לא יכולתי לחכות ,אז העלתי פרק! תהנו: )

בחירה מתוך חייה של אמנדה ( פרק שני )

09/08/2015 688 צפיות אין תגובות
לא יכולתי לחכות ,אז העלתי פרק! תהנו: )

שמחתי מאוד בכמות הצפיות מהפרק הראשון.
אני רוצה לומר תודה בכלל שאתם מסתכלים על הסיפורים שלי ,שכתבתי למרות שבזמן האחרון הגיבו לי.
חוץ מזה אני מצטערת כי לפעמים זה מבאס אותי שבכלל לא מגיבים, זה בסדר!
אני רוצה להשתפר, באמת!
אז תודה לקוראים והכותבים שקוראים את הסיפורים שכתבתי.. אז פרק חדש !
אני מקווה שתהנו ממנו: )

פרק שני :
כשחזרתי אתמול מחדר מנהלת ולאחר שנדקלתי בנער ,בנו של המנהלת הבנתי ואפילו קויותי שהיה לי כיף בפנימייה הבנות!
למרות השתגעגע למשפחתי המאומצת ולפעמים יחסר לי המשפחתי הביולוגית.
גיליתי מחברתי לחדר ששמה אנה כמו שהבנתי שיש חופשות שאנחנו חוזרים לביתים לכמה ימים ובפעמים בשנה המשפחות באות לכאן, לפנימייה עצמה.
סיפרתי לה גם שהבאתי ממשפחה ענייה הנמצאת בפריז, עיר האורות ..היא התלהבה מפריז במיוחד כי היא סיפרה לי שביקרה שם עם משפחתה כחופשה משפחתית שהיו עוד ביחד. היא סיפרה שהיא באה לכאן לפני שנתיים ,והיא עדיין מרגישה כאילו אתמול הגיעה.. בנוסף הבנתי שהיה לה שותפה פעם שחזרה למשפחה שלה.
שאלתי אותה לגבי, בנו של המנהלת..
היא אמרה שיש לו חברה אבל היא לא נמצאת בפנימייה, בכל אופן היא סיפרה שחברה של בנו של המנהלת היא שחצנית ומגעילה, עם שיער שטני חלק עם פוני לצדדים ,ועיניים כחולות.. בנוסף הבנתי ששמו של בנו של המנהלת, קוראים אדוארד.
רציתי לשמוע עוד מאנה אבל היא הסבירה שמחר יש שיעור ריקוד עם מורה ,מאוד קפדנית וקשוחה עד כדי כך שרוקדים עד הצהריים. והוסיפה ' מתחילת הבוקר'..
החלפתי מכנס רק והאנה הסתכלה עליי ושאלה ' אין לך פיגמה? '
עניתי עם ראש למטה ' לא, בקושי יש לי בגדים '. הרגשתי מובכת נורא שעוד שניה רציתי לברוח אבל לא רציתי לראות לה שאני בורחת מכל דבר!
ענתה ' אה מצטערת, עם תרצי תוכלי לבקש ממני בגדים '..
עניתי ' תודה, זה בסדר '..עניתי בחיוך
אמרתי לבסוף ' לילה טוב '.
היא ענתה לי בחיוך ' לילה טוב!'

בוקר, יום שלישי
קמתי כשאמרתי לעצמי, ממזמן לא ישנתי כל כך טוב!
ראיתי את המיטה של אנה ריקה ולפתע הדלת נפתחה וראיתי את המנהלת עם אנה .
המנהלת אמרה לי ' בוקר טוב גברת אמנדה מאליק ' עניתי ' בוקר טוב ,גברת ונסה ' ..
הייתי לחוצה מאוד כשאמרתי זאת אך ניסיתי שלא להישמע ככה.
וגברת ונסה הוסיפה לדבריה ' איך את מרגישה ?' עניתי מהססת ' אני בסדר גברת ונסה ,תודה ששאלת '.
ענתה בחיוך ' שמחה לשמוע ,גברת אמנדה'.
והוסיפה ' אני מקווה שנוח לך ,אנה סיפרה שבאת משכונה ענייה ואין לך בגדים אז השמח
מאוד לתת לך כמות כסף כדי שתקני לך בגדים ונעלים '.
עניתי ' תודה גברת ונסה ,אבל לא ממש נעים לי לקחת ממך כסף '.
ענתה ' זה לא ניתן לויכוח ' היא התעקשה .
עניתי ' בטוח גברת ונסה ?'
ענתה ' בטוח ' .
אמרה אנה ' בואי נלך לאכול לפני שהכל יגמר '.החלפתי לבגדי הפנימייה עם הנעלי הבובה השחורות עם עקב בגודל בינוני ושיערי היה מפוזר..אנה לבשה כמוני אך שיערה היה אסוף לצמה דג המחמיאה לה מאוד עם העיניים בתחילת היום כמו שנכנסתי ועיניה נצצו והבריקו שכל כך האהבתי ..
בכל מקרה כשנכנסנו לתוך חדר האוכל , התיישבנו בשתי מקומות פנוים ליד כמה בנות הראיתי בכניסה שנכנסתי לתוך הפנימייה בתחילת היום מאתמול..
ולפתע ראיתי את אדוארד מסתכל עליי אך במהרה הסתכלתי על המנהלת שהתחילה לומר את ברכה של בוקר ולבסוף המשפט אמרה שמותר להתחיל לאכול ..
אכלתי כשאני מפנטזת על האוכל שאף פעם לא אכלתי וראיתי את אנה מצחקקת על מבטי והתגובה שאני אומרת שאוכל טעים !
אמרתי ' מה בכלל לא אכלתי אוכל כזה טעים אי- פעם ' ..
כסיימנו לאכול עשינו הפסקה קטנה והלכנו לחדרינו כדאי להחליף לבגדי ריקוד..
הבעיה היחידה שאין לי אז כשהגעתי אמרתי לאנה שאין לי בגדי ריקוד..
ענתה ' יש לי משהו שקטן עליי שאני יכולה להביאי לך למתנה ' עניתי תודה '.
זה היה בגד גוף לבן עם חצאית לבנה ..
ענתה החיוך. ' אין בעד מה חמודה ' ..
כשהגיע הזמן לרקוד הרגשתי שמחה כל כך!
רקדתי ורקדתי לפתע הבנתי שאני חולמת בעקיץ לכן מסביבי כל הבנות צחקו והרגשתי מובכת כל כך!
השיעור התחיל בכך שצריך להתחלק לזוגות, אני בחרתי באנה.. וצריך להמציא ריקוד משותף. הכל היה כיף !
לאחר זמן מוקצב כל אחת הראתה עם בת זוגתה ולאחר שהגיע תורן של אנה ואמנדה.
הן רקדו בתנועות מלאות ורגש..
זה הרגיש כמו נצח עד שהן סיימו ,הבנות מחאו כפיים וכך גם המורה והוסיפה שזה היה ' מעולה '.הגיע הזמן היה לרקוד ריקוד ביחד וכך הסתיים שיעור לאחר השיעור. אמנדה אמרה כמה היה לה כיף והיא הוסיפה שהיא מורה הכי לא קשוחה!
לאחר כמה ימים..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך