את\ה בדיוק כמו כולם

psychominde236 15/09/2015 852 צפיות 5 תגובות

כשהייתי קטנה נהגו לומר לי שכל אחד הוא מיוחד, שאין אף אחד כמוני, שאני ייחודית. עדיין אומרים לי את זה. איזו ערימה ענקית של חרא ניסו למכר למוחי התמים.
אני לא מיוחדת, למעשה, אני בדיוק כמו כולם.
לפעמים אני מפחדת לשאול משהו ולצאת טיפשה, כי אני בטוחה שכולם סביבי יודעים ורק אני לא.
אני תמיד מחכה שמישהו יעשה משהו שייתן לי הצדקה לעשות מה שאני מפחדת לעשות.
אני תמיד מרגישה שכולם רואים כמה אני לא קשורה, מובכת, לחוצה, ורק הם נראים מלאי ביטחון עצמי.
אני מפחדת לעמוד על שלי לבד.
לא רק שאני לא מיוחדת, אני מפחדת להיות מיוחדת.
ואולי, כל משפט שאמרתי נשמע לכם כל כך נכון. אתם יודעים למה? כי אני לא מיוחדת, גם אתם לא, אתם בדיוק כמו כולם.
אבל לא כולם יודעים את האמת.


תגובות (5)

אני לא מסכימה במיוחד אבל אהבתי את הכתיבה שלך מאוד

15/09/2015 22:26

אני ממש לא מסכימה איתך.
אז נכון, יש דברים שמאפיינים את רובנו (וגם, לא את כולם), כמו מה שאת ציינת. רק חבל שבגללם את מחליטה וקובעת שאף אחד מאיתנו לא מיוחד.
אני מאמינה שלמרות כל הדמיון בנינו קיים שוני מהותי שמבדיל אותנו זה מזה ויוצר את הייחודיות שבכל אחד מאיתנו…

16/09/2015 00:03

אני מצטרפת לדעה שהכתיבה טובה.
אני דווקא כן חושבת שכל אחד הוא מיוחד. אני בטוחה ב-99. שאין אף אחד בעולם שהוא בדיוק כמוך. (אלא אם כן ישנו עולם מקביל עם שיבוטים או משהו מפחיד מעיין זה…)
אני חושבת שדווקא זה מה שהופך אותנו ללא מיוחדים.
מיוחד זה שונה. ואם כולנו שונים, הרי שאנחנו דומים בזה שאנחנו שונים ולכן אנחנו בעצם דומים, משמע אנחנו לא מיוחדים.
אני חושבת שהמסקנה העיקרית מכל בלבולי המוח למעלה היא שאנחנו יכולים להסתכל על זה איך שנוח לנו.

16/09/2015 02:29

אני מסכימה איתך, ממש. כמו שאמרו, הכתיבה מיוחדת וטובה.
אנחנו באמת לא מיוחדים. אנחנו לא זהים זה לזה, אבל אנחנו גם לא מיוחדים זה מזה.
ושוב, את כותבת נהדר.

16/09/2015 07:09

אני לא התכוונתי בכלל לא מיוחדים, אלא לא מיוחדים כמו שאנחנו חושבים שאנחנו. יש המון אנשים שמרגישים חסרי ביטחון, מובכים ומפגרים בגלל דברים שקורים לכולם, וכולם חושבים עליהם אותו דבר.
אתם מכירים את זה שאתם רואים באיזושהי קומדיה סיטואציה שקרתה בול לכם, והייתם מבכים בדיוק כמו הדמויות?
זה בגלל שאתם לא היחידים שעברו את זה.
אני לא מתכוונת להיות שלילית ולהגיד שאתם לא מיוחדים כלל, אבל לפעמים אנחנו לא לבד כמו שאנחנו חושבים שאנחנו.
ברגע שלמדתי את זה הצלחתי להתגבר על דברים כמו חרדה חברתית, ובעיות קשות שהיו לי. ברגע שאני יודעת שכל אחד במצבי יגיב כמוני, אני לא מפחדת להגיב.
מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך.
דרך אגב, הסיבה שהסיפור עצמו עוין כל-כך זה בגלל שככה יוצרים עניין. אני מקווה שכל מי שכתב שהוא לא מסכים לפחות חשב לעומק על הסיפור.

16/09/2015 07:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך