אולי עמוק הלב אוהב

13/12/2012 576 צפיות אין תגובות

וכשהיא רואה אותו, סומק מופיע על לחייה, פייה נפתח למין חיוך עקום וענייה נוצצות. אבל היא מפחדת. מנסה בכל הכוח להסתיר את התגובה הלא רציונלית שמופעלת כל פעם מחדש. ואם הוא יראה? מה הוא יחשוב עליה?
היא יושבת בכיסא שבפינת הכיתה ובוהה בלוח. רגליה הצנומות נדחקות מתחת לשולחן וידיה מונחות על הירח. כל כמה שניות עינייה פוזלות אליו והיא מיד מחזירה אותן אל הלוח, רק שלא ידע. לא הרבה מכירים את אופייה המיוחד. היא טוענת שהיא ביישנית אבל כולם חושבים שהיא סנובית. אילו רק היה יודע מה מסתתר מאחורי השיער החלק והארוך שמעניק לה תחושבת ביטחון קלה. בראשה הפחדן נעות מחשבות אמיצות שמיד מתפוגגות. ויש לה חברות עם המון ביטחון עצמי שמכירות אותה ויודעות שהיא משהו מיוחד ואומרות לה להעז…. אני ביישנית! היא חוזרת ואומרת להן, לרגע צועקת ומיד משתתקת.
אני מביטה בה מהצד ויודעת מה היא באמת. היא לא יודעת שאני יודעת כי אני מסתירה את זה, מדחיקה את זה. לא טוב לי שיש לה אופי כלח כך מיוחד.
היא נורא יפה.. טוב לי שהם לא מבחינים.. מידי פעם מישהי ממלאות הביטחון זורקת הערה כמו 'אני לא מבינה איך היא רבקה.. היא הכי יפה בכיתה' ואני חייבת להגיד שהן צודקות למרות שבלב זה כואב לי מאוד. היא גם לא יודעת שאני מבחינה בתגובה הסודית שלה כשהיא רואה אותו. לא, אני לא מקנא.. אילו רציתי להשיג אותו יכולתי. הרי גם אני נראת טוב ולי לפחות יש ביטחון עצמי. אבל קשה לי לקבל מחשבה שהם יהיו יחד.
ואז הוא ניגש עליה והיא נלחמת בכל הכוח להסתיר את התגובה הסודית. הוא מחייך עלייה והיא מצחקקת.. אני בטוחה שבראשה מתנהלת מלחמת עולמות. והוא אומר למשהו והיא עונה לו ומחייכת שוב. ואני מתהפכת במקומי מקנאה.
אחרי כמה ימים הם מגיעים יחד לכיתה. השמועות אומרות שהם יוצאים.
יכולתי להשיג אותו….. יכולתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך