בפעם הראשונה שראיתי אותך

orr_swissa 15/06/2014 1355 צפיות 4 תגובות

בפעם הראשונה שראיתי אותך היית יפה ועדין וחזק והכל באותו זמן.
בפעם הראשונה שראיתי חשבתי שאני שקופה כמו הרוח ואתה יפה וחזק כמו האלים, שאתה השלמות בהתגלמותה. והיו לך עניים כל כך יפות וכחולות כמו סערה בים. לעומת שלי שהיו חומות ומשעממות כמו האדמה.
כשהסתכלתי לתוך העניים האלה הייתי מוקסמת כי ראיתי רק טוב ללא טיפה אחת של רע, העניים האלה קרנו אכפתיות וסבלנות. כי העניים שלך הם החלון לנשמה- נשמה שכולה קרנה אור זך ונעים שעטף אותי מכל הכיוונים.
בפעם הראשונה שראיתי אותך חשבתי שאני חולמת, כי זה לא אפשרי שיהיה משהו כמוך במציאות. חשבתי שאתה הזיה או חלום ולכן השתוקקתי לגעת בך לפני שתעלם לי מול העניים.
בפעם הראשונה שראיתי אותך הסתכלתי לך על השפתיים כאלה מלאות ורכות ומושלמות והתמלאתי בגל של תשוקה בוערת ורצון חסר מעצורים לנשק אותם, את אותם שפתיים שהעבירו לי גלים של תשוקה בגוף.
בפעם הראשונה שראיתי אותך דמיינתי אותך עם כנפיים כי רק למלאכים יכולה להיות האורה שיוצאת ממך וכנפיים יגרמו לך להיות מושלם. כאילו בלעדיהם חסר לך חלק, ואיתם אתה שלם
בפעם הראשונה שראיתי אותך הרגשתי שמחה, שמחה כל כך גדולה שטפה אותי בגל של הנאה, כאילו זאת הפעם הראשונה שבאמת הרגשתי שמחה. ועם השמחה באה ההרגשה אחרת של עצב כי ידעתי שאחד כמוך לא הסתכל על רוח, על משהי לא נראת כמוני.
בפעם הראשונה שראיתי אותך נעצתי בך מבט, שסיפר לעולם בדיוק מה אני מרגישה. וכשסובבת את הראש שלך לכיווני ונעצת את המבט שלך בשלי, ראיתי את אותם עניים כחולות עולות באש. אש שבערה גם מהעניים שלי. וכשצעדת לכיווני חשבתי שאני מדמיינת. וכשעצרת מולי והתכופפת והשפתיים המושלמות האלה נגעו בשפתיים שלי ושלחו צמרמורות של הנאה במורד גבי,הרגשתי כאילו העולם עצר מלכת, או יותר נכון רציתי שהעולם יעמוד מלכת. רציתי שההרגשה שהנשיקה הזאת עושה לי תמשיך לנצח עד שהתכופפת אליי ולחשת לי בדיוק את מה שאני מרגישה.
"בפעם הראשונה שראיתי אותך ידעתי שאת האחת בשבילי…"


תגובות (4)

וואו. מדהיייםםם

15/06/2014 15:46

    תודה רבה :)

    15/06/2014 15:57

תגידי אנחנו מכירים במקרה – כי נראה לי שהשיר נרשם עלי – ומצטער אם דחיתי אותך בדייט

27/06/2018 14:57

    חחחחחחחח, השיר שנכתב הוא פרי דמיוני. הייתי ילדה חמודה בת 18 שרצתה להיות מנושקת.
    מאז התקדמתי בחיים 🤭

    28/04/2020 10:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך