בסוף הבקבוק

היד רועדת, והסכין נופל מאחיזתה.
הידיים עוברות להחזיק את ראשי בעודי מתקפל בפינה.
דמעות ודם על גופי, ניחוח אלכוהול מורגש מפי ועדיין העיניים דומעות.
איך אני עוצר את זה?
איך אני מפסיק את הכאב הזה? הכאב שגוזל את חיי, הכאב שעוצר אותי מלהירדם כל לילה..
הלב פועם בחזי במהירות, עדיין אינו מאמין שהדם נשפך, שהדמעות אינן מפסיקות..
הכאב אמור לעזור, וכך גם הבקבוק שנזרק על הרצפה, "תעזרו!!"
והצעקה מהדהדת בביתי..
היבבות מתחזקות, הנשימות בקושי פורצות בין הבכי למלמולים על הכאב לבין רעשי התסכול..
אני נחנק, העולם סוגר סביב צווארי..
והשקט מגיע משום מקום..
שקט שורר סביב הבקבוק המנופץ, טיפות הדם על הרצפה, הקיא בכיור, שאריות האוכל על השולחן, הגוף הדומם שמכודרר בקצה החדר..
גוף חיוור, חלש, רפוי..
גוף רדום, ישן, מחכה לסיוט שיגיע להעירו בצרחה..


תגובות (4)

מצמרר, זה אמיתי כלכך, מציאותי כלכך, הפירוט של התחושות גורם לסיפור לקבל אופי וצבע משלו. מדהים !

04/08/2016 03:35

אהבתי! קטע מצמרר ומלא רגש… פשוט יוצא מגדר הרגיל.

04/08/2016 23:33

אני נוטה להתייחס לקטעים כאלה כמסחטת רגשות זולה ולא מקורית ולא אותנטית כמתוך דעה קדומה כבר מלכתחילה. למרות זאת…
למרות שלא רציתי גלי הרגש החזקים של הקטע הזה הכו בי בזמן שקראתי…ואז הבנתי שאם הייתי פחות סתומה אולי הייתי אוהבת אותו מאוד. תודה ששיתפת את זה עם העולם.

04/08/2016 23:41

    ממש תודה לכולכם ^.^ (לא הצלחתי לחשוב על אימוג'י אחר שאני יכול לעשות במחשב שיתאים אבל הייתי רוצה כזה מובך במקומו אם הייתי חושב על אחד..)
    בנוגע אלייך "on the dark side", אני חושב שלסיפורים כאלה יכול להיות יותר משמעות מרק ניסיון לסחוט רגשות, יש להם אפשרות לספר סיפורים אמיתיים (לא בהכרח מניסיון של הכותב) כי יש אנשים שזה קרה להם ואם אתה מתאר את זה מספיק טוב וכתבו את זה מתוך ניסיון לספר את הסיפור ולא מתוך הרצון להוציא רגשות מהקורא אז למה לא?..

    05/08/2016 19:30
סיפורים נוספים שיעניינו אותך