בגידה כפולה פרק 3

17/08/2013 814 צפיות 6 תגובות

פרק 3 :) קריאה מהנה :)

הלכתי להתלבש והתיישבתי על המיטה. פתחתי את הטלפון והיו שם 10 שיחות שלא נענו ו 25 הודעות וואטסאפ. כולם היו מארינה. לא היה לי חשק לדבר איתה ופשוט סגרתי את הטלפון. נכנסתי לפייסבוק ושיניתי את הסטטוס שלי מ'אין ריליישנשיפ' ל'סינגל' זה אמור להיות רמז לכולם. תוך שתי דקות 20 תגובות ו10 הודעות קיבלתי בפייסבוק. חברות וסתם ילדות שאני מכירה ששאלו אותי מה קרה ואיך זה יכול להיות. לא עניתי לאף אחת. פשוט סגרתי את המחשב ונכנסתי מתחת לשמיכה.התמונה של ארינה ודיימן שוב עולה לי. הכרית נעשית רטובה מדמעות. ראיתי הכל. הוא בחיים לא אהב אותי ככה. אולי הוא תמיד היה מאוהב בה? השאלות לא מפסיקות לעלות לי לראש הן שיגעו אותי ורק רציתי להעלם. אמא נכנסה הביתה. ניגבתי מהר את הדמעות ועצמתי עיניים. שתחשוב שאני ישנה ולא תציק לי. היא נכנסה לחדר ויצאה. שמעתי את העקבים שלה. היא סגרה את הדלת ויכולתי לפתוח שוב עיניים. ושוב התמונה הזאת בה אני רואה את ארינה ודיימן מתנשקים בלהט במקום המיוחד שלי ושל דיימן. תמיד היינו הולכים אליו רק אני והוא. אף אחד אחר לא ידע על המקום הזה. ועכשיו מסתבר שכן. רציתי להכין לדיימן שם היום הפתעה אבל הוא לא ציפה שאני אגיע לשם. נזכרתי באמת שהשוקולדים והפרחים עוד בתיק שלי. את הפרחים זרקתי לפח ואת השוקולדים אכלתי אך טעמו המתוק והנעים של השוקולד לא ניחם אותי. לא נראה לי שמשהו יכול לנחם אותי עכשיו. אני מרוסקת. ואני חושבת על זה שעם הוא היה בוגד בי עם מישהי שהיא לא חברה שלי זה היה כואב פחות. כאן יש בגידה כפולה.


תגובות (6)

תמשיייכייי !

17/08/2013 04:48

מושלם!!!
אבל תעשי פרקים ארוכים זה נורא קצר
אהבתי ממש
יש לך כישרון!!!

17/08/2013 04:56

תודה רבה:)

17/08/2013 05:00

תודה רבה:)

17/08/2013 05:00

תמשיכי מהר !

17/08/2013 05:19

חחחח פרסמתי עכשיו פרק חדש :)

17/08/2013 05:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך