Ayelet
אירועים אמיתיים שקרו לי. מקווה שתאהבו כפי שאני אוהבת אתכם! 3>

בחלומי – סיפור בפסקה אחת

Ayelet 06/05/2013 1165 צפיות 21 תגובות
אירועים אמיתיים שקרו לי. מקווה שתאהבו כפי שאני אוהבת אתכם! 3>

בחלומי הסתכלתי במראה, וראיתי מולי ילד צעיר. הילד היה נבוך, עצוב ותווי פניו הסגירו את אומללותו. לאט לאט, ללא כל אזהרה, הילד הקטן החל לצמוח לגובה. אך נראה היה שתהליך התבגרותו היה שונה. במקום זיפים וגוף רחב התעגלו מותניו, התנפח חזו, וגופו נעשה עדין. שיערו של הילד צמח במהירות, לעומת שיער גופו שנשאר דליל. לאט לאט הילד שגבה כבר לא היה ילד. לאט לאט האומללות שבו נעלמה והתחלפה בחיוך. העפתי מבט נוסף בילד, שהיה עכשיו לנערה יפהפיה הלובשת על פניה חיוך קל. הילד שהיה לנערה גדל עכשיו והפך לאישה בוגרת. מנערה מחייכת קלות השתנה גופו של הילד לגוף של אישה צעירה בשנות העשרים לחייה שחיוכה נפרש מאוזן לאוזן. הילד הצעיר הפך לנערה ולאישה, ופניו השבורות הפכו לחיוך רחב. והילד הזה הוא אני. הנערה הזו היא אני. הסתכלתי על האישה המאושרת, וראיתי את חלומי, את עתידי המיוחל. הלוואי שאגדל ואהיה כזאת אישה שמחה. חייכתי חיוך רחב אל דמותי הנשית במראה וקמתי מהחלום. קרני השמש ליטפו את עיני מבעד לתריסים המוגפים. פסעתי באיטיות אל עבר חדר המקלחת והסתכלתי במראה. וראיתי את אותה נערה עם חיוך קל על הפנים. אותה נערה שהצילה את עמית הקטן והפכה אותו לאיילת הגדולה. חייכתי על עצמי מהמראה חיוך רחב, מוכנה להתחיל את היום ולהפוך את החלום למציאות.


תגובות (21)

את כותבת ממש יפה.
וזה -פשוט לט להאמין….

06/05/2013 14:49

תודה רבה סגלגלה, זה מחמם את הלב לקרוא תגובות כאלה 3>

06/05/2013 14:51

אהבתי מאוד את הכתיבה שלך אבל הכי אהבתי את זה
שאת כותבת את הדברים שאת עברת וזה מאוד עינין אותי
תמשיכי כך את פשוט מוכשרת
אוהבת שרית

06/05/2013 22:24

את פשוט מוזרה….
נחמדה אבל מוזרה….

06/05/2013 23:33

מאוד יפה וכתוב היטב.

07/05/2013 05:56

תודה רבה שרית, אני ממש אוהבת לקרוא את התגובות שלך וזה ממש מחזק. פשוט כיף לראות תגובות כאלו:)
ופלאר חחח תודה רבה, רוצה לפרט? ;)
ואביג'ולי גם ממש תודה, נחמד לקרוא תגובות כאלו.

אוהבת מאוד, איילת 3>

07/05/2013 07:16

אני אתן לך לנחש… או לך?

07/05/2013 09:53

אתה יודע שזה לא ממש משנה כשכותבים בלי ניקוד…
אבל כן, לך הולך טוב.
ודי אני לא מוזרה אני מיוחדת XD

07/05/2013 13:03

ברור ואידיוט לא טיפש הוא סתם חושב לאט…

07/05/2013 13:06

סליחה!!! (פשוטקצת כואב לי היום אז הוצאתי חלק מזה פה…)

07/05/2013 13:06

חחח ציניות זה חשוב לפעמים… אבל אסור לתת לזה להשתלט עם החיים וכל הקלישאות האלה /:

07/05/2013 13:29

לא ההיתי ציני…

07/05/2013 14:01

התגובה על האידיוט, לא נורא. ונחזור לנושא- אני לא מוזרה, אני מיוחדת. ניי.

07/05/2013 14:09

מה שהתכונתי שאם כבר אמרתי "ברור ואידיוט לא טיפש הוא סתם חושב לאט…" אז אני עומד מאחורי זה ואת יודעת שאני צודק אחרי הכול את סתם משקרת לכולנו כי אין רופא שיסכים לזה בלי אישור של פסיכאטר…

07/05/2013 14:13

רגע, אתה חושב שאני משקרת?
אני לא הולכת להכנס לפרטים ולחשוף אותם כי אני מעדיפה לשמור את החיים האמיתיים שלי בסוד, אבל חשבתי שסוף סוף מצאתי אנשים שמאמינים לי ושמקבלים אותי כפי שאני. כנראה שטעיתי.

07/05/2013 14:15

תקשיב לא אמרתי שאתה משקר רק אמרתי שאתה שונה, לא רגיל בסדר? אתה נולדת פחות או יותר כמוני רק יותר יפה ובאופן אירוני לגמרה ראית בברכה שלך קללה…
אז מה בגלל שאני מוזר זה אומר שאני ישנה את עצמי? לא זה אומר שמי שמפריע לו אך אני נראה אידיוט…

09/05/2013 00:41

קודם כל, הייתי מעדיפה שתדבר אלי בלשון נקבה.
ושוב פעם, אני לא השתניתי כדי לרצות את החברה. אני הייתי חוטפת מכות בבית הספר כל יום, ברחוב לא פעם חזרתי הביתה כחולה לגמרי, וזה לא שנולדתי יותר יפה, נולדתי עם תווי פנים נשיים מאוד, שאנשים מצאו כסיבה להרביץ לי. לא פעם זרים היו קוראים לי ילדה. בכל זה צברתי מתח נפשי מאוד מאוד גדול, שרגע לפני שנשברתי – אמא שלי הציעה לי בעצם להשתנות מילד לילדה בשביל להפסיק את הצרות. אני הסכמתי, ולאחר שחייתי כאישה הבנתי שזה המקום שלי ולפה אני שייכת. ולכן אני כל כך מאושרת. והקללה שלי הפכה להיות ברכה גדולה מאוד, שעכשיו לא רק הפנים שלי נשיים אלא גם הגוף שלי (אממ… למעט בין הרגליים, בגיל הזה אני לא יכולה לעשות שם כלום). אז אני מקווה שאתה מבין אותי ושבעזרתה של אמא שלי הפכתי את הקללה שלי לברכה.

09/05/2013 05:16

תראי אילת לי יש בעיה דומה ואני מבין את מה שעשית ובאמת מוריד לפניך את הכובע פשוט אם אלוקים ברא אותך כגבר זה כנראה מה שאת צריכה להיות….

10/05/2013 03:08

תודה רבה פלאר שאתה שוב מדבר איתי בלשון נקבה וקורא לי בשמי:)
ודבר שני, אם אלוהים ברא אותי כגבר למה הוא ברא אותי עם פנים וגוף כל כך נשיים ביחס לגוף זכרי? למה הוא לא עצר את האנשים מהתעלל בי נפשית כל כך חזק? ולמה קודם שהרגשתי כבולה ואסירה לתדמית שלי, אחרי שהתשניתי אני מרגישה כל כך חופשייה ומאושרת?
הנקודה שלי היא שגם אם יש אלוהים וגם אם אין מה שחשוב לי זה איך אני אהיה מאושרת ואיך אשמח לחיות, ואני מאושרת בתור אישה ולא בתור ילד.

10/05/2013 04:22

תראי התדמית לא מגדירה את הבן אדם בסדר?! אני חיי עם תדמית שאולי יותר גרועה משלך אבל (יכול להיות שזה שאלה קצת חצופה…) חשבת פעם מה יקרה כתגדלי נגיד בלשכת גיוס? או אפילו בהוצאת תעודת זהות? ואפילו (זה הקטע שעלול להיחשב חצוף…) כשתרצי להתחתן באיזה צד תהיא אילת החתן או הכלה?

10/05/2013 05:06

בקשר לצבא ולדברים האלו אני מעדיפה להשאיר את זה לעתיד, זה נושא מסובך מדי בשביל שאני אתעסק בו, אבל בטח לא אשנה את עצמי בשביל זה.
ובקשר לחתונה, אני בטוחה שאהיה בצד הכלה, אבל מה שאני לא בטוחה האם מי שיעמוד לצידי יהיה כלה או חתן. אני לא ארחיב על זה עכשיו, אבל אני כתבתי על הנושא הזה כבר. אני מאוד אוהבת את החיים שלי בצורה הזאת, ואני מתכוונת להמשיך לחיות כך גם בעתיד.

10/05/2013 13:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך