אילת עיר האוהבים

הלנה הנריך 10/08/2018 451 צפיות אין תגובות

דווקה למה לא זה רעיון מדליק אומר לעצמו רוני, שהחליט שאני צריך להגיע לאיזור הצפון. כדי לחפש לי משהי שתיכתוב לי את השירים , על מנת שאני יוכל להמשיך את דרכי בתור אחד המלחינים המוצלחים של הארץ. ארץ של שירים והמנגינות, ארץ של טבע והמון דברים נוספים ניפלאים שכרגע לא ניראים לעין . אבל כשמטיילים אצלי בשכונה או בשכונה אחרת , אז מרגישים כמו בחו"ל אפילו שלא יצאנו החוצה.
הכון זה האמת זאת אני רוני אורית, שכרגע חזרתי מטיול באילת . שאילת בישבילי זה כמו מדינה קטנה שלה שטח משלה , שעל השטח שלה היהאפשר ליראות גם את הרשיות המקומיות של עיר רגילה, שמשלבת בה את גם עיר הנופש יחד עם כל האטרקציות והמסעדות שבה. אתה יודע מה אני אגיד לך שיצאה לי להיות במסעדה קטנה, שהיא מסעדת דגים ואוכל ימי שיש לה סניף בעיר הנופש שבה הייתי . לי היה טעים לא יודעת מה לך היה טעים למה לא את אומרת לי רק עכשיו שהיה לך טעים ,מה שהזמנת במסעדה עם אוכל ימי.
תגידי אורית מה הזמנת ? הזמנתי ממנות הפתיחה ספינגרול צימחוני , סלט קלמרי ולשתייה פריגת ענבים. תישמיעי הזמנת כמעת כמוני , רק הזמנתי מנה עם צדפים והשאר זה אותו דבר כמעט כמוך . יופי אני יודעת כי ראיתי את התפריט שלך כן כך,ואורית יצאה מהחדר כשהשיחה עם רוני הסתיימה .זאת הייתה השיחה שנימשכה בערך כחצי שעה או אפילו פחות ,שאחריה ההורים שלה שאלו את אורית ביתם ואיפה הוא רוני עכשיו שאמרת שהוא צריך להגיע לצפון.
כרגע אני לא יודעת אבל נידמה לי שהוא בסוצ'י כדי לבדוק את התיכנון של המישחקים מיתקדם . הרי הוא ניבחר לראש הוועדה האולימפית שהחליטה על קיום המעשחקים בסוצ'י.אהה הבנתי אמרה האמא,וכך בעצם יצא שאני לא יראה את רוני חודש או חודש וחצי. תלוי לכמה זמן הוא נסע לסוצ'י בתור אחד ממישתתפי הוועדה שקובעת את בירות המשחקים האולימפיים כל ארבע שנים.
וגם יחד עם כל ארבע שנים מתחדשת ההדלקה של האש ביוון, בעיר גדולה ויפה שניקראת אולימפיה . בה ביער של עצי דפנה בערך שהיוונים מאמינים ששם נולד לו זאוס, אחד הגיבורים של המתולוגיה היוונית אשר היה קשור לספורט. וגם לפי ההגדה היוונית שאומרת שכשהיו עורכים את המישחקים האולימפיים,אז הייתה שביטת נשק וניסיון לאחד את הספורטאים ללא הבדל בלאום וכדת. כי לספורט אין גבולות, ואין את השייכות ללהיות יהודי כי כל אחד יודע שהוא יהודי בנשמה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך