מקווה שאהבתם תהנו: )

בחירה מתוך חייה של אמנדה פרק חמישי❤

05/09/2015 643 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם תהנו: )

פרק חמישי:

בזמן שחברתה אנה התקלחה ,אמנדה שכבה לה על המיטה וחשבה לעצמה..האם בכלל המשפחה שלה מתגעגעת עליה, או למה הם התכוונו הוריה הביולוגים שהמשפחה המאומצת לא נתנה להם להתקרב עליה ולקחת אותה בחזרה..
הרבה שאלות היו לה ותשובות לא היו ולפתע היא שמה לב שאנה קראה לה ואמרה אמנדה ' מה? ' ענתה אנה ביאוש ' לא קשבת למה שאמרתי? ' הוסיפה בדאגה ' את בסדר,קרה משהו?' עניתי ' כן…כלומר לא, לא יודעת'.
אמרה אנה בחוסר הבנה ' לא הבנתי, את נראת מוטרדת קצת.. '.
ענתה אמנדה ' מצטערת שלא הקשבתי, פשוט יש לי מלא שאלות. ' .
ענתה אנה ' זה בסדר' והוסיפה ' בסוף היו לך תשובות לשאלות האלו, אל דאגה! '.
ענתה אמנדה ' בסוף אני ידע את התשובות שהיה כבר זקנה ואני ימות '..
ענתה אנה בציחקוק ' אל תגזימי, נו באמת ' הוסיפה ' את תדעי עוד הרבה לפני '
ענתה אמנדה ' טוב בסדר, מה שתגידי'
ענתה אנה ' יאללה נתארגן לנשף, שלא נאחר '
ענתה אמנדה ' שנאחר.מקסימום יאחור אופנתי של שעה, שעתיים ' ושתיהן החלו לצחוק בקול ולבסוף אמנדה התקלחה ושמה את השמלה לאחר המקלחת.
אנה קצת איפרה את אמנדה, איפור עדיין ולבסוף אנה איפרה את עצמה…
הן אמרו לאחת השנייה שניפגש במקום מסויום אם נאבד את אחת השנייה וכשהן הגיעו רוב נערות ונערים היו שם.

לאחר כמה זמן כולם הגיעו ..המסיבה התחילה כולם רקדו וחלק ישבו ודיברו או שתו בכל האולם היו מפוזרים נערים ונערות.
אמנדה הרגישה לא בנוח וגם היה לה רעש מדי לכן היא יצאה החוצה ותיישבה על הסבסל, לפתע היא שמעה רעש של דיבור לכן היא הלכה למקום אחר.
לפתע היא קפצה וראתה את אדוארד מבהיל אותה, היא נפלה ואדוארד עזר לה לקום..
אדואדר אמר לפתע ' למה את כאן לבד? '
היא שתקה ואדוארד הוסיף ' אל תביישי'.
ענתה לבסוף אמנדה ' זה כלום פשוט יש רעש יותר מדי בפנים ו..'
שאל ' מה?'
ענתה ' סתם חשבתי, בזמן האחרון קרו לי הרבה דברים ' ..
אדוארד שאל ' כמו מה? ' בסקרנות
ענתה אמנדה ' ההורים ביולוגים שלי באו לכאן אתמול ואמרו לי שהמשפחה המאומצת אמרהלהם לא להתקרב עליי, זה היה התירוץ שלהם למה הם לא באו ולקחו אותי חזרה '.
והוסיפה ' הדבר המוזר שיש לי עוד אחים והם נשארו ואני לא '.
הסתכלתי על אדוארד ושמתי לה שהוא לא הרגיש בנוח, ממה שקרה לי ואמרתי ' בבקשה לא לרחם עלי, אני שונאת שזה קורה ואל תרגיש לא בנוח לידי זה לא אשמתך '.
ענה ' מאיפה את יודעת? '
עניתי ' שמתי לב לפי המבט שלך, הרבה עושים לי את זה '.
ענה אם מבט מופתע ' אוקי '.
לפתע שמעתי קול של נעלים נוקשות מתקרבות והבנתי שזאת החברה של אדוארד..
וצדקתי.. אמרתי ' טוב אני ילך, ביי'.
לפני שהספיק לומר משהו ברחתי לבפנים..
נ.ק מבט של אדוארד:
לפני שהספקתי לומר משהו לאמנדה היא ברחה ואמרה ' טוב כדי שאני ילך,ביי'..
ראיתי את החברה שלי, לינה.
היא אמרה ' חיפשתי אותך, רציתי שנדבר '.
עניתי ' אוקי, נדבר עכשיו '..
ענתה ' בזמן האחרון.. אני מרגישה שאתה מתרחק ממני וחשבתי שכדאי באמת ניפרד.'
עניתי ' למה? '
ענתה לינה ' אני מאוהבת במישהו אחר והוא מאוהב בי והתנשקנו היום.. '
עניתי 'מה עשיתם?'
ענתה ' אני מצטערת, זה בסדר נישאר ידידים'
למרות שזה פוגע שהיא בגדה בי, אני מרגיש משוחרר כי אני מאוהב במישהי אחרת גם..
עניתי ' בסדר, גם אני אוהב מישהי אחרת.. '
והוספתי ' מצטער'..
נק מבט רגיל:
הייתי באולם והתיישבתי ..
לפתע מישהו נגש עלי לראיתי מי זה ורמתי את ראשי וראיתי את אוסטין אחי.. האמיתי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך