האשמח לביקורת בונה. והתחלתי לכתוב כהתחלה זה היה בערך סיפור כ20/10 פרקים או אולי הפוך לסיפור יותר ארוך תלוי איך זה יצא.. תודה ותהנו!

בחירה מתוך חייה של אמנדה (סיפור חדש)

08/08/2015 738 צפיות 3 תגובות
האשמח לביקורת בונה. והתחלתי לכתוב כהתחלה זה היה בערך סיפור כ20/10 פרקים או אולי הפוך לסיפור יותר ארוך תלוי איך זה יצא.. תודה ותהנו!

הינה אני כאן ,במקום שבו תמיד רציתי להיות..
במקום שבו אני רציתי להגשים חלום!
אך אני לא מבינה למה פתאום אני מרגישה לבד, כל כך.. באתי לבד בלי חברה הכי טובה או דודה או שום אחות שאולי אפילו אני לא יודעת .
שהייתי עוד יחסית קטנה ,תמיד חלמתי כשהגיע למקום בו אני יגשים חלום!
חלום ילדות, אבל למרבה הצער לא הצלחתי להגשים את החלום כי הינו מתפרנסים בהרבה עבודות, כי משפחתי ואני גרנו בשכונה ענייה.
אף פעם לנסענו לטיולים בארץ שבה גרנו ,בפריז עיר האורות. עברתי הרבה כששמעתי
שאבי נפטר בזמן שחזר הביתה הוא עבר תאונה קשה, אבל מסתבר שאני מאומצת..
שמעתי את אימי מדברת עם אישה באותו יום שאבי נפטר הן דיברו על זה.
לא ממש הבנתי מה זה מאומצת כי עוד הייתי קטנה ושאלתי בלי להסס מה זה \'מאומצת \' , אימי עוד לא ענתה על השאלה הזאת עד היום!
נסיתי לשואל את סבתא שלי והיא אמרה לי בסוד את התשובה.. הופתעתי עד מאוד כי הבנתי שאני מאומצת.

עברו כמה שנים ועכשיו אני כאן בפנימייה בנות שכאן שיש בחירה במה שרוצים ואני
בחרתי בריקוד..
עזבתי את משפחתי המאומצת כדאי להגשים חלום!
אני מתגעגעת עליהם אבל מה כבר יכולתי לעשות?
לא רציתי לותר על חלום ילדות.
אחרת הייתי מתבאסת מזה שלא עשיתי עם זה משהו!
שמעתי הרבה אנשים שאומרים שצריך להגשים את החלומות..
והינה נערה בת שלוש עשרה ללא הורים ביולוגים ומשפחה מאומצת, עוברת לפנימייה בנות.. למזלי יש בגדים לפנימייה כך שאני לא צריכה לתבייש בזה שאין לי בגדים ונעלים.
באתי עם מזוודה קטנה עם בקושי דברים ..אני הגעתי עם בגדים הכי יפים שלי מכנס גינס וחולצה יפה ונעלי בובה ישנות עם אבק.
כשנכנסתי הרבה בנות הסתכלו עליי ולטשו בי מבטים סקרנים.. חלק בכלל לא הסתכלו וחלק
הסתכלו עלי עם מבטי שנאה ורק נערה אחת פנתה עליי מכל הנערות, שערה היה בצבע חום שטני ועיניים ירוקות מהפנטות..רזה וגבוהה.. הבנתי שהיא הכי חברותית כאן מהרגע הראשון חברות ולמזלי אנחנו באותו החדר כך שאנחנו ביחד.
היא הסבירה לי על הפנימייה והראתה לי איפה המנהלת, נופפתי לה לשלום וכך גם היא.. דפקתי בדלת בנימוס והמנהלת קראה ' כן ' נכנסתי לאחר שסגרתי את הדלת היא הזמינה אותי לשבת ואמרתי ' נעים מאוד, שמי אמנדה מאליק ' . היא חייכה בחיוך אמיתי וענתה לבסוף ' נעים מאוד גברת אמנדה, את ודאי הנערה החדשה ' , עניתי בחיוך ' כן גברתי '
ענתה ' שמי ונסה אך תקראי לי גברת ונסה, כך נוהגים לקראו לי'.
לחצנו ידים והיא הביאה לי את המערכת ואת המפתח ועוד כמה דברים, והסבירה לי את החוקים כאן בפנימייה.
יצאתי לאחר שסגרתי את הדלת עליתי לקומה של המגורים והסתכלתי על הכל, הכל גדול ומהודר ..אף פעם לא ראתי מקום כל כך גדול ובטעות נדקלתי בנער, בטח הבן שלה.
אמרתי בנימוס ' מצטערת כל כך '.. כשהסתכל עלי כמה דקות ולבסוף ענה ' זה בסדר אממ..איך קוראים לך?'
עניתי בחיוך ' שמי אמנדה מאליק ' ענה, ' החדשה נכון? ' עניתי ' כן ' .
ושאלתי בנימוס ' איפה זה חדר 20?'
ענה ' בקומה שתיים ' עניתי ' תודה, ברשותך אני צריכה ללכת '.. ענה ' כמובן ' ופינה את דרכה ושהלכה עדיין הסתכל עליה ובסוף הלך לדרכו.


תגובות (3)

היי רעיון נחמד

08/08/2015 14:08

אבל חסר לי מאוד השימוש במילים גבוהות ובכתיבה נכונה של מילים כמו למשל:
"אני יגשים חלום", הצורה הנכונה לומר את המילה להגשים בגוף זה היא: אגשים.
יש עוד דוגמאות רבות אך אעדיף לא להעלותן.
ממליצה לך לעיין בחוקי הלשון, זה עזר גם לי המון.
בהצלחה!!!!

08/08/2015 14:09

    אוקי,תודה רבה!
    תודה על הביקורת..

    08/08/2015 17:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך