אור101
שלום חבריםם!~ אם הצלחתם להשים לב למלחמה שהייתה בין הרגש- הלב, לבין הידיעה שלה- המוח אתם ממש חכמים :) מחכה לדעות ותגובות, גם בונות! כי זאת פעם ראשונה שיצא לי לכתוב קטע בסגנון כזה. אשמח אם תעזרו לי מצוא שם.. :)

– אין שם –

אור101 23/06/2014 719 צפיות 6 תגובות
שלום חבריםם!~ אם הצלחתם להשים לב למלחמה שהייתה בין הרגש- הלב, לבין הידיעה שלה- המוח אתם ממש חכמים :) מחכה לדעות ותגובות, גם בונות! כי זאת פעם ראשונה שיצא לי לכתוב קטע בסגנון כזה. אשמח אם תעזרו לי מצוא שם.. :)

"אני אוהב אותך." הוא אמר, מביט במבט הזה שגורם לכול החומות להתפורר.
עם העיניים האלה שלא משנה כמה ישקרו אני אאמין.
עם החיוך שגורם לי להשתגע ולהתאהב בו כול הזמן מחדש.
"אני אוה.." ניסיתי להגיד חזרה, אך לא הצלחתי. ידעתי שזה שקר. "תפסיק לשחק לי במחשבות."
"אני לא אוהבת אותך!" צעקתי מנסה להדחיק אותו. "אתה יודע את זה!" הוא חייך בתמימות, הצליח להפעים את ליבי בחוזקה שוב. ידעתי שזה לא אמיתי.
"אני יודע שזה נכון, את אוהבת אותי. תמיד אהבת. פשוט תגידי את זה." הוא שידל אותי עם עיניו.
"לא!" צעקתי. בתוך תוכי לא ידעתי מה אני מרגישה, הוא שיחק בראש שלי כול כך הרבה, אני לא יודעת למה להאמין.
הרגש שלי נותר משותק בידיו. ועכשיו? המלחמה נשארה והייתי בטוחה שהוא מוביל.
אני יודעת, פשוט יודעת שאני לא אוהבת אותו.
"לא.." מלמלתי. נפלתי לקרקע ודמעות נפלו מזויות עיניי. הוא ניגש אליי התכופף וריחו המוכר ריפרף מעל אפי. אגודלו הרים את סנטרי אליו וגרם לי הביט בו. "די.." לחשתי "תפסיק את זה." ביקשתי והוא ניגב את הדמעות שהיו בדרכן לפנות מקום אחרות.
עצמתי את עיניי בעייפות וקיוותי לפתוח אותן ולגלות שהכול נעלם. אבל הרגשתי משהו שונה, הרגשתי לפתע את שפתיו על שפתיי. כול הכעס התפוגג, כול הלב שלי התמלא.. פשוט התמלא, עד עכשיו הוא היה רייקני ושבוי באבדון. עכשיו הוא התמלא. התמלא בשקרים! הכול שקר! אל תאמיני לו! אל תתני לו נצח..
הדהד הקול השפוי שבמוחי, הוא הדבר שהכי אמין, כול רגשותיי כלואים בידיו.
"לא!" התנתקתי ממנו במהירות וצעקתי. כשפתחתי את עיניי מצאתי את עצמי שוב בחדרי, כשקול הדהד בראשי "חכי לי אהובתי, עוד אחזור." לא ידעתי מי אמר את זה, ולא זכרתי מה חלמתי.
הכול נגמר.


תגובות (6)

יואוו זה כתוב מצוין! ממש אהבתי רק יש מקומות שיש בהם רק שתי נקודות כאלו תוסיפי עוד אחת ;-)

23/06/2014 20:33

הו אהבתי!
אולי – "המוח חושב, הלב מרגיש" או משהו כזה? [יצא גרוע. סליחה מראש]
תמשיכי לכתוב עוד קטעים כאלה!
אוהבת;)

23/06/2014 21:13

תודה רבה לכן!
ומילים אהבתי דווקא את השם ;)

23/06/2014 21:29

אהבתי את השם ^
בכל מקרה אהבתי גם את הכתיבה שלך ^-^ היא מסתורית כזאת (בעיני) אבל בהחלט כתובה מעולה

23/06/2014 21:31

תודה :)

23/06/2014 22:06

צר לי, אבל אני לא מסכימה עם עוד אחת. עדיף לרוב לכתוב נקודה במקום שלוש.
אבל היא כן צודקת בקטע של השתי נקודות. או שאלו שלוש – או שזו אחת. החלטיות זה דבר חשוב בחיים ;P
הכתיבה שלך מאוד יפה. אהבתי את הקרב הזה, למרות שאני ראיתי אותו יותר בין האשליה למציאות – ופחות בין הרגש להיגיון. אני גם ראיתי בזה מעיין מלחמה בין הכניעה לבין העקשנות. מצד אחד עדיף לה להיכנע. יש בחור (שנשמע די מושך, בסך הכל) שמשקר לה. למרות השקרים, קל יותר להיכנע. להאמין. להכפיף את עצמך לפי אחרים.
מצד שני, יש את העיקשות הנואשת. שנלחמת, ונלחמת, ונלחמת. ולא מפסיקה. היא לא מוכנה להאמין לשקרים ולא מוכנה לוותר לרגע.
בקיצור: יופי של כתיבה.

אהמ.. שם.. שם.. בדרך כלל אני סבירה במציאת שמות – אבל באמת שלא עולה לי שם (לא נדוש ומרחיק אנשים אוטומטית) כרגע.
אולי.. "משחק"? או.."המשטה"?
אוקיי, שכחי מהשני. הוא פשוט מצמרר מרוב שהוא גרוע *~*

24/06/2014 00:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך