מקווה שנהנתם ומצטערת שרק עכשיו אני מעלה.

בחירה מתוך חייה של אמנדה פרק שמונה

26/12/2015 773 צפיות אין תגובות
מקווה שנהנתם ומצטערת שרק עכשיו אני מעלה.

לפני שאני מתחילה אני רוצה לומר שאני מצטערת שממזמן לא העלתי את הפרק ,ואני יבין למה לא תקראו את הפרק.

פרק 8:
התעוררתי מהאור השמש שהייתה לכיוון הפנים שלי מצד ימין.
אמרתי בוקר בקול צרוד ולפתע קפצתי למיטה והלכתי לאמבטיה כדי לשטוף את הפנים שלי.
אספתי לגולגול ושמתי על פני סבון פנים, לאחר מכן שטפתי את הפנים במים ולבסוף לקחתי מגבת כדי לנגב את פני מהמים.
הלכתי חזרה לחדרי ולקחתי מארון גינס קצר ,חולצה סריג וכפכפים .הוספתי טבעת האהובה עליי וירדתי למטה במהירות כך שלא שמתי לב ונפלתי על מישהו במדרגות, קמתי במהירות ועזרתי לאוסטין לקום.. אמרתי " אני מצטערת התרגלתי לרדת במדרגות מהר בפנימייה, בקיצור סליחה ".
נגע בראשו ואמר " זה בסדר גם לי זה קורה לפעמים חוץ מהקטע של הנפילה " צחקנו שאל " איך את מרגישה? " ועניתי " טוב, קצת כואב הראש " צחקנו שוב ,ואמר לפתע " תזהרי בפעם הבא! " עניתי " כן, סליחה ".
ירדנו למטה יחד לכיון הסלון ,אז ראיתי ארבעה
בנים חוץ מזאין שישב על כורסה כי לא היה מקום.אז שאלתי את אוסטין " מי אלו?"
אוסטין ענה " חברים של זאין וגם הם להקה מפורסמת, שנקראת וואן דיירקשן"
עניתי " לא יודעתי שזאין מפורסם "
ענה אוסטין " כן, זאין זמר ".
לפתע זאין הסתכל עלינו ואמר " בוקר טוב אמנדה, תכירי את החברים שלי "
ראיתי מטולטל ,עיניים ירוקות שקוראים לו הארי. בלונדיני ,שקוראים לו נייל. שיער חום ,מחזיק גזר ביד, קוראים לו לואי ואחרון ליאם עם שיער חום.
אמרתי " שמעתי שאתם להקה שנראת וואן דיירקשן" ענה זאין " מאיפה את יודעת? "
עניתי בצחוק " יש לי מקורות מידע ,זה סוד"
כולנו צחקנו ואז זאין אמר " נו ספרי "
עניתי " סתם, אוסטין סיפר לי " .
זאין צחק ואמר " אוקי".
הלכתי לכיוון המטבח להכין לי משהו לאכול אז
הכנתי טוסט עם גבינה, כמה ירקות ושוקו חם.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לאחר כמה זמן:
ראינו סרט כולנו עד שאמא הגיעה, רציתי אליה ואמרתי " היי, איך את?"
ענתה בחיוך " בסדר ואת יודעת שתוכלי לקראו לי אמא " עניתי " אני יודעת, אני לא רגילה עדיין" .פיזרתי את השיער ויצאנו לקניות .
בהתחלה הלכנו לקניון כדי לקנות בגדים ונעלים. לאחר מכן הלכנו לקנות כמה דברים לבית ,ולבסוף הלכנו לסופרמרקט.
קנינו כמה דברים לערב ובכללי וחזרנו הביתה.
כשחזרנו סידרנו את הדברים למקום ,בסוף בישלנו לערב ושמעתי שאדוארד ואנה באים הערב, כי הם קיבלו אישור להגיע לכאן, ועוד יהגיעו חברים של זאין באים אח"כ שוב ובנוסף החברים של ההורים.
————————————
כשהגיע הזמן ,הלכתי להתקלח ולבשתי שמלה
ונעלי עקב יחסית נמוכות.סידרתי את השיער והשארתי מפוזר.בנוסף הוספתי שרשרת יפה והשפרצתי על עצמי בושם, ירדתי למטה.
האחים החמיאו לי וגם הורי ,ועזרתי לאמא.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
כעבור שעה וחצי, כולם הגיעו..
בהתחלה התיישבנו בסלון קצת ולאחר מכן התיישבנו בשולחן כשאמא קראה לכולם לבוא.
בירחנו על האכול וכסיימנו לברך התחלנו לאכול.בזמן הארוחה אמא דיברה עם החברים וכך גם אבא ואני שתקתי, גם אנה ואדוארד. לפתע נזכרתי באדוארד וראיתי שמסתכל עליי בזמן הארוחה ומיד הורדתי את ראשי וראיתי את נייל מסתכל על אנה.. אך אנה אוכלת ומדי פעם מעבירה את האוכל מי שמבקש.
שאני סיימתי לאכול, פניתי את הצלחת ולפתע הרגשתי שמישהו מחבק אותי מאחור.
הסתובבתי וראיתי את אדוארד ואמרתי " התגעגעתי " , ענה " התגעגעתי עליך יותר אמנדה". שכולם סיימו, כולם פינו את השולחן ובדרך ראיתי את אנה ונייל מדברים ,כל כך שמחתי ואז חזרקתי לפנות השולחן ,כשסיימנו כולם התיישבו בסלון שוב. אנה דיברה איתי קצת ואמרתי לה שקניתי בשבילה משהו,הבאתי לה והיא אמרה " את לא רצינית ". עניתי " אני כן,מה חשבת? " והוספתי " את החברה הכי טובה שלי, את יודעת את זה ".
אמרה " יש לי משהו בשבילך שתזכרי אותי ואת אדוארד" אלבום תמונות קטן וכמה תמונות של אדוארד ותמונה אחת ביחד
כל כך שמחתי, חיבקתי אותה ואמרתי " תודה, לא אשכח לעולם ". חזרנו לסלון והיה שקט לפתע שמעתי את אדוארד קורא לי, הלכתי עליו ויצאנו החוצה. הוא חיבק אותי חזק ואמר " התגעגעתי עליך כל כך " עניתי " אני התגעגעתי עליך " אדוארד נתן לי נשיקה ,הוא אמר " ראית את האלבום? " עניתי " כן, תודה אדוארד את מדהים, זכיתי " נתן לי שוב נשיקה ואמר " אני זכיתי " .לפתע אדוארד הוציא לי קופסה ובתוכה הייתה שרשרת זהב לבן בצורת לב והיה חרוט עליה אד+ אמ. כל כך שמחתי ונתתי לו נשיקה ולבסוף נכנסנו, כולם היו בשקט ואז הכל חזר להיות רגיל..
ושכולם הלכו חוץ מאדוארד ואנה שיחזרו מחר בצהריים כי ממש מאוחר וחשוך.
התארגנו לשינה ואנה ישנה איתי ואדוארד עם אוסטין בחדר. עשינו מסיבת פיגמות וראינו סרט ..וכשנגמר דיברנו קצת והלכנו לישון…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך