Dan
קשה להתרכז במשהו שלא מעניין אותך. במיוחד כשיש לנו כל כך הרבה רעיונות שאנחנו רוצים לפתח.

בעיות קשב וריכוז

Dan 12/02/2016 800 צפיות 2 תגובות
קשה להתרכז במשהו שלא מעניין אותך. במיוחד כשיש לנו כל כך הרבה רעיונות שאנחנו רוצים לפתח.

אני מצטער המורה! יש לי בעיות קשב וריכוז!
לא יכולתי להקשיב בשיעור, כי הראש שלי נמצא במקום אחר.
"בוא לעולם הפנטזיה!" הוא צועק אליי מהחשכה.
עוברים הרבה דברים במוחי, אשר מסיחים את דעתי ממה שעשה מורפיוס, אל החלומות.
ראיתי אותו מדבר אליי מהלוח. "טייל איתי בממלכת החלומות!" הוא לחש לי והושיט את ידו.
אני יודע שאני חולם בהקיץ, אבל איני יכול לעשות דבר כשנפשי היוצרת משתלטת עליי.
מצטער על הציורים של הדרקונים בספר ההיסטוריה, הבניינים בספרי המתמטיקה, וחדי הקרן בספר מדעים, ולא יכולתי לעצור את רגליי שרק רצו לרקוד כשהטלפון של מישהו צלצל!
זוהי מחלה קשה, אבל אף פעם לא אמרתי שהיא נוראית. אני פשוט צריך למצוא עניין, ואז הכל יסתדר בצ'יק!
לא עזרו לי האבחונים, השיעורים הפרטיים או כדורי הריטלין הלבנים.
התרופה היחידה שיכולה לגרום לי להתרכז, היא ללמוד משהו שעליו אני מפנטז!
מגמת ספרות? את באמת רוצה שאלך לשם? וגם למגמת אומנות?
תודה! תודה רבה לך! שם אוכל ללמוד את מה שאני אוהב!
את הרופאה הטובה ביותר! שנתנה לי בדיוק את התרופה שאני צריך! את המורה הכי טובה בעולם!
אה, ואני מבטיח שאני אנסה להתרכז!


תגובות (2)

איתך לגמרי אבל רק שתדע שיש גם כדורי ריטלין צהובים .

13/02/2016 00:41
    Dan Dan

    חחח באמת? אני לקחתי לבנים.

    13/02/2016 10:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך