בגידה כפולה פרק 2

17/08/2013 811 צפיות 4 תגובות

היי שמחתי לשמוע תגובות וזה באמת מאוד מרגש אותי! :)
אז הנה פרק 2 :)

לא רציתי לפתוח לו אבל עכשיו הוא כבר יודע שאני בבית. פתחתי את הדלת והצצתי החוצה הוא עמד שם ספוג במי הגשם ודי ריחמתי עליו. נתתי לו להיכנס ואמרתי לו "יש לך שתי דקות"."תקשיבי איילי זה לא היה בכוונה תביני.לא רצינו לפגוע בך" הוא אמר בקול מסכן כאילו הוא הקורבן כאן. "אבל בכול זאת פגעתם בי " אמרתי ועמדתי מולו. "התאהבנו והכול יצא משליטה לא רצינו לעשות כלום מאחורי הגב הייתה לנו תוכנית אחרת" הוא אמר במהירות. "לא רק בגדת בי אלא גם תכננתם תוכניות על חשבוני?! שמה שתזרוק אותי ואופס אחרי שבוע תצא איתה ותגידו שהתאהבתם אחרי שנפרדנו חשבת שאני אקנה את זה?!" אמרתי בעצבים. "איילי זה לא בכוונה וזה נשמע נורא אבל מה את רוצה שנעשה ? אנחנו לא יכולים לשלוט במי אנחנו אוהבים" הוא אמר וקם מולי. "אין לי בעיה עם זה פשוט לא הייתם צריכים לבגוד. אני לא יכולה להגיד לך את מי לאהוב ואת מי לא אבל לא הייתם צריכים לעשות מאחורי הגב שלי את כול התוכניות והשקרים שלכם יכולתם להגיד לי את זה בפנים" אמרתי בכעס. "איילי אבל.." הוא התחיל והפסקתי אותו באמצע. "שתי הדקות שלך נגמרו תלך מכאן בבקשה, עכשיו" אמרתי ופתחתי את הדלת. הוא יצא החוצה מביט בי בעיניים מתחננות וסגרתי את הדלת.

-יש המשך –


תגובות (4)

תמשיייכייי זה ממש ייפה , ואם אפשר פרקים יותר ארוכים :)

17/08/2013 04:22

מהים!!!
תמשיכי ותעשי פרקים ארוכים יותר.

17/08/2013 04:22

תודה :) הפרקים קצרים בכוונה כדי שיהיה סוג של מתח כי הסיפור לא ארוך ואני עוד מעט יעלה עוד פרק :)

17/08/2013 04:26

העלתי עוד פרק :)

17/08/2013 04:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך