גדר של יסמין

NoaWrites 09/03/2017 755 צפיות 6 תגובות

במשך כל חיי, כל שיכולתי לראות היה את גדר פרחי היסמין הלבנים.
הלובן הטהור שלהם השרה עלי שלווה בעת לחץ, וליבם הצהבהב הזכיר לי את אור השמש וחימם אותי כשעמדתי לקפוא.
העלים הירוקים סביבם הסבו לי אושר, ואין ביכולתי להסביר מדוע.
ריחם המיוחד שנישא עד אלי באוויר הפתוח מילא אותי, בכל יום מחדש, בתקווה.
סגולות המרפא שלהם חיזקו אותי בעת חולשה.
לא הייתי צריכה לדעת מה מעבר לאותם פרחי יסמין, משום שאלה סיפקו לי ביופיים חיי רוח מלאים.
לא רציתי לראות מעברם משום ששמשו לי כמקלט ומקום הגנה, מפני הכאב, הדיכאון והיאוש.
הם טמנו בחובם את כל סודות היקום, ולי נשאר רק לשבת, להביט וללמוד.
ידעתי כי טוב לי היותי פה, מצידה הזה של הגדר.
איך ידעתי? פשוט ידעתי. כמו שפשוט ידעתי כי מעבר להם נמצא כל הרוע והחולי בעולם.
ואפילו הפרפרים הלבנים שריחפו לעברי מצידה השני של גדר היסמין- אפילו בהם נגע הרוע.
הם נראו תמימים לכאורה, אבל זאת משום שבצבעים שלבשו, התחקו אחר פרחי היסמין.
פרחי היסמין האלה היו ועודם כל עולמי, ולכן אבלה את שארית חיי בקידושם ובקידוש שמם.
לנצח אספר על לובן עלי כותרתם,
לנצח אשיר אודות צהוב ליבם ואודות הריח החזק שהשאירו כאן.


תגובות (6)

זה יפה, פואטי למוות (שזה דבר טוב לומר על שיר, דרך אגב)
רק (שלדעתי ולדעתי בלבד) אולי כדי להוסיף קצת חיספוס בקצוות

09/03/2017 22:28

    למה אתה מתכוון?

    09/03/2017 22:41

אני מתכוון שבסופו של דבר הקטע לא כל כך מתעלה על עצמו. זה לא בהכרח רע ואני לא אומר שצריך לשלוף שפנים מכובעים ולדגול בקצרנות… לא יודע… אני מובן בכלל? ????

10/03/2017 05:00

    נראה לי שהבנתי למה אתה מתכוון בערך, אבל הקטע הוא לא שיר (אם ככה חשבת) יש חריזה בסוף וזה קרה לגמרי בטעות

    10/03/2017 11:43

אהבתי נורא, במיוחד איך ששיחקת פה עם התיאורים והדומיננטיות של הצבע.

10/03/2017 22:15

    מחמיא לי בטירוף, תודה רבה

    10/03/2017 22:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך