ע-צ-ל-נ-י-ת
חחחח, חנוכה שמח לכולם! :)

בליינד דייט

ע-צ-ל-נ-י-ת 26/12/2011 1141 צפיות 7 תגובות
חחחח, חנוכה שמח לכולם! :)

עוד יום משעמם במשרד…
אני במחשב, מחפש משהו מעניין לעשות. אתם יודעים איך זה, אף אחד לא ממש עובד במהלך היום.
אין עדכונים בפייסבוק, וכבר חפרתי עם כל הסטאטוסים המעפנים אז עברתי ליוטיוב. גם שם אין משהו חדש. נו באמת אנשים!
מה לעשות, מה לעשות, מה לעשות…
אוי שיט! המזכירה המלשנית קלטה אותי עם העיפרון על האף. אני מקווה שהיא לא תלשין עליי שאני לא עובד. אתם יודעים, אם מורידים ממנה את כל שכבות הזוועה של חולצות מחשוף זולות ומכנס קרוע של ילדות בנות 12, היא יכולה להיות די חמודה. איכס לא! מה עובר עליי, השעמום משפיע לי על המוח.
"צריך מוח בשביל זה, לא?" יוסי פתאום שואל אותי, לא שמתי לב שדיברתי בקול רם.
"חה חה חה, במקום לצחוק עליי אולי תציע לי משהו מעניין לעשות" יוסי הוא מסוג הבחורים שאוהבים לעצבן אותך, אבל אני מניח שאין לי כל כך איך להחזיר לו כי הוא השיג לי את העבודה המעצבנת הזאת.
האמת, עכשיו כשאני חושב על זה, בקושי הכרנו בתקופה ההיא. הוא הציע לי ראיון עבודה בפייסבוק.
איזה דביל. טוב נו, גם אני דביל. אי אפשר להתווכח עם העובדות.
"תקשיב, יש לי בחורה ממש חמודה להכיר לך, יש לך זמן היום בערב?" מאז שקיבלתי את העבודה הזו, יוסי מנסה להשתלט לי על החיים. הוא אומר לי מה לאכול, עם מי להסתובב, איזה בגדים לא כדאי ללבוש(מסתבר שזה פחות או יותר כל מה שיש לי), ועכשיו הוא גם מנסה לשדך לי בחורות? ועוד בבליינד דייט? אני שונא שידוכים, תמיד הבחורה מתגלה כמכוערת עם נטייה חמורה לחפור ועם אובססיה לשגע אותי בטלפונים אחרי הדייט הראשון. האמת שכל הבליינד דייטים שלי היו ביוזמת אמא, אבל עדיין.
"אממ… אני לא.. אני קצת ע.. זאת אומרת אני.."
טוב אז קבעתם בשמונה ורבע בבית קפה מתחת למשרד, יאלה אני חייב לעוף אחי נדבר מחר, תספר לי איך היה!" הוא החליט ומיהר לברוח מהמשרד.
לעזאזל.

טוב, אז השעה 6:30, אני בבית אחרי העבודה עם חביתה שרופה שאחותי היקרה הכינה לי ברוב טובה, ועם חולצה מקומטת שאמא אמרה לי לגהץ לבד. כלומר לשרוף לבד. עוד שעה וחצי אני צריך לזוז, ואני חייב להספיק להתקלח, להתגלח, להקיא את החביתה המגעילה, ולקלל את יוסי מול המראה.

השעה 7:00.
אני מנסה להוציא את החביתה בדרך קצת יותר מתורבתת… אם אני אמשיך ללחוץ ככה בסוף יהיו לי טחורים!

השעה 7:15.
טוב נו, החביתה לא יוצאת. אין לי זמן לזה עכשיו! עוד לא התקלחתי, ואני צריך לגהץ את החולצה.
הטלפון מצלצל.

7:20.
זה היה אבי! הוא הזכיר לי שיש היום משחק חשוב מאוד!!! טוב אני אצפה בו בזמן שאני אגהץ.

7:25.
גוללללללללללללל!

7:30.
איזה חרא! החולצה נשרפה… טוב לא נורא העיקר שהקבוצה שלי מנצחת.

7:31.
שופט דפוק!!! אין לו עיניים, אני אכניס לו כרטיס אדום לתח…

7:45.
אוי לא! עוד לא התקלחתי ויש לי רק רבע שעה… אני חושב שאני מתחיל להרגיש את החביתה עכשיו.

8:10.
אם יצא מהדייט הזה משהו, היא תלמד לאהוב אותי כמו שאני. זה לא כזה נורא לאחר ב – 10 דקות, נכון?
לא מצאתי חולצה הגונה בארון, אז נאלצתי לשלוף משהו מסל הכביסה. חבל שלא שמתי לב שהחולצה של אבא שלי, והיא גדולה עליי בשתי מידות. לא נורא זה מרזה אותי.

8:15.
אני לא מאמין. נשים… מי חשב שהיא תבריז לי! אני אהרוג את יוסי…

8:25.
היא הגיעה!
באיחור של כמעט חצי שעה, אבל נוותר לה. היא אמרה שהיו פקקים. לא נראה לי סביר כל כך אבל היא חתיכה אז נוותר לה. וואו, ליוסי יש טעם טוב בבנות. והיא גם חכמה, מפתיע!

התיישבנו בבית קפה ונזכרתי ששכחתי את הארנק מרוב הלחץ. היא הייתה חמודה ואמרה שזה בסדר, אבל גם היא לא הביאה ארנק כי היא חשבה שאני אשלם. אז אני רץ הביתה להביא כסף. אוף.
כשחזרתי היא כבר הזמינה לשתינו. טוב נו, היא חתיכה אז נוותר לה.
"אז… איך אתה מכיר את יוסי?" היא מנסה לפתח שיחה.
"הכרנו בפייסבוק. הוא סידר לי עבודה במשרד, ועכשיו גם… דייט איתך" היא צוחקת. יש לה צחוק קצת מוזר, אבל היא חתיכה אז נוותר לה.
האמת, היא די מעצבנת. במהלך הדייט היא נפנפה בשיער ומצמצה בעיניה כמו בובת חרסינה בחלון ראווה, קצת יותר מידי פעמים. היו לה הרבה הערות ציניות, והצחוק שלה נשמע כמו פיל עם אף סתום שנוחר בלילה! אבל היא חתיכה אז נוותר לה…
דיברנו על הכל, בעיקר עליי. דיברנו גם על בליינד דייטים, ולהפתעתי גם היא שונאת שמשדכים לה מישהו. אז שאלתי אותה למה היא הסכימה לצאת איתי.
"יוסי אמר לי שאתה חתיך…" היא שוב ממצמצת בעיניה, איזה חמודה! טוב, לא מתווכחים על מה שנכון.
"ומה את חושבת?" מצמצתי גם אני בעיני, והיא שוב צחקה.
בשלב הזה כבר הגענו לקינוח, ולחשבון של למעלה מ – 250 ₪. אם נסכם את כל הדייט שהיה לי איתה, הוא היה אחד הגרועים שהיו לי בחיי. אבל היא חתיכה, אז אולי נצא לעוד דייט.
"טוב. את יודעת עליי הכל, אבל אני לא יודע עלייך כלום… ספרי לי משהו על עצמך"
"מה למשל?" היא שואלת.
"אממ, מי נתן לך את הטבעת היפה הזאת?" הצבעתי על טבעת יהלום קטנה על אצבעה.
"אהה זאת? זאת טבעת הנישואים שלי.. יפה נכון?"
"את נשואה?!" זה כל מה שיכולתי לומר באותו רגע.
"אני בתהליך גירושים" היא תיקנה אותי.
"יוסי יודע על זה?"
"טוב, הוא אמור לדעת בהתחשב בעובדה שהוא בעלי…"

למחרת בבוקר.
יוסי! יא מניאק, מה אתה משדך לי את אשתך?! מה אתה בורח יא לפלף! חכה חכה שאני תופס אותך, אתה מת!


תגובות (7)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול!!!
בהתחלה הרסת אותי עם "היא איחרה ותירצה שיש פקקים, אבל היא חתיכה אז נוותר לה! יש לה צחוק של פיל שנוחר עם אף סתום, אבל היא חתיכה אז נוותר לה! חחחחחח
ואחרי זה "אני בתהליכי גירושים.." "יוסי יודע על זה?" "טוב..הוא אמור לדעת את זה בהתחשב בזה שהוא בעלי..!" חחחחחחחח אין נשפכתי! באמת שזה יפה!!
תכתבי עוד..יש לך כישרון עצלנית! (אגב, את חייבת להגיד לי כבר איך קוראים לך!) D;

27/12/2011 08:25

חח תודה ספיר!
אממ… השם שלי הוא דיי.. איך נאמר – נדיר…
קוראים לי ניסנה D;

27/12/2011 12:46

וואי ניסנה נשפכתי חחחחחח
סוף מפתיע ביותר D:
אני לא מצליחה להפסיק לצחוק!!!

27/12/2011 12:51

חחחחחחחחחחחחחחחחחח אין X D
זה פשוט מדהים , וקורע ><
חחחחחחחחחח

27/12/2011 12:51

תודה בנות :)

27/12/2011 12:56

זה מעולה אהבתי מאוד ! יאווו הרגת חחח XDD

12/01/2012 11:51

גדול!!!
וואו! זה היה מצחיק!! רעיון מצוין!!

29/02/2012 06:25
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך