והסיגריה נאכלת עם המשבים הקרים. הליבה שלה אדומה, נאחזת, עד המציאות – מכה ונשברת,
נכנעת לעולם קפוא, נשאבת אל תוך ריקנות. חיוורון של מוות.
היא איננה. ואני עוד כאן, חיה ונושמת, חושבת עלייך ואתה רחוק. חושבת עלייך ואתה וויתרת על החיים, איתי. על החום והביטחון, על העתיד כפי שראינו אותו מבעד לאותה המשקפת.
שנים חולפות ומבעד לכתף אלו עדיין אנחנו, נאבקים על עוד יום כדי לשרוד, בין כל המבטים החוקרים. הפנים ששופטים והביטחון העצמי הרעוע שהולך ומתפוגג…
"אנחנו נהיה בסדר, אני מבטיח."
אבל מעולם לא אמרת שתקיים זאת במרחק של אלפי קילומטרים מהלב שבי. מהרגש, מהדמעות…
מה בדיוק הבטחת לי בחיבוק שלך, כשאחזת בי חזק, כשכל כך פחדת מהרגע בו תצטרך להרפות.
"נסיכה אף פעם לא יודעת שהיא נסיכה."
אבל על נסיכה נגזרו חיים שלמים של דאגה ומחוייבות כלפי האנשים שלה. אולי לא רציתי לדעת.
"אני כאן איתך".
למה לא אמרת מה יהיה עלי לעשות כשלא תהיה כאן יותר?
ואני אבודה. כורעת תחת העומס של להכיר ולהסתדר עם אנשים שלא מעוניינים לחבב אותי, לדעת מי אני באמת. לקלף את השכבות הרבות כל כך בהן כרכתי את לבי, על מנת שלא ייפגע שוב.
"אני פוחדת מהרגע בו כבר לא נהיה יחד".
אמרתי אז, לוחשת את הסוד הגדול של הפחדים שמכרסמים דרכי, על אוזניים שמתעלמות מהרגש השקוף אליו אני מנסה להתכחש.
"למה את חושבת שזה אי פעם יקרה?"
למה באמת חשבתי שנגיע למצב הזה כשהייתי בטוחה כל כך באהבה שלי אלייך?
אולי כי ראיתי את הנולד. אולי כי למרות הכל ראיתי את מה שכולם אמרו ללא הפסקה סביבי.
ואולי כי באמת ובתמים פחדתי…
לא נתתי לך תשובה.
היית צריך לדעת. היית צריך להכיר אותי, טוב יותר מכל אחד אחר בעולם הזה. כי גם אתה ראית את אותה הנקודה הזעירה הזו באופק הולכת וקריבה, נהפכת ומתגבשת לכדי אותם ימים מכוערים ואכזריים שהעבירו בנו טלטלה, שבסופה של תקופה, הרגו בנו חלק שלעולם לא עוד יחזור להיות אותו הדבר.


תגובות (15)

אם הייתי מכירה אותך הייתי מחבבת אותך.
האמ זה הרגיש לי כמו חלק מיומן. חלק מיומן- יפה. ובכל זאת. חלק מיומן.
כן הצלחתי להתחבר

20/01/2015 03:26

תודה אוליב.
יש לי הרגשה שאם היינו מכירות, היינו מסתדרות מעולה ^_^
ואת אומרת חלק מיומן בתור ביקורת? או שאת לא חושבת שיש מקום לקטעים כאלה בבמות שנועדו לפירסום סיפורים?

20/01/2015 03:35

    חלק מיומן זה זאנר. כמו שמכתבים זה זאנר. וזה בסדר. אבל לקרוא מכתבים או יומנים זה פחות הקטע שלי למשל. ספציפית זה קטע יומן טוב, יש פה טריליון כתבי יומן וכולם די גרועים או לפחות לא מחדשים או כתובים בצורה סבירה עד מעניינת

    20/01/2015 03:41

    הא אגב,
    כתבתי סיפור שממש השקעתי בו. גם ממש ארוך חח
    קיבלתי חוות דעת טובות אבל אנימעדיין ממש ממש נואשת לביקורת
    אשמח אם תעיפי מבט
    גם אם כן וגם אם לא-
    תודה מראש

    20/01/2015 03:43

הבנתי, אני מקבלת את זה. כל אחד והנישה שלו. בדרך כלל גם אני לא טיפוס של יומנים, מנהלת אחד אבל לא חושפת בפני איש. אבל יש פעמים שאני מרגישה שאני רוצה לחלוק עם העולם, מעין סוג של פריקה תוכלי לקרוא לזה :)
בכל אופן, תודה רבה על התגובות שלך. אני יותר מאשמח לקרוא את הסיפור שלך. צפי לתגובה שלי בקרוב ^_^

20/01/2015 03:51

    חחח הוו נחמד, בקוצר רוח ^_^

    20/01/2015 04:02

    היי ראיתי והגבתי לך. תודה רבה רבה רבה לך!!!

    20/01/2015 17:07

אני ממש רוצה לכתוב לך תגובה הולמת אבל אין לי מקלדת וזה קצת מתיש לכתוב עם המקלדת של גוגל, אבל יש משהו מאוד עוצמתי בקטע וכמו תמיד הכתיבה שלך יודעת לרתק אותי

20/01/2015 17:32

    אז לתגובה שלי.
    יש משהו מאוד עוצמתי בקטע. כמו שאוליב אמרה, זה מרגיש כמו חלק מיומן, לא זה לא גורע מאיכות הכתיבה בכלל. לפעמים כשאנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לפרוק משהו מעלינו, אנחנו כותבים אותו בצורה הכי נוראית ומכסים אותו מכמה שכבות של שקר, אבל לפעמים אנחנו כותבים אותו כמו שהוא, ואז הוא יוצא בצורה מושלמת.
    מאיך שאת כתבת את זה, אפשר ממש להרגיש כל מילה, את הטלטלות ואת הדברים הקטנים והשמחים …
    אני מאוד מעריכה את הכתיבה שלך, בקיצור ;)

    22/01/2015 17:37

אלפי תודות לך, ספיר, אני ממש מעריכה את זה! :))

20/01/2015 18:10

    שוב תודה, עצם זה שחזרת והקדשת זמן לכתוב את התגובה גורמת לי להעריך אותך אפילו יותר, את באמת מדהימה, אלפי תודות ושבוע מקסים לך! :)

    24/01/2015 19:13

וואו…זה פשוט מדהים!
פשוט *חסרת נשימה*!
מדהים מדהים מדהים!!!!
כל התיאורים,כל המילים,פשוט יפיפה!
3:

30/01/2015 22:23

    תודה ענקית לך! ♥

    01/02/2015 15:18

מדהימה שלי
הכתיבה שלך כלכך סוחפת ועמוקה תמשיכי ליצור ולהיות מדהימה תאמיני בעצמך עוד תגיעי רחוק
♥️

17/02/2015 13:18

תודה יפה שליי,
לקבל תגובה כזאת מסופרת כמוך… עשית לי את
היום!
LOVE YOU :*

17/02/2015 13:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך