Love Books
אחד הרגעים המתסכלים ביותר בחיי. ושאלה לי אליכם - אתם, יכולים?

אני לא יכולה

Love Books 04/04/2017 638 צפיות 2 תגובות
אחד הרגעים המתסכלים ביותר בחיי. ושאלה לי אליכם - אתם, יכולים?

אתם מכירים את התחושה הזאתי בחיים שאין לכם שמץ של מושג מה אתם עומדים לעשות?
זה בדיוק מה שאני מרגישה עכשיו.
אני עומדת קרועה בין כל כך הרבה החלטות, ונראה שמבחינתי אין שום הבדל באיזו אחת אני אבחר, כשלמעשה הבחירה כנראה תקבע את שארית חיי ואת כל מה שעומד לבנות אותי, וזה שובר אותי לרסיסים לנסות להחליט מהי הבחירה הנכונה.
כל כך הרבה אפשרויות שנראה כאילו אין להן סוף, כאילו הן עצמן רחוקות אינסוף, או כאילו שרק רגע מהן לוקחות אינסוף.
איך אפשר להחליט, כשיש כל כך הרבה דרכים? איך אפשר לבחור באיזו אחת מהן ללכת, כשאת לא יודעת מהי התוצאה – מהי המטרה הסופית, שאליה את רוצה להגיע?

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני לא יכולה.
ונראה, ברגע זה, שכלום איני יכולה.


תגובות (2)

מכירה את התחושה. תנסי לשאול את עצמך, בלי להחליט ובלי מחוייבות כלשהי לבחירה; ׳מה בסוף נראה לך שתבחרי׳ ומה שיקפוץ לך לראש בדרך כלל זה מה שאנחנו באמת רוצים לבחור בו… זה לא מחייב כמו שאמרתי אבל יכול לעזור לפעמים. ולהתייעץ גם יכול להועיל. בהצלחה בבחירות.

05/04/2017 16:06

    אני לא חושבת שיש שיטה שלא ניסיתי.
    באמת, הבחירות האלה יותר מדי מתסכלות בשבילי, ועד שיש משהו שאני כן מתעניינת בו ממש, יש עוד קריטריון שאני חייבת לבחור גם לפיו וזה כל כך מבלבל ומתיש שבסוף אפילו אני לא מבינה את עצמי.

    05/04/2017 20:38
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך