אותה הילדה

09/09/2013 745 צפיות 4 תגובות

היא הרכינה את ראשה ופניה הפגועות על ברכיה, מניחה לעיניה להיעצם לאטן. למרות שעת הצהריים המוקדמת, היא הייתה מותשת. לא הייתה זאת העייפות שהתישה אותה, אלא תחושה מרה שחלחלה לכל חלק בנפשה. התחושה הזאת לא הייתה זרה לה כלל, אלא הופיעה שוב ושוב. יום אחר יום היא הניחה לכאב שהוטח בה להצטבר בליבה, לגרום לכל ניצוץ של שמחה להתפוגג מעיניה. היא הסתתרה בתוך תא השירותים הסגור, כאן אין אחד שיוכל לשפוט אותה, להטיח בה מילים קשות, לפגוע בה, או גרוע לא פחות מכך- להתעלם. הדמעות חדלו מזמן לזלוג מעיניה. היא הייתה ריקנית ואטומה כבול עץ.
שפתיה לא התעקלו לחיוך יותר, רק פס דקיק ותמידי של עצב. עיניה היו חשוכות, חסרות כל שמחה. היא בילתה את כל זמנה בחדר שלה, כבר לא מצאה סיבה לצאת מביתה. היא חששה מהמילים שלהם, מהיחס המכאיב. היא לא חפצה בדבר מלבד באדם שיתמוך בה, יחייך אליה, יעניק את ההרגשה הפשוטה שהיא לא לבדה.

זאת אותה הילדה שנמצאת בבית הספר שלך, שאין אחד שמביט בה בטוב, שמחייך אליה.
הילדה שתמיד לבדה, שמרגישה נחותה ובודדה. אותה הילדה שמקניטים אותה ללא הפסקה, פוגעים בה יום אחר יום ואתה לא עושה דבר בעניין. אותה הילדה שאם רק תפנה אליה בחיוך, תתעניין בה, תביע כל רגש טוב כלפיה, יחזור ניצוץ השמחה לעיניה.


תגובות (4)

זאת בדיוק אני!

09/09/2013 12:51

שפה גבוהה וטובה ^^
הרעיון לסיפור היה יפה והכתיבה מדהימה :)
מה צריך יותר מזה ?!
מדרג 5 ❤

09/09/2013 14:10

ואו, המסר שבסיפור מעולה.
אהבתי מאוד את הכתיבה, ישר כוח :-)

09/09/2013 23:33

פלסטלינה (אין לי דרך אחרת לקרוא לך), האמת היא שבדרך כלל אני שמחה אם מי שקורא מזדהה עם הדמויות, אבל הפעם לא שמחתי לשמוע שאת מזדהה עם הדמות, אני מקווה שהמצב ישתפר.

מייק וספיר, תודה רבה, אני שמחה מאוד לשמוע שאהבתם :)

10/09/2013 05:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך