Thinkfast
אני מרגישה שהייתי צריכה להמשיך את זה, אבל לא ידעתי איך. אולי מתישהו אמשיך את זה.

אני כנראה לא בסדר, גם בראש וגם בלב

Thinkfast 20/04/2014 806 צפיות 11 תגובות
אני מרגישה שהייתי צריכה להמשיך את זה, אבל לא ידעתי איך. אולי מתישהו אמשיך את זה.

לזרוק מילים זה קל, הלא כן? תמיד חשבתי שזה קל, אבל קשה יותר להתכוון אליהן באמת. כלומר, כשאחי הקטן קרא לי דפוק כי בטעות הפלתי לו את הצעצוע, הוא סתם זרק מילה כי זה היה הכי קל באותו רגע, האפשרות הכי טובה שלו להוציא את העצבים. אבל הוא לא התכוון, הו לא, אני יודע שלא. הוא אוהב אותי מאוד. אני פשוט יכול להיות מעצבן, כמו כל האנשים בעולם.
כשהמורה אמרה לי שזה בסדר להוציא עצבים, אבל לא בדרך שבה בחרתי כשצרחתי על איזו תלמידה מטומטמת, ראיתי שהיא לא מתכוונת לזה באמת. שהיא אומרת את זה כי היא מורה ואסור לה לצדד תלמיד שפגע בתלמיד אחר, גם אם זו תגובה מאוד רלוונטית והוגנת. כלומר, הילדה הזו רצתה ללכת לקרוא למנהלת כדי להעיף את החבר הכי טוב שלי מהכיתה. שאני לא אצרח עליה מטומטמת בטעות? (אופס)
כשאימא שלי אמרה לי שהיא אוהבת אותי אחרי שנכנסתי להתקף והתנהגתי כמו משוגע, ראיתי שהיא לא מתכוונת לזה באמת. ידעתי שהיא שואלת את האלוהים הזה שלה, שהיא פונה אליו הרבה מאז שהייתי קטן, למה היא יצרה מוטציה.
כשאני אומר לעצמי שהכול יהיה בסדר, ושאני צריך להירגע ושזה יעבור, אני לא מתכוון לזה באמת. למעשה, אני מפחד, ממש מת מפחד, מאוכזב, וחושב לעצמי שכלום לא יכול להיות גרוע יותר מזה ושאף פעם לא יהיה לי טוב אחר כך.
אוקיי, אני נכנס עכשיו לטיפול אצל הפסיכולוגית החדשה, בהצלחה לי. אבל אני בטח אברח באמצע ואסתתר בשירותים עד שאימא תוותר ותיקח אותי הביתה, ואז תכעס עליי כל שארית היום, וכשאשכב לישון תמלמל לעצמה שאני משוגע ולא בסדר בראש ובלב. וכשגם היא תלך לישון, היא תבכה שנולד לה בן כזה ותצטער שאבא שלי לא כאן כדי לעזור. ואז אחי הגדול ייכנס, וישכב לישון איתי, וינשק אותי. גם הוא בטוח יבכה.


תגובות (11)

וואו. אין לי הרבה מה להגיד.. זה מסוג הכתיבה שפשוט לא משאירה מילים בפה..
ממש אהבתי!

20/04/2014 10:33

זה ממש מושלם*^*
זה די ריגש אותי, לא יודעת למה..
דירוג 5^^

20/04/2014 11:12

    וואו, תודה רבה (:

    20/04/2014 11:25

זה מצוין גם ככה, ובאמת שאין מילים לתאר כמה יפה את כותבת *-*

20/04/2014 12:38

    ספיאנו ♥ תודה!!
    תשלחי לי הודעה בפייס נוXD

    20/04/2014 12:59

קשה לי להגיב אני לא יודעת מה להגיד
הרעיון השאיר אותי מעט המומה הוא כל כך נכון שאני לא יכולה להשאר שקטה
נחמד שהושקע בסיפור מחשבה הוא בנוי בעיני
יפה מאוד

20/04/2014 16:26

    תודה רבה <:

    20/04/2014 16:28

אני לא בטוחה מה דעתי על הכתיבה הזו, אבל מה שבטוח הוא שאני בהלם.
אני… מכירה קצת דברים כאלה. אז קל לי יותר להתחבר. אבל בדרך כלל אני חושבת עליהם מהצד שלי, הצד ה'נורמלי' שסופג את כל האש שהצד ה'לא נורמלי' לא יכול להבין. בדרך כלל כשאני קוראת דברים כאלה, אני חושבת שזה מעצבן שמסתכלים רק על הצד הזה. אבל הקטע הזה לא גרם לי לחשוב ככה, וזה מיוחד.

20/04/2014 16:34

    תודה רבה ^^
    האמת, לא חשבתי שבהתחלה שזה יגיע לנושא הזה.. איכשהו זה התגלגל. וזה יכול להיות רעיון מעולה, לכתוב סיפור מהצד הנורמלי.. נניח מנקודת המבט של האימא. נתת לי רעיון, והשראה, אז תודה גדולה. (אבל הסיכויים שאממש את ההשראה הזו קלושים XD)

    20/04/2014 16:52

    אין בעד מה ;)
    אני אשמח לקרוא סיפור כזה.

    20/04/2014 18:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך