פילי-חמלי
לחץ זמן!!! ביי

דברים שלא קשורים לכלום פרק 11

פילי-חמלי 06/08/2015 880 צפיות 2 תגובות
לחץ זמן!!! ביי

טוב, זה בטוח יהיה הסיפור האחרון שלי להיום. אנא מכם תגיבו לי על הסיפורים שלי ותתנו לי רעיונות לקטעים חדשים 'לתרגם'. מי שלא מבין מה קורה פה שיקרא את פרק 1 ב-דברים שלא קשורים לכלום- ויידע (רמז: זה קשור לעובדה שגוגל תרגום מעוות משפטים) הפרק הפעם לא יצא משהו אבל זה בגלל שאני עובד בלחץ זמן מההורים שלי שרוצים כבר שאעוף מהמחשב (ואני די מבין אותם, כי עכשיו 21:4X) אז כן… אני מקווה שתהנו ושתצחקו כי, יש לנו ארץ נהדרת {10- נקודות לפילי-פינדור על בדיחה גרועה} אז בואו נתחיל:
לפני: כרָזָה או פּוֹסְטֶר היא כל דימוי חזותי המיועד להצגתו לראווה, ולרוב מודפס על נייר גדול התלוי על קיר או משטח דומה לזה. זהו כלי שכיח עבור פרסומאים,תעמולנים, מפגינים וקבוצות אחרות המנסות להעביר מסר כלשהו. ניתן למצוא כרזות ככלי לפרסום, להעברת מסרים (בהפגנות למשל) וכאמצעי לביטוי אמנותי. בנוסף, משמשות כרזות שונות כאמצעי זול לקישוט קירות כפי שניתן למצוא בעיקר אצל אנשים צעירים.
אחרי: בדרך כלל זמין עם שילוט או מסכים ותמונה גדולה התלויה על קיר נייר, הרעיון הוא לנסות לקבל את המסר של קמפיין הפרסום, מהומות וקבוצות אחרות וציוצים (. או מוצר) הוא כלי שיכול לשלוח הודעות. בנוסף, כמה דגלים על הקירות, במיוחד צעיר, זול במיוחד, אתה יכול לקשט.
אי לא מתתי על זה אבל במלחמה כמו במלחמה וצריך להתמודד עם מה שיש {15+ נקודות לפילי-פינדור על שנינות קלילה ומתוחכמת} אז תגיבו לי ונתראה בפעם הבאה…


תגובות (2)

חחח די טוב אשמח אם תקרא את הסיפור שלי

06/08/2015 21:49

פחות טוב מהשאר, אבל עדיין העלה לי חיוך על הפנים :)

07/08/2015 00:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך