בריאת העולם – אלוקים, המפץ הגדול – הדעה שלי

שקדי ^_^ 11/11/2013 987 צפיות 11 תגובות

אני חייבת להודות, אני מאמינה, מאד מאמינה באלוקים וגם אם לפעמים נראה שלא אני כן.
אבל עכשיו, הסבירו לי משהו, מן תאוריה שאומרת "אין הוכחות שאלוקים לא קיים אך גם אין הוכחות שהוא כן קיים".
עכשיו זה נכון.
אני לא אומרת שאלוקים לא קיים אני רק חושבת שהדעה הזאת היא מאד נכונה.
ובכל זאת, אני ממשיכה להאמין.
זה בטח יצחיק אתכם "למה שהיא תאמין אם היא מודעת לכך שאין הוכחות שזה נכון?"
דווקא בגלל זה אני מאמינה אפילו יותר.
אין הוכחות ששום דבר מכל תיאוריה שקיימת (המפץ הגדול לדוגמה) באמת נכון.
אף אחד מאיתנו לא היה שמה. אף אחד מאיתנו לא ראה במו עיניו מה היה התהליך, מה קרה בו, מה היו הסיבות לתחילת התהליך וכדומה…
אז למה אני ממשיכה להאמין? כי אני רוצה לחקור את זה. אני רוצה לבדוק ולגלות ולברר ולנסות להראות שבריאת העולם נוצרה על ידי אלוקים, ולתת עוד סיבות למה להאמין בכך.
לגבי האבולוציה – היא אמתית רק לא בקטע של "האדם נוצר מהקוף" אלא בקטע של גנים הרי כולנו נושאים גנים של אלפי דורות משפחה, וזה מתערבב וגורם לנו כבני אדם להשתנות מדור לדור וגם הקרינה והגזים וכל התהליכים הכיימים שהתחלנו לפתח ולפלוט לאוויר אותו אנו נושמים מזרזים את העניין, וככה גם בבעלי חיים.
מקווה שהבנתם קצת את ההשקפת עולם שלי אם יש למישהו הערות או דעות שחולקות על העניין או משהו לומר בנושא שיפנה אליי באימייל – [email protected]
מקווה שהבנתם (רואה דני לא שחתי אותך הפעם!!)
אוהבת אתכם!! 3>


תגובות (11)

צודקת.
אני דתיה ומאמינה בו, אבל באמת רואים המון פעמים שאין הוכחות לכל מיני דברים..

11/11/2013 09:02

טוב קודם כל אני ממש שמחה שאת ממשיכה להאמין,
וכן זה קשה כי אפשר לראות אותו.
אך פה אני רוצה לחדש לך משהן, יש הוכחות לכך שאלוקים קיים, אם זה מספיק חשוב לך תבררי איפה יש שיעורי תורה באזור שלך, או רב/רבנית שתוכל להנחות אותך.
אם את קצת מסתבכת אני מציעה לך לפנות לאתר אורלנוער ולכתוב שם שאלה לרב והוא יעזור לך למצוא אנשי דת אמיתיים שיכולו כל כך בקלות להוכיח לך שאכן אלוקים קיים. :)

11/11/2013 09:06

חחחח יופי שזכרת אותי. רואים מהכתיבה שלך שאת ממש לא מבינה בתיאוריות של המפץ והדרוויניזם, אני יכול להסביר לך יותר אם את רוצה. וזה בדיוק הקטע של האגנוסטיים, בעיניהם גם האמונה האתאיסטית נחשבת לאמונה לכול דבר וכיוון שאין הוכחות לאמונה זו, הם לא רואים צורך להאמין בה, כלומר, הם לא תאיסטים ולא אתאיסטים, הם אגנוסטיים.

11/11/2013 09:06

אביה, תביאי לי הוכחה אחת לכך שאלוקים קיים. הוכחה מדעית אחת חד משמעית. את לא חושבת שאם הייתה כזאת, כולם היו חוזרים בתשובה? ואל תביני שאני איזה אתאיסט שבא להתווכח איתך עכשיו ולנסות להוכיח לך שאלוקים לא קיים, אני לא כזה. אני פשוט מאמין שאין שום הוכחה או סתירה בעניין האל, כי במסגרת קיום טבעי, אי אפשר להוכיח או לסתור דבר שהוא מעבר לטבע. יותר מזה, היהדות עצמה דוגלת בכך שאין הוכחה לקיומו של האל, כי אם הייתה, לא היה לך שום ניסיון באמונה, הרי את יודעת בביטחון שהאל קיים.

11/11/2013 09:11

אני אדם נטול אמונה.
אני לא מאמינה שיש באמת אלוהים בעולם הזה, ולא מאמינה שהמפץ הגדול הוא האחראי לבריאת העולם.
אני פשוט חיה באי-וודאות.
בגלל זה אני לא משייכת את עצמי לשום דת, אני חיה עם עצמי,נטולת אמונות,אם יש משהו שאני מאמינה בו-הוא רק בעצמי.
כאילו לכל דבר צריך הוכוחות. תנ"ך הוא לא הוכחה מספקת, ספר בעל טריליון עמודים לא בדיוק הוכחה מספקת. וכך גם תאורית המפץ הגדול, וכול מיני שטויות שטוענים דברים כאלה..
אגב, אם את מאמינה תמשיכי להאמין.

11/11/2013 09:40

היי דניאל :)
קודם כל אני רואה שאתה מתעניין, אם אתה באמת רוצה תשובות והוכחות, פנה לאנשי דת משכילים שיודעים את כל התורה בע"פ מכל היבטיה וצדדיה.
לגבי הקטע של החזרה בתשובה- אתה צודק חלק גדול וניכר מאלו שלא שומרים תורה ומצוות הם אלו שלא מאמינים בקיום הא-ל, אבל חלק גדול לא פחות פשוט לא רוצה את עול התורה.
הדרך חיים שלי ממש לא שוטה שתבין, ממתי קל להתגבר על יצרים?! כל יום היא מלחמה ללא הפסקה, אין לי עמל בעולם הזה, קיום אורך חיים דתי הוא קשה, אנשים מחפשים חיים קלים, להשביע את הרצונות שלהם, אני לא מחפשת חיים קלים, אני מחפשת אמת. ונכון שגדלתי לתוך בית דתי וזה יותר קל אך לפני כשנתיים שלוש ממ שלמדנו בביה"ס אמונה, לא פחדנו לשאול שאלות אפילו אם הן היו נראות ככפירה.
כל השיחה הזאת היא יותר מאשר סתם תגובה ולכן אני ממליצה לך בחום ללכת, לחקור ולברר כי זה באמת לא מובן וקשה להאמין במשהו שלא רואים אותו ושהוא מעל הטבע.
דרך אגב אין גם הוכחות לכך שאין אלוקים.

11/11/2013 10:02

אני גם מאמינה כמוך, אני לא מאמינה שהאדם נוצר מעירבוב של כמה חומרים, אני מאמינה שבריאת האדם נוצרה ע"י ה' ..
אני לא דתייה אבל אני כן אוכלת כשר ( אך ורק כשר) ואף פעם לא אכלתי לא כשר, אני לא שומרת שבת אבל אני כן מאמינה …
לדעתי זה חשוב שהבעת את דעתך ..

11/11/2013 10:42

הסיבה שהעלתי את זה היא דניאל ניהלנו על זה ויכוח היום והוא די ניצח אז קראתי קצת בויקיפדיה על המפץ וכתבתי על זה.. דני איך אפשר לשכוח אותך? אתה איתי באחווה של בוב ספוג ^_^

11/11/2013 10:59

מועדון כונכית הקסם!!! לולולולולו!!!

12/11/2013 05:07

בתור אדם אתאיסט שרחוק יותר ממה שאפשר לדמיין מהדת אני רוצה להגיד לך את הדברים הבאים:
אני לא אתחיל להתווכח איתך בנושאי האם אלוהים קיים או לא כי זה ייקח לנו שנים ולא יניב שום תוצאה. אני כן אגיד לך שיש הוכחות למפץ הגדול. אני כן אגיד שהסיבה שאני כל כך רחוקה מהדת היא לא שאני חושבת שכולה מגוחכת או משהו בסגנון, אלא הדברים שאנשים עושים בשם הדת, לא רק היהדות, גם האיסלם והנצרות, ההיסטוריה מלמדת אותנו שהמקור לחלק ענק מהרציחות, המלחמות, והשנאה הוא הדת. אני מבינה את הצורך להאמין במשהו. רק לא מבינה את הצורך לפגוע בשם המשהו הזה.

16/11/2013 10:19

אם את באמת מאמינה את תאמיני אם הוכחות ואם בלי. ויש טונות הוכחות לזה שאלוקים קיים ואין הוכחה אחת למפרץ הדבילי הזה. אפילו הנוצרים מאמינים באלוקים רק שהם חושבים שישו הוא המשיח שה' יביא עליהם. ו"אור הירח" אתה \ את הבן אדם הכי פתטיי שפגשתי איי פעם!!!

20/11/2013 23:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך