Yuki
לאורי המקסמה. שהיא חכתה המון זמן לסיפור הקצרצר הזה(אורי השקעתי הרבה מחשבה לפני שהחלטתי על הסיפור הזה מקווה שתאהבי...)

אורי!

Yuki 02/12/2015 1149 צפיות 18 תגובות
לאורי המקסמה. שהיא חכתה המון זמן לסיפור הקצרצר הזה(אורי השקעתי הרבה מחשבה לפני שהחלטתי על הסיפור הזה מקווה שתאהבי...)

הנסיכה הזרה שלחה יד מפתח המרכבה, נעזרת בידו של אחד הנערים שעמד זקוף גב ונרגש.
יוקי בחן את ידיה הנשיות שלק ורדרד קישט אותן, צמיד זהב עיטר את מפרק ידה השזופה,
שמלתה הכבדה כיסתה זוג סנדלי עקב,
היא חיפשה היכן להניח את רגליה, אך השביל החלקלק שאך פונה משלג היה עלול ללכלך את נעליה ושולי שמלתה, וזה דבר שהיא סירבה לאפשר לו לקרות.
היא חיפשה בעיניה מישהו שיסייע לה.
מבטה העז פגש במבטו, עיניה החומות מצאו חן בעיניו. הוא מעולם לא ראה עיניים כל כך כהות.
בצפון כולם היו בהירים כל כך, אפילו חיוורים. העיניים, העור, הכל. אולי מלבד השיער.
שיערו היה שחור, לפעמים קצת כחול בזמן ששמש חורפית שלחה קרניה, כמו ברגעים אלה מסנוורת אך לא מחממת.
יוקי ניגש אליה, חושב כיצד לעזור לה, הוא אפילו שקל להרים אותה בלית בררה אך ידע שהיא לא תאהב את זה.
הוא הגיעה אליה, נשק לידה, אחז בנערו שכבר הפך לעמוד תמיכה, הסיר את גרביו ומגפיו, והודה בלבו לאחת המשרתות, שתמיד הייתה מעלימה את גרביו המלוכלכים ומשאירה לו בחדר נקיים, כי עכשיו, כשהלביש לנסיכה את נעליו, הדבר היה עלול להיות מביך קצת יותר אם מגרביו היה נודף ריח רע.
הרצפה הייתה קפואה, ויוקי התאמץ ללכת בצעדים מתונים שלא יקשו על הנסיכה, דבר שהקשה עליו מאוד, מאחר והוא צעד יחף על רצפה מכוסה קרח. הוא הופתע כשבמקום להישען עליו בעדינות היא אחזה בכף ידו והאיצה את קצב צעדיהם עד ששניהם רצו מתנשפים ונרגשים.
"תודה על הנעליים." היא לחשה לו באוזן כשנכנסו לאולם הכניסה. "תודה על הריצה." הוא השיב לה, מסמן למשרתיו להושיב אותה מול האש, שמלתה לא התאימה למזג האוויר החורפי ורעידות קטנות טלטלו את גופה.
"את לא לבושה לחורף." העיר לה כאשר רגליו שבו לטמפרטורה הרגילה שלהן. הנסיכה העיפה בו מבט קצר ושבה להתכרבל בפרוות שהוגשו לה. "אתה בעצמך לא לבוש לחורף, החולצה שלך דקה יותר מהממחטה שלי." אמרה לו.
"הקור לא מציק לי, אני אוהב אותו." יוקי השיב לה. הנסיכה נרעדה כאומרת שהדבר לא נשמע לה הגיוני.
"עדיין, אתה יכול לקבל דלקת ריאות או מחלה אחרת. אני בכל אופן ממש לא אוהבת את הקור הזה. הכל כל כך אפלולי ורטוב." הוסיפה.
כשיוקי שמע את זה, אכזבה התגנבה ללבו. אחרי הכל, מה הוא יעשה עם מלכה שאפילו לא אוהבת את ארצה?
בהחלטה של רגע הוא הקים אותה על רגליה וקרא למשרתות להלביש אותה. הוא המתין לה זמן מה לפני שהיא נעמדה לפניו. יוקי חייך בסיפוק והגיש לה גלימה עבה כדי שתוכל להתכסות בה כשיצאו.
הם הלכו בתוך יער מושלג, שצמרותיו לא נראו וגזעיו היו עבים וחומים בתוך תמונת הנוף הלבנה שראו.
"ראית את זה?" שאלה הנסיכה ונטשה את ידו של יוקי, ממהרת לעץ שעליו התרוצצו זוג סנאים. עיניה התרוצצו בהתלהבות מסנאי לסנאי במקצב תנועתם העליזה.
"בואי." יוקי דרבן אותה לעלות לראש הגבעה, דוחף אותה ונעזר בה לחלופין "הנה." אמרה מתנשפת והרימה עיניה מהשלג הלבן.
"וואו! זה…" היא התנשפה והשתתקה.
"וזה לא הכל." אמר יוקי ודחף אותה במדרון. צרחה מבועתת וצליל חבטה נשמעו. יוקי הצטרף אליה, מתגלגל ומתהפך, מתערבב איתה ועם השלג בגוש הולך וגדל ובפרצי צחוק עצומים ורועשים הם נפלו והחליקו במורד המדרון.
הם נעצרו בתחתית, לאחר התקף צחקוקים וניסיונות חוזרים ונשנים לעמוד יוקי אמר בחיוך שובב אך ברצינות רבה,
"אורורה, האם גם אצלך יש שלג שגורם לצחוק?"


תגובות (18)

זה מוזר, את כותבת יפה, אבל עם שגיאות של כיתה א' (בלי להעליב). הסיפור כתוב טוב, אבל קצת תפל.

02/12/2015 21:30

    תודה דני, ואם כל הכבוד לך ולחכמתך המזערית דעתך תמיד לוקה בחסר…
    נ.ב
    תודה על התגובה

    17/12/2015 10:23

יוקי, לדעתי זה סיפור נפלא!
ראשית, הכתיבה שלך יפיפייה. למרות שאני מסכימה עם דני לגבי השגיאות, אבל זה תמיד משהו שאפשר לתקן עם מעט עזרה.
אהבתי בעיקר את העלילה, שלמראית עין יכולה אולי להיות מעט חסרת טעם אבל היא מקבלת עומק לקראת הסיום לפי דעתי. וגם בתור קטע הרפתקאות קצר שכזה זה היה מקסים, מעניין, ומושך לקריאה. אני לא יודעת אם זו יצירתיות, מקוריות, או כתיבה טובה, אבל משהו בסיפורים שלך תמיד מעניין ומושך לקריאה. את תמיד מכניסה את "קסם היוקי" המיוחד שלך לסיפור, ואני מרגישה שגם מהעלילה השחוקה ביותר את מסוגלת ליצור סיפור מקסים, שזו תכונה נכספת.
לא אכפת לי מה אומרים, זה סיפור נהדר ונהניתי לקרוא אותו! ואני שמחה מאוד שהשקעת מזמנך למחשבה על הקטע במיוחד בעבורי, זה מחמיא לי ואני שמחה מאוד(ומתרגשת:) דירגתי 5!
♥♥♥ שמחה שאת חברה שלי פה ♥ מתגעגעת! תראי יותר נוכחות(וגם אני אנסה, מבטיחה!)

02/12/2015 21:52

    קודם כל אורי, ממש אבל ממש סליחה על הזמן שלקח לי להגיב, מלא בעיות תכניות של מחשבים ופלאפונים
    , זמן קצר עצלות ועוד כמה… מנעו ממני להגיב לך, אם כי את הבודדים שבהחלט רציתי להגיב לה…
    קודם כל לכל מקטע בסיפור היה מסר ושלב אחר בחברות שלנו.. שנחתמה בחשיפת העולם האישי וקרבה עמוקה(הסוף)
    ממש תודה שזה מה שאת חושבת עלי, כי זה ממש מעודד בתקופת היובש הנוכחית שלי
    אוהבת מודה ומתגעגעת
    יוקי

    17/12/2015 10:28

לא קראתי אבל שתדעו לכם לוזרים שזה שאיזה נוד קבע שכותבים ממתקים ככה ולא ממטכים, ואתם סתומים שכמותכם החלטתם שכתיבה חופשית היא נחותה ושייכת רק לתינוקות ומורידה ערך של משהו… כשבעצם ההערות שלכם רק מורידות מהאינטלגנציה שלכם.

03/12/2015 18:05

    כן אבל הבעיה עם גישה כזו, היא ההבנה של הקוראים שלך. בתור סופרת את רוצה שלא יקרה שום מצב בו הקורא עוצר לרגע, מתנתק מהטקסט ואומר – מה? למה היא התכוונה? זה הורס את רצף הקריאה ואת החוויה שלה. אז לא, הבעיה היא לא חוקים ומוסכמות אלא תחושות ורגשות שנובעים מהסיפור שלך

    03/12/2015 18:31

    אוליב! קרועה! הייתי בטוחה שנעלמת לנבכי הזיכרון הקצר שלי…
    תודה על דברי החכמה המועלים ומגוננים שלך חחחחחח
    אוהבת יוקי

    17/12/2015 10:30

    יאפ, יש משהו חכם במשאת אומרת R

    17/12/2015 10:31

סיפור יפה, יוקי… ותסלחי לי שאני לא ארחיב עכשיו. אין לי כוח.

03/12/2015 18:42

סיפור יפה, יוקי… ותסלחי לי שאני לא ארחיב עכשיו. אין לי כוח.

03/12/2015 18:42

    לא רוצה לסלוח! אבל אין לי כוח לריב… אז אני לא כועסת חחחחחחח

    17/12/2015 10:32

חחחחחחח סיפור מקסים! רק תסבירי לי למה את תמיד בן בסיפורים שלך? ולמה את חוזרת לימי הביניים?

03/12/2015 22:00

    להלי!
    קודם כל ממש תודה על המחשבה ויצרית הקשר, זה מאוד היה חשוב לי ונתן לי מוטיבציה לחזור במלוא הכוח!
    אין כמוך!
    תודה על המחמאות ואהבה
    אוהבת
    יוקי

    17/12/2015 21:47

הו, יוקי, נפלא כתמיד.
לפני שורת מחמאותיי, עליי לומר שאיני אוהבת לקרוא רומנטיקה, וזה לא יהיה שקר להגיד שאני אפילו מתעבת כתיבה רומנטית (מנקודת המבט של אהבה, ולא מן הנקודה הקלאסית). למרות שנאתי היוקדת, הקטע שלך היה נפלא, כיף לקריאה, וכתוב טוב. אני חושבת שזה בעיקר מפני שהקטע שלך הוא רק התחלה של סיפור אהבה, ולא רומן מלא. אך היה דבר יחיד שהדליק אצלי נורה אדומה: המשפטים המעט פחות ברורים. את כותבת שיוקי ובחירת ליבו יוצאים מן הארמון, ואז מייד הם מטיילים להם באמצע היער. סלחי לי אם אומר שזה מעט מבלבל. תמונתו הגראפית של הארמון הייתה מצויירת בראשך, אך לא בראשי. אני ממליצה לך לכתוב יותר קישורים (אני מתכוונת לרגעי-אמצע שכאלו), אפילו אם זה מעט משעמם או מרגיז לכתוב אותם. אך חוץ מהערה זו, סיפורך נכתב בצורה טובה, ונבנה ביציבות. כל הכבוד. מתרשמת, ומתנצלת אם העלבתי, אליס????

12/12/2015 22:26

    אליב אודה ואתוודה שרומנטיקה זה לא הצד החזק ואהוב עלי אבל נסיתי לספר קשר בין אנשים וכו (ביני לבין אורי) וזה הרעיון שעלה לי(אחרי הרבה מחשבות)
    ונראה לי צלחתי אותו בכבוד יחסי…
    בקשר להערה שלך?
    היא ממש במקומה, כי את לגמרי צודקת, באמת לא הבחנתי בזה בכתיבה הסיפור…
    תודה רבה!
    ושמחה ממש ממש לראות אותך נוכחת בדף שלי
    נ.ב
    מחכה כבר שאצליח לקרוא את שלך!
    יוקי!

    17/12/2015 21:52

ודרך אגב, לכל אלו החושבים ששגיאות מפחיתות מערך הסיפור/מערכו של הסופר: אני מאמינה שאין אמת, ולא שקר, אלא רק דעות, אך במקרה שכזה אומר לכם שטעיתם, יקיריי. זו היא שטות נוראית שהומצאה על ידי שוטים, וטיפשים. אכן, מעט קשה לפענח במקרים כאלו ואחרים, את הכתוב, אך זהו מקרה נדיר. אני מוכרחה לומר שאוליב צודקת, ושאני נרגזת. בהצלחה לכם בהבנה של הדבר, אולי בעוד כמה שנים, הטעם בכתיבה אמיתית יחדור לראשיכם (איני אומרת שאינכם מוכשרים, אדרבה, מוכשרים אך מתנהגים בבורות!). שפתי הגסה מתארת את רגשותיי, ועל כן, תאלצו לסלוח לי. מקווה שהבנתם את כוונתי..

13/12/2015 00:09

    הריעו לידידות!
    חולה עלייך אליס!

    17/12/2015 21:53

הדדי לגמרי

19/12/2015 16:06
5 דקות
תגיות: , ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך