אליפות העולם הבא בשש בש

Tharkun 06/07/2021 361 צפיות 4 תגובות

דייגו ארמנדו מרדונה משחק שש בש עם השטן בכל יום רביעי אחרי הצהריים.
ולא בגלל שהוא בגיהנום, להפך.
הוא צריך לרדת הרבה מדרגות בכדי להגיע למטה. ביד אחת אוחז בערכת השש בש הישנה ובשנייה בערק אשקלון זול.
והשטן תמיד יושב בכניסה על שרפרף קטן מפלסטיק של כתר, כזה שערסים לוקחים איתם  לבריכה ואחרי זה שוברים על הראש של מישהו.
זה התחיל יום אחד כשמרדונה שרק הגיע טרי השמימה החל משוטט בהיכלות העליונים בחיפוש אחר כדורגל בכדי להעביר את הזמן. כדורגל הוא לא מצא אך כשירד מספיק קומות למטה פגש את השטן שהסביר לו שכדור אין אך אם ירצה יש איזו ערכת שש בש ישנה בכף הקלע.
מרדונה תמיד מנצח והשטן תמיד מפסיד, מתעצבן ואומר שאיך זה יכול להיות שאלוהים עשה בן אדם אחד אגדת כדורגל וגם שש בש, שזה לא פייר בכלל.
אך לפחות השיחות מעניינות מתנחם השטן תמיד. השניים שופכים האחד בפני השני סיפורים מחייהם, על דברים שקיוו שיהיו וגם על כאלה שהתחרטו שקרו.
ביום רביעי אחד חשף בפניו השטן שבכלל לא רצה את העבודה הזאת, שאלוהים דיי דפק אותו ומאז אפילו לא עונה לו לטלפון.
מרדונה מציע לדבר בשבילו עם הבורא שיעלה בחזרה למעלה, לזרוק לו איזו מילה טובה. אך מיד מנפנף אותו השטן בהנפת יד ואומר שכבר מאוחר מידי, שעברו כמה מליוני שנים והוא התרגל לעבודה וגם לחום.
פעם בשנה עורך השטן את אליפות העולם הבא בשש בש ומזמין את כל מי שרוצה לבוא. בין המתמודדים הקבועים תוכלו למצוא את הסולטן סולימן, קובי ברייאנט ואפילו ג'יימס גנדולפיני שלא מפסיק להתרברב על כך ששיחק בסופרנוס.
אך בעולם הבא ישנה רק טלוויזיה אחת ובה משדרים את חוצה ישראל עם דב אלבוים שוב ושוב כך שלאף אחד אין באמת מושג על מה הוא מדבר.
בסוף תמיד מגיע מרדונה לגמר מול השטן, בכל זאת שניהם מתאמנים פעם בשבוע.
מידי פעם בפעם מגיעים אנשים חדשים לגיהנום ומשפשפים את עיניהם למראה השניים.
פעם אחת הגיע אחד מההתאחדות לכדורגל שהכיר את מרדונה באופן אישי כשהיה חי, וכשראה אותו ישוב על כיסא הפלסטיק שלצידו יושב השטן בכבודו ובעצמו נדלקו עיניו ומיד החל מתחנן שיציל אותו מתופת הגיהנום.
ומרדונה שליבו כאב למראה חברו המתחנן שאל את השטן אם יוכל בשבילו לעשות את הטובה הזאת.
אך השטן משך בכתפיו ואמר שהוא לא קובע את החוקים.
שני שדים בריונים פירקו לו את הצורה וגררו את האיש המסכן בין שערי הכניסה תוך שהוא צורח צרחות אימים.
מאותו היום הפסיק להגיע מרדונה למשחק שלהם בימי רביעי ואף הפסיק לענות לטלפון. הוא מצא איזה מלאך אחד שישחק איתו לפעמים אך זה לא היה אותו דבר והמלאך היה רק יושב שם ומשחק מבלי להוציא מילה.
בוקר אחד הגיע מכתב בדואר רשום ישר מהגיהנום בו כתב השטן שהוא מבין מדוע הפסיק להגיע, שהמראות שם באמת נוראים אך לצערו אין באמת שום דבר שיוכל לעשות בנידון, שהוא לא קובע את החוקים.
לכן אם רק יואיל בטובו לשלוח לו בחזרה את ערכת השש בש.


תגובות (4)

אהבתי את הסיפור. מאד אוהב את הסגנון וההומור. זהו. אין לי משהו חכם להוסיף.

13/07/2021 16:49

    תודה רבה! שמח מאוד שאהבת :)

    13/07/2021 16:53

חחחחחח חוצה ישראל עם דב אלבוים
אחי, חוש הומור מאוד מעניין יש לך אני חייב לומר

29/07/2021 22:53

    תודה על המחמאה! חחח מעניין אם חברה יותר צעירים מכירים עדיין את חוצה ישראל עם דב אלבוים

    29/07/2021 23:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך