hall of fame
השם לא משהו... מקווה שאהבתם,תדרגו,תגיבו,זה מאוד חשוב לי. כל ביקורת מתקבלת :-)

אל תירק על הג’יני שרחץ את רגלך

hall of fame 20/12/2014 714 צפיות 3 תגובות
השם לא משהו... מקווה שאהבתם,תדרגו,תגיבו,זה מאוד חשוב לי. כל ביקורת מתקבלת :-)

שלום אני ג'יני,ולא לא של אלדין!
כאילו אני כן,הוא האדון שלי,והוא העיר אותי מהשינה במנורה. ועכשיו הוא מסנג'ר אותי…
אני רוצה להגיד לכם שזה פשוט מבאס להיות ג'יני. במיוחד של מישהו. כאילו אני עמלתי, ולמדתי שתיים עשרה דקות לימוד בבית ספר לקוסמים לחינם?! בשביל לשרת בן אנוש עלוב?!
אתם יודעים איזה סיוט זה לשבת שתיים עשרה דקות בכיתה של המורה שינה לקסמים.
הגעתי בכיתה א' ומיד יצאתי…
בגלל זה אני גם לא ממש מצטיין בעניין הזה של הקסמים…
ת'אכלס גם בגלל שאני לא הכי מצטיין בקסמים נכלאתי לתוך המנורה הזו.
עשיתי איזה שהוא קסם לא נכון ובתור עונש כאלו אותי בתוך המנורה הזאת עד שמשהו ישפשף את המנורה,יעיר אותי, ויחליט לשחרר אותי מעונשי לשרת אותו.
אוח! אם הייתי מתעפק עוד שתיים עשרה שנה הייתי יכול להיות ג'יני חופשי!
גם יכל להיות לי מקצוע אמיתי ומכובד של ג'יני.
היום יכולתי להיות רואה קסמים,או עורך קסמים,או אפילו שופט קסמים- בבית הקסמים העליון…
אימא שלי אמרה לי "לך ללמוד באוניברסיטה לקוסמים בשביל מה אתה צריך את הבסטה הזאת ללחשים שחורים?"
גם אני לא מבין למה כלאו אותי דווקא בתוך מנורת פח צפופה ומכוערת,לא היה אפשר בתוך מנורת לבה יפה כזאת,או מנורת פלורוסנט…?
לפני אלאדין היו הרבה אנשים ששירתתי אותם.
והם היו אפילו יותר גרועים מאלאדין…
אני לא מבין למה בכל פעם שמשהו מוצא את המנורה שלי הוא חייב קודם לירוק עליה?!
כאילו איך אתם תרגישו אם אני אעיר אתכם בעזרת זה שאני יורק עליכם?!
גם יש כאלה שחושבים שהם יותר חכמים ממני.
קודם אני מציג את עצמי,אומר שיש לו בידו שלוש משאלות. לא כולל אהבה.
אני מספר לו את כל הסיפור של הכליאה שלי בתוך המנורה ושהוא יכול לשחרר אותי ממנה. הם כמובן אפילו לא מקשיבים…
אני שואל מה משאלתך הראשונה?
-"שהיו לי יותר משלוש משאלות,אני רוצה עשר משאלות"
אז כבר עכשיו אני אומר לכם-בלי אהבה,ובלי בקשה של יותר משלוש משאלות. קפיש?!
מזל שאחרי שלוש משאלות אני משוחרר מהטיפשים האלה…
כולם מבקשים את אותן שתי משאלות-כסף,מעמד גבוה.
השלישית יכולה להיות:נשים,חן,בריאות,ועוד…
אוי,כל חיי אהיה משרת וכלוא בתוך המנורה הזאת.
אלאדין הבטיח לי שיבזבז את המשאלה השלישית שלו על כך שישחרר אותי…
עדיין יש בי תקווה,הוא מאוהב עד הגג ביסמין,ואחרי שינשא לה אני בטוח שלא יצטרך בי יותר,או אולי הוא דווקא יצטרך אותי יותר אחרי הנישואים…
אז כמו שאמרתי כל חיי אשאר כלוא בתוך המנורה הזאת ואשרת בני אדם…
רגע…!
אלאדין קורא לי!
נשארה לו משאלה אחרונה.
אני בא אל!


תגובות (3)

יפה רק את יכולה להשקיע עוד טיפה ומושלם! אחותי את טובה!

20/12/2014 16:19

נחמד מאוד! אהבתי!

20/12/2014 16:29

תודה.
במה את חושבת שאני צריכה עוד להשקיע?

20/12/2014 17:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך