sapir13
"וכשהוא אומר לי שהוא צריך אותי, הוא לא מבין כמה זה משפיע עליי. ולמרות שאני חושבת שהוא לא התכוון לזה ככה, משהו בי מקווה, רק מעט, שאולי בחיים אחרים הייתי יכולה לאהוב אותו..."

אין שם/רגע קטן

sapir13 10/04/2017 817 צפיות 4 תגובות
"וכשהוא אומר לי שהוא צריך אותי, הוא לא מבין כמה זה משפיע עליי. ולמרות שאני חושבת שהוא לא התכוון לזה ככה, משהו בי מקווה, רק מעט, שאולי בחיים אחרים הייתי יכולה לאהוב אותו..."

איך בין רגע עיניי מאתרות אותו בקהל האנשים, ולא בגלל שהוא גבוה, או מסרב להסתפר כך שתלתליו יוצרים רעמה על ראשו, זו פשוט הנוכחות שלו, כאילו שלא משנה איפה הוא נמצא, אי אפשר להתעלם ממנו.
קולו המתוק שואל לשלומי, ומשהו שבתוכי נמס, כאילו אני שוב ילדה בת חמש שקיבלה את הסוכריה האהובה עליה. הוא פשוט מקסים בכל דרך, והפגישה הקצרה הזאת איתו האירה לי פנים והשכיחה ממני את יומי הגרוע. כאילו עכשיו שהוא כאן, אז הכל הולך להיות בסדר.
הבעיה היא, שעד כמה שהייתי שמחה לעוד, אני נאלצת לצאת לדרך נפרדת, ולא רק לאחת ממשית, אבל גם נפשית, כי אני והוא? אנחנו אולי לא נהיה מתאימים לעולם. יותר מידי שונים, יותר מידי חילוקי דעות, אפילו המשיכה המטורפת שלי אליו לא תוכל להתגבר על הכל.

עוד שלום, עוד פרדה, הלוואי והייתי אחרת.


תגובות (4)

זה מדהים, מצד אחד עמוק מאוד ומצד שני פשוט ומקסים. אהבתי מאוד 5+

10/04/2017 14:42

אני מכיר אנשים כאלו שפשוט יש להם את זה והם מלאי כריזמה.
אני לא מקנא בהם, אם כבר אז עדיף להיעלם.
כתיבה יפה.. כרגיל ;)

10/04/2017 21:48

כתיבה מרגשת. ואת כתבת גם את הקטע שבהערות? כי הוא בכלל מדהים

11/04/2017 00:09

    תודה רבה :)
    וכן, אני כתבתי

    11/04/2017 21:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך