Rozi4ever
חשוב לי להוסיף, שלמרות הכל, לכל אישה מותר להתעצבן ולבכות. אישה צריכה "להיות רכה ועדינה", אך כשיש צורך, מותר לבכות ולהתעצבן ולא לספוג את הכל, בכל זאת אנחנו בנות אדם עם רגשות. אך צריך לדעת מתי כדי להתעלם ומתי לדעת להעמיד מישהו במקומו.

את חזקה

Rozi4ever 24/10/2015 2061 צפיות 9 תגובות
חשוב לי להוסיף, שלמרות הכל, לכל אישה מותר להתעצבן ולבכות. אישה צריכה "להיות רכה ועדינה", אך כשיש צורך, מותר לבכות ולהתעצבן ולא לספוג את הכל, בכל זאת אנחנו בנות אדם עם רגשות. אך צריך לדעת מתי כדי להתעלם ומתי לדעת להעמיד מישהו במקומו.

זה קטע שכתבתי ורציתי לשתף פה.
מוקדש לכל הבנות והנשים..

את חזקה! כמה שתרגישי פגועה ושברירית, את עדיין חזקה. גם אם את קטנה, יש לך כוח עצום שיוצא מבפנים. את נולדת להיות אישה חזקה, את לא צריכה לצעוק כדי שיקשיבו לך, את לא צריכה לבכות כדי שיבינו אותך. מספיק שתדברי ותסבירי את עמדתך פעם אחת. והכי חשוב, תהיי את עצמך, כי את חזקה וצריכים להעריך אותך. אל תתני לאף אחד לפגוע בך, ואל תתני לאף אחד לשבור אותך, כי את חזקה ואת יודעת מה את שווה. מי שלא טוב לו איתך, לא צריך להיות לצידך, ואל תתני לאף אחד לשנות אותך, כי מי שאת זה מספיק בהחלט! אל תתני לאף אחד לעצבן אותך, פשוט תסתכלי להם בעיניים ותחייכי. את צריכה לדעת מתי להגיב, ומתי פשוט לחייך וללכת. מי שבא נגדך, לא שווה את התייחסותך. כי את לא צריכה שישברו אותך, את חזקה. תהיי רכה ועדינה, אך בתוכך, את חזקה. והכי חשוב תהיי אמיתית לעצמך ולסובבים שלך, את לא צריכה להשתנות. את צריכה לקבל את מי שאת. כי אין כמוך בעולם, את אחת ומיוחדת. אבל את לא צריכה להשוויץ במי שאת. מי שסביבך יודע שאת חזקה ואי אפשר לשבור אותך. תני לאחרים להחמיא לך, כי את מיוחדת. את מוכשרת ומקסימה, בדיוק כפי שאת. גם כשאת לא בטוחה, יש מי שלמעלה שמורה לך את הדרך. את לא לבד לעולם. תאמיני במה שאת, כי את חזקה. את לא תתני לשום מכשול לשבור אותך. את יודעת לעבור כל בעיה ומכשול. כי את יודעת מה את עושה, את חזקה. אל תצעקי ואל תתעצבני, תדעי להקשיב ולהגיב בעדינות. וכשלא צריך להגיב, תלכי. כי אף אחד לא שווה את הכעס והדמעות שלך. לעולם אל תקללי, או תוציאי מילה רעה. אל תשפטי ואל תעליבי. כי אין טעם, תכבדי אותך ואת הסביבה שלך, אבל מי שלא מכבד אותך, לא ראוי ליחס שלך. תחייכי הרבה, תצחקי ותהני בחיים האלו. כי את חיה פעם אחת. תאהבי את מי שאוהב אותך. ותתעלמי מכל מי שמזיק לך. את מדהימה בדיוק כמו שאת. תהיו חזקות ותהיו מי שאתן!


תגובות (9)

וואו!

24/10/2015 20:36

כתיבה מדהימה יש לך.
באמת קטע מעודד שנחת בדיוק בזמן, אז תודה לך!!!!

24/10/2015 21:02

    תודה רבה:)
    אני מאוד שמחה שהקטע עודד אותך.

    24/10/2015 23:07

מסכימה עם התגובות שמעליי, קטע חזק!
הצמרמורת הזאת שעוברת בך כשאת מרגישה את היד התומכת והמלטפת שמושטת בקטע הזה, היא אדירה. קטע כל כך נוגע, מעלה בדיוק את הטיעונים הנכונים ומשכנע את הקוראת ליהנות מהחיים ולהיות מי שהיא בצורה רכה ומיוחדת.
אז כאמור, כתיבה מאוד משכנעת ומעניקה תחושת תמיכה ונינוחות, שזה בעצם בדיוק מה שניסית להעביר פה אז זה אומר שלפחות עשית משהו אחד טוב. כי הקטע נוגע מאוד.
מאוד התחברתי, קטע נפלא.
לפי דעתי עם קצת סידור בשורות זה יכל להיות בקלות שיר נפלא, משאירה לשיקולך…
קיבלת 5.

24/10/2015 21:10

    תודה רבה:)
    אני מאוד שמחה שאהבת את הקטע ואני שמחה שגרמתי לך הרגשה של תמיכה. זה מה שניסיתי להעביר.
    תודה על הביקורת הטובה והמשוב.

    24/10/2015 23:15

וואו. מדהים. את צודקת אנחנו חזקות אבל לפעמים גם אנחנו צריכות להתפרק לרסיסים רק כדי לאסוף מחדש את השברים ולהדביק מחדש למשהו חזק יותר. 5

24/10/2015 21:22

    תודה רבה:)
    ואני מסכימה איתך לגמרי. "מה שלא הורג אותך, מחשל אותך"

    24/10/2015 23:17

מסכימה עם כל מילה! אישה היא הרבה יותר ממה שחושבים ובוודאי שמעריכים….

30/10/2015 13:09
3 דקות
תגיות: , ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך