אני

Grover 31/03/2020 621 צפיות תגובה אחת

אני טווס, אני בקבוק, אני יונה, אני לול תרנגולות. אני לחמנייה יבשה של המבורגר עם שומשום שהתקשה אבל לא גדל עליי עובש. אני החלק הפנימי של חלון דו שכבתי, אני הבלוטות טעם של חתול רחוב שמקבל אוכל מאישה זקנה שחולה בקורונה. אני ימי הביניים, אני מולקולה של מים ואין לי מושג מה קרה אתמול ובמה נגעתי. אני עמוד 401 בספר החמישי של הארי פוטר אבל גם הסצנה השלושים בסרט השמיני. אני ענן בספר ילדים שצייר גבר ממוצע בגיל 41 עם דלקת באוזן שמאל וגידול שאין לו מושג שיש לו. אני קיר בטון, אני הפנטזיה הכי פרועה של אנה פראנק יומיים לפני שמצאו אותה. אני תל אביב, אני פלוטו, אני כוכב, אני גלקסיה שאף אחד לא גילה כי יש ביני לבין כדור הארץ חור שחור שמסתיר אותי. אני מקל קרטיב, אני מקל דינמיט, אני מקל בגלגל אופניים של נער שחברה שלו בדיוק נפרדה ממנו כי הוא בגד בה. אני מקל על אנשים כשקשה להם בכך שאני מקשיב להם. אני גרניט פורצלן, אני משאית, אני הצליל שהיקום עושה. אני הפלוץ האחרון שעשיתם ואף אחד לא שמע. אני ריקוד שיצא מהאופנה אבל אנשים לא שכחו. אני הגן המזרחי, אני הילד הזה, אני קו הפרדה שאנשים תמיד חוצים בשמונה בבוקר ועושים תאונה למרות שאני שם. אני כל הידע של האנושות על מוזיקה, אני הסיפור האהוב עליכם, אני תלתל ביצים של מייקל ג'קסון שהחליט לשחק מחבואים עם העולם ויושב כל יום בקבר חשוך ואיש לא ימצא אותי. אני החללית הכי משוכללת ביקום, אני מדפסת תלת מימד שלא עובדת אבל אפשר לתקן פשוט לאף אחד אין זמן לעשות את זה. אני מנהל, אני עורך דין, אני רופא, אני מחזיק תעודת בגרות עם ממוצע 100 ששייכת למישהו ממש חכם או ממש אוטיסט. אני שריטה על הצד של מיטה במחלקה פנימית של בית חולים נטוש. אני הפיטמה השמאלית של ג'ק. אני כל השמות שמתחילים באות ג'. אני אומני-סקסואל שנודה מהחברה כי אף אחד לא מזדהה איתו/ה/זה. אני חריץ של שיפוצניק בסרט פורנו גרמני. אני ההיפך מפוטוסינטזה. אני יכול לעשות את זה לתמיד. אני רחפן, אני בטריה פג תוקף בטעם תות. אני קומפוזיציה מעניינת. אני האמצע של אינסוף. אני הרגע הזה שיודעים שמשהו לא טוב קרה. אני עומד בחוץ כבר שעה, תפתח את הדלת יא זין.


תגובות (1)

מרגיש לי משוחרר רצח,כמה אוויר הכנסת יאאוו

14/07/2020 22:32
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך