את אדם של לילה.

amarald 25/10/2021 433 צפיות 10 תגובות

את אומרת לעצמך.

רק בלילה את יכולה להיות את. כשכל העולם ישן. שקט, לא עושה לך רעשי רקע כל הזמן. כשזה רק את השיעורי בית, והמחשב. והמוח שלך.

רק את והמחשבות. שלפעמים מבולבלות מעייפות מהיום הארוך, אבל לפעמים בהירות להפליא, למרות עייפות הגוף.

הן נלחמות להמשיך לחשוב, עד שאת נרדמת. עד הרגעים האחרונים שנעצמות לך העיניים.

גם מוקדם מוקדם בבוקר, זאת שעה מדהימה, אם רק היית מצליחה להתעורר בה.
איך שהעולם מרגיש כמו חדש מהניילונים, איך אנשי עבודות החריצות קמים עוד בעלות השח ר.איך הכל נקי כזה וטהור, וקריר,ומלא הילה כזאת.

כאילו העולם אומר, נו טוב, בכל מקרה כל היום יהיה חרא, אז לפחות עכשיו אני אהיה קצת מדהים.

מבאס אותי שאני כל הזמן מפסידה את הזמן הזה.

אני גם אחת של בית.
אם אחותי הגדולה הייתה בורחת מהבית כשרבה עם ההורים, אני בדיוק ההפך, הייתי נסגרת בחדר, מתחת לפוך, ולא יוצאת. לא יוצאת.

אני כל כך אחת של בית, שפעם אחת כשרשמתי במכולת חלב ואמרתי שירשום על—(שם המשפחה שלי) המוכר קימט את מצחו בבלבול, ואמר-"לא ידעתי שיש לו בת בגיל שלך".

אחר כך אבא שלי סיפר לי שהוא שאל עליי, רק כדי לברר שאני לא סתם מישי שרושמת על חשבונו.

וכל הסגרים של שנה שעבר היו בשיבילי מתנה, והלמידה מהבית. גן עדן.
כי מה צריך יותר מללמוד מהמיטה. עם כוס נס קפה ופוך.

ולהיות כל היום בבית.

זה היה מדהים.

אבל השנה, כאילו כדי לפצות על כל הטוב הזה, שהיה. אני כל הזמן מחוץ לבית.

לימודים עבודה חוג. זה כמו רוטינה בלתי נגמרת. כמו מירוץ אחרי הזנב של עצמי. אני כל כך שונאת אוטובוסים, כל כך שונאת את הבחוץ כבר.

הוא נמאס עליי לגמרי.

גם אנשים התחלתי לשנוא. דיי, אני רוצה שקט. אני רוצה שלווה. אני רוצה שעות של לא לעשות כלום. שום דבר. אבל אין לי את הפריווילגיה הזאת.

וכל רגע שאני בבית.
הולכת יחפה.
על הרצפה.
על השטיח בסלון.

מסניפה את הבפנים הבטוח והמוגן לתוכי.

והשנה ,זה אף פעם לא מספיק. זה תמיד קצת מידי.

אבל זה עוזר לי לחיות עוד קצת.

כל יום מחדש

עם עוד קצת שלווה.


תגובות (10)

🤩🤩🤩🤩🤩

28/10/2021 16:25

    💚💚💚💚

    04/11/2021 01:21

מעולה. כנה, אמיתי, התחברתי (אני אדם של לילה).
הייתי ממליצה לך משהו אחד, אם יש לך את האפשרות, צאי לטייל. במקומות הלא מתויירים. עבור אדם של לילה, הכי טוב ללכת למדבר ולצפות בכוכבים. שממה, שקט, העולם גדול וקטן בו זמנית. הכי טוב בנוחות המכונית >< אבל כך או כך, חוויה לכל החושים. ותמיד אפשר לחזור לפוך אחרי זה :)

31/10/2021 01:22

    פחות יש אפשרות לצאת לטייל בלילה.. ההרוים לא עפים על זה, אבל זה בסדר, אני אוהבת ככה😁

    04/11/2021 01:22

הזדהתי מאוד! כתיבה מאוד יפה

31/10/2021 21:50

    תודה רבה!

    04/11/2021 01:23

אז תעשי לעצמך סגר

31/10/2021 22:11

    לו רק יכולתי

    04/11/2021 01:24

היי מה שלומך?
קודם כל הכתיבה הזו ממש טובה. היה כיף גדול לקרוא. בתור אחד שהוא גם בטטת כורסה ביתית התחברתי לחלק מהדברים שהעלת אבל הכי התחברתי לזה שבוקר ולילה הם הזמנים הכי טובים שיש! אחרי כמה ימים במדבר אני יכול להגיד לך שאין זריחה יפה יותר מזו של בוקר במדבר ואין מראה כוכבים יפה יותר מאשר לילה במדבר… עם זאת הכי חשוב זה לא לשנוא! אל תפלי לשנאה, מי כמונו יודע שאנשים זה דבר מעצבן וקשה ולפעמים לא נוח(אומר אחד שהוא גם כזה אגב…) אבל דווקא הלא נוח הזה ברגעים מסוימים יכול להוציא אותך מהלבד ומההישאבות לפנים. כתבת מעולה ואני כבר מחכה לעוד. Twisty.

01/11/2021 23:30

    תודההה

    04/11/2021 01:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך