פילי-חמלי
ברצינות עכשיו, תגיבו לי! אני רוצה לדעת אם אתם אוהבים את זה או לא וגם לדעת איזה קטעים אתם רוצים שאשנה בגוגל תרגום כדי שלכם יהיה באמת מצחיק.

דברים שלא קשורים לכלום 12

פילי-חמלי 07/08/2015 831 צפיות אין תגובות
ברצינות עכשיו, תגיבו לי! אני רוצה לדעת אם אתם אוהבים את זה או לא וגם לדעת איזה קטעים אתם רוצים שאשנה בגוגל תרגום כדי שלכם יהיה באמת מצחיק.

אז שוב שלום לכם וברוך החזרה ל-דברים שלא קשורים לכלום 12- תודה לכל מי שהגיב לי ושלח קטעים. אתם גם יכולים לעשות את זה, אז תעשו את זה!! אנא מכם תגיבו לי ותשלחו קטעים. אני מאוד מאוד מצטער 'ליטי' על שלא 'תרגמתי' ערך על ישראל כי זה פשוט לא יצא טוב ולא היה מצחיק. למי שלא מבין מה קורה פה יכול ללכת ולקרוא את הסיפור הראשון של הסדרה דרך התגית דשק"ל. טוב, מספיק לחפור. הנה זה בא:
לפני: סלנג (בעברית: עָגָה (הוא שימוש שאיננו תקני במילים בשפה על ידי קבוצה חברתית מסוימת, לעתים תכופות תוך המצאת מילים חדשות או ייבוא מילים משפה אחרת. המילה סלנג ידועה כבר מהמאה ה-18, ומקורה אינו ידוע.‏ לעתים קרובות, נוצרים ביטויי סלנג כחלק מסוציולקט שנועד להבחין בין חברי קבוצה אחת לאחרת, ובמובן זה הוא משמש כדרך לאפשר לבני קבוצה מסוימת לזהות זה את זה.
אחרי: בפרט, דיור ומילות אחרות, אם מרגו (slingeth בעברית), שהוא בדרך כלל מעורב. Sosyolekt משמש לעתים קרובות במקום שני, לדבריו, היה במאה ה -18 שבו חברי הקבוצה לא יודעים מה לעשות.
מקווה שנהניתם וצחקתם, אם אתם רוצים שאני 'אתרגם' קטעים שאתם רוצים פשוט תגיבו לי למטה, אז עד הפעם הבאה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך