"חבל שאי אפשר ללכת ערומים" זה מהשיר ערומים (:

בוקר של סיפורי שירים – האתגר של Optimistic

28/12/2012 841 צפיות 7 תגובות
"חבל שאי אפשר ללכת ערומים" זה מהשיר ערומים (:

שוב קם ורואה בחלון אנשים משוחררים אנשים שטעו וחטו, אבל אני ? כנראה שעשיתי יותר מידי הרי הייתי צריך רק כסף להשלים את החודש…
אבל אין מי שיקשיב הסתכלתי שוב בין הסרוגים לראות מי ער, לשמוע עוד סיפור של סוהר חדש, לקחתי את המפוחית והתחלתי לנגן "רציתי קצת כסף" טדם טדם "לקחו לי תאוטו" תדם תדם "הייתי צריך" תדם תדם "לגמור את החודש(תו ארוך)" תדם תדם "אז לקחתי בקטנה" תדם תדם (סולו מפוחית משוגעת) עוד איש הצטרף "הייתי חרמן" תדם תדם "והייתי שתוי" תדם תדם "לקחתי אותה לצד(סילסול מזרחי)" תדם פדם "אבל היא התנגדה" תדאדאד "אז בטעות נתתי לה נגחה" עוד איש מצטרף עם סקסופון ומצטרף אליו איש ששר "אנחנו אחים" וברקע מתנגן שיר בלוז "היינו צעירים" (מפוחית) תדם תדם "חשבנו שיכלנו לעשות הכל!" מוזיקה גז של סקסופון ברקע עם מפוחית "אבל תפסו אותנו שוטרים" תדם תדם "עם קצת סמים" תדם תדם…
אחרי השיר חשבתי לעצמי אולי טוב יותר פה בכלא? כאילו אתה לא משלם אתה שומע בעיות ואפחד פה לא בוכה כמעט כולם שלמים עם המעשים שלהם כי הם לא עשו את זה בשביל לפגוע במשיהו הם רק רצו לחיות חיים טובים, בזמן שהלכתי לתרונות אוכל, כשכולם התיישבו לאכול התכלתי לשמוע סיפורים כל אחד מעניין משל השני "רצחתי את אשתי כי היא בגדה בי" עוד אחד אמר "לא ידעתי שאסור להגדל קנגרו הרי הם מאוד חברותים" והשני הוסיף "לא ידעתי שאסור להאכיל פינגוונים וללתף אותם" ואני אמרתי "לא ידעתי שאסור לקחת כסף לזמן ארוך שכחתי להחזיר זה הכל .." והשלישי הוסיף "חבל שאי אפשר ללכת ערומים.."


תגובות (7)

וואו זה ממש אדיר!!
9.99999999\10
חחחח דמיינתי לעצמי בראש מוזיקת בלוז וג'ז ><"

28/12/2012 12:14

ואת מייקללל

28/12/2012 12:15

@_@ *****

28/12/2012 12:17

לא משו…לא אהבתי.
4/10

28/12/2012 12:18

קודם כל, ציון 5/10
מטרת המשימה הייתה לכתוב סיפור מנקודה של האיש הרע בסיפור שלך הרגשתי יותר תחושה של דיווח. אני רציתי להרגיש את מה שהאיש הרע מרגיש דרך הכתיבה. לא רק לדעת מה קרה.

28/12/2012 14:01

תודה אופטימי (:
ותודה על ביקורת בונה אני ממש מעריך את הדעות שלכם תודה אני ישקול כל מילה שלכם ^^

28/12/2012 15:12

כן? אתה תשקול את מייקל?
יששששש!!

28/12/2012 15:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך