בגידה כפולה פרק 6 ואחרון

17/08/2013 745 צפיות 7 תגובות

הפרק האחרון :) תודה לכל מ שקרא :)
נכנסתי הביתה ורצתי מהר לחדר ונעלתי את הדלת. אמא דפקה וביקשה שאפתח אך לא רציתי. נשברתי. בכיתי בלי סוף. הרגשתי שאין טעם לחיים האלה. שבגידה זה הדבר הכי נוראי שיכול להיות. הערב הגיע ולא היה לי יותר דמעות להוריד. אמא התחננה שאדבר איתה ואפתח לה את הדלת אבל שתקתי. הסתכלתי על החדר שקועה בכאב של עצמי. התשובות הכואבות של דיימן וארינה עדיין תקועות לי בראש. אבל שאני חושבת על זה שוב אני יכולה להבין אותם. אולי הם באמת ניסו לא לפגוע בי. אחרת למה הוא ניסה להסתיר את מה שהוא מרגיש? והם עשו הכל בשקט כדי שאני לא יפגע אבל הם לא יכלו יותר להתאפק וזה לא היה מכוונה רעה. למרות שבכול זאת הם היו צריכים לספר לי. התלבשתי. הרגשתי שאני חייבת לראות אותם. ופתאום הדלת נפתחה בחוזקה וראיתי שם את אמא שלי דיימן וארינה. הייתי בשוק. "את נורמאלית?! את יודעת כמה דאגתי לך? מזל שדיימן וארינה הסכימו לבוא" אמרה לי אמא וחיבקה אותי. "אמא אני חייבת לדבר איתם" אמרתי לה ומשכתי את דיימן וארינה לתוך החדר שלי וסגרתי את הדלת החצי שבורה. הבאתי לשניהם חיבוק ענק. הצלחתי לסלוח להם. ארינה התחילה לבכות ודיימן היה מאושר. וככה בלי מילים הכל חזר לקדמותו רק שארינה ודיימן הפכו לזוג ודיימן מחבר הפך לידיד הכי טוב שלי. ומעכשיו בי נשבעתי שלא יצליחו להפריד אותנו יותר בחיים.


תגובות (7)

מקווה שתמשיכו לקרוא את שאר הסיפורים שלי תודה רבה לכם!! :)

17/08/2013 06:33

מקווה שתמשיכו לקרוא את שאר הסיפורים שלי תודה רבה לכם!! :)

17/08/2013 06:33

מקווה שתמשיכו לקרוא את שאר הסיפורים שלי תודה רבה לכם!! :)

17/08/2013 06:33

ממש יפההה!!! חבל שאחרון :(
אהה ואני אשמח אם תקראי ותגיבי על הפרק ה12 של הסיפור שלי פרחי מונטריי ♥♥

17/08/2013 06:39

זה ממש יפה אהבתי!
אבל כדי שתילמדי הפרקים צריכים להיות יותר ארוכים.
אשמח ליקרוא את שאר הסיפורים שתעלי!
אוהבת מעיין =)

17/08/2013 06:41

תודה רבה :) 3>

17/08/2013 06:42

העלתי עוד קטע שלא קשור לסיפור אתן מוזמנות לקרוא עם בא לכן

17/08/2013 07:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך