פילי-חמלי
עכשיו ברצינות תגיבו לי בבקשה. אני רוצה לדעת איך יצא, וגם אם אתם רוצים תציעו לי קטעים 'לתרגם' יור מדי פעמים בגוגל טרנסלייט. וגם אם אתם מתכוונים להיזכר בזה באמצע מבחן בשיעור מתמטיקה. ביי ביי

דברים שלא קשורים לכלום 13

פילי-חמלי 07/08/2015 844 צפיות 2 תגובות
עכשיו ברצינות תגיבו לי בבקשה. אני רוצה לדעת איך יצא, וגם אם אתם רוצים תציעו לי קטעים 'לתרגם' יור מדי פעמים בגוגל טרנסלייט. וגם אם אתם מתכוונים להיזכר בזה באמצע מבחן בשיעור מתמטיקה. ביי ביי

אז ככה, ישבתי משועמם מול המחשב מחכה שמשהו יקרה, ופתאום עלה לי הרעיון. אבל לפני זה, אני מציע לכם לחשוב על זה בכל פעם שתעשו מבחן במתמטיקה כי זה יעלה לכם (באיזו שהי צורה פצפונת) את מצב הרוח. לצחוק על המתמטיקה! אנא מכם תגיבו לי כדי שאדע איך יצא ואם אתם מתכוונים להיזכר בזה בכל פעם שתכתבו תרגיל (כי אני כן, זה יצא אדיר) באלגברה, וגם תתנו לי קטעים שאתם רוצים שאשנה בגוגל תרגום. ועד אז, תצחקו ותהינו, הנה זה בא:
לפני: המתמטיקה דרושה לפתרון בעיות העוסקות בכמות, מבנה, מרחב או שינוי. בעיות כאלו נמצאו לראשונה במסחר, במדידת שטחים ומאוחר יותר באסטרונומיה; כיום, הן קיימות בכל המדעים, ואף בתוך המתמטיקה עצמה. הפיזיקאי ריצ'רד פיינמן המציא את ניסוח אינטגרלי המסלול של מכניקת הקוונטים באמצעות שילוב של טיעונים מתמטיים ותובנה פיזיקלית; כיום תורת המיתרים, תאוריה מדעית שעודה בתהליכי פיתוח ואשר מנסה לאחד את ארבעת כוחות היסוד של הטבע, מהווה השראה לפיתוח מתמטיקה חדשה (אדוארד ויטן, פיזיקאי שהוא מאבות תורת המיתרים, זכה במדליית פילדס, שהיא הפרס החשוב ביותר במתמטיקה.
אחרי: גודל, צורה, גודל, או שינויים בחקירה כדי לפתור בעיה זו. תחילתה של אהבה, ולבדוק ולהוכיח את העולם יש הרבה אווירה. והמתמטיקה. ריצ'רד פיינמן, מכניקת קוונטים ונוסחאות מתמטיות המשתמשות בשיטות פיזיות לרוץ. (קריאת התווים קוד, אב אדוארד ויטן של מתמטיקה ופיתוח פיזי של המוח, בסופו של כוח גדול, מוכיח ארבעה עקרונות בסיסיים לפיתוח נשימה).
אני מקווה שצחקתם ונהניתם, תגיבו לי בבקשה ונתראה בפעם הבאה…


תגובות (2)

אוקי. זה היה גדול! אני חושב שאני אזכר בזה, ולא רק במבחנים! תנסה לתרגם את ׳יהורם גאון׳

07/08/2015 16:34

אוקי תודה, אני 'אתרגם' את זה מחר.

07/08/2015 20:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך