בגדר המלצה

Grover 30/10/2019 903 צפיות אין תגובות

יש בחלל רצועה של אסטרואידים. על אחד מהאסטרואידים האלה יש להקה של שלוש מאות אנשים. זהו. כתבתי סיפור. מה עוד אתם רוצים? תחשבו לבד מה יקרה שם. נתתי לכם סיטואציה אבסורדית, עכשיו אתם צריכים להחליט: האם הם יכולים לנשום בוואקום או שהם ימותו כי אתם רציתם לשמור על היגיון מסוים. וזה לא יהיה אשמתי שהרגתם שלוש מאות איש. זה עליכם. אני רק שמתי אותם בחלל ואפילו נתתי מקום להסתובב ועשיתי שלא יהיה להם בודד. ברצינות אבל, לא ממליץ לכם ללכת על סיפור הגיוני, כי הרי כולם ימותו בסוף. או שאין אוויר אוכל ומים, או שהם יהרגו אחד את השני… בקיצור תנסו לפתח לוגיקה שונה. אני אישית הייתי משאיר את זה בזה. מלא אנשים מרחפים על אסטרואיד. אולי הייתי עושה שהם יוכלו לשיר בהרמוניה, ואז כשעוברת לידם חללית אפשר לפתוח חלון ולהקשיב להם. סך הכל אווירה טובה לדעתי. יום אחד הם ישימו לב שאחד מהם מזייף ויתחילו לריב. בסוף יעלו אותו עוד למשפט ואז אחרי שגירשו אותו לאסטרואיד אחר, חללית תעבור וחייזר אחד יגיד להם שהם מזייפים ויש בחור אחד ששר ממש יפה בצד השני של הרצועה, אז כדאי להם ללמוד ממנו. מן הסתם כולם ערומים בסיפור, אבל אתם תדמיינו אותם איך שבא לכם. הסיפור שלי הוא רק בגדר המלצה. אחרי שתסיימו לקרוא את הסיפור הזה אתם לא תבינו מה רציתי, אבל זה החלק היחיד שמתבסס על המציאות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך