פילי-חמלי
עכשיו באמת, תגיבו! אני רוצה לדעת איך הסדרה 'דברים שלא קשורים לכולם' וכמו כן שגם תביאו לי רעיונות ל'תרגום'. זהו מצב אופטימלי שבו כולם מרוויחים, אז תגיבו!

דברים שלא קשורים לכלום 9

פילי-חמלי 06/08/2015 877 צפיות 2 תגובות
עכשיו באמת, תגיבו! אני רוצה לדעת איך הסדרה 'דברים שלא קשורים לכולם' וכמו כן שגם תביאו לי רעיונות ל'תרגום'. זהו מצב אופטימלי שבו כולם מרוויחים, אז תגיבו!

שוב שלום לכולם, כנראה שזה יהיה הסיפור האחרון שאעלה אי פעם, בכי בכי (ב6.8.15) ואולי לא. את הקטע הבא קיבלתי ל'תרגום' מ'מספרת סיפורים בזמני הפנוי', תודה רבה! אם אתם רוצים גם שאני 'אתרגם' קטעים שאתם רוצים אז פשוט תכתבו את זה בתגובות למטה, ובכל מקרה תגיבו לי. לקטע הזה יש שני -אחרי- וזה בגלל שכשראיתי מה קורה בתהליך התרגום המעוות יצא לי את -אחרי(1)- והוא יצא מצחיק אז פשוט שמרתי אותו, אז לסיפור הפעם יהיו שני -אחרי- מקווה שתהנו ובואו נתחיל:
לפני: "הארי פוטר וגביע האש" הוא הספר הרביעי בסדרת ספרי "הארי פוטר" של הסופרת ג'יי קיי רולינג. הספר יצא לאור בשנת 2000 וגרסתו בתרגום לעברית מאת גילי בר-הלל, יצאה לאור באפריל 2001. על ספר זה מבוסס סרט באותו השם שיצא לאקרנים בשנת 2005. הספר זכה בפרס הוגו לשנת 2001.בתמונת השער הבריטית הארי צולל לעבר ביצת הזהב מתחת לנשיפת האש של הזנבקרן ההונגרית. בגרסה האמריקאית (והישראלית) רואים את ארבעת המשתתפים בטורניר, והארי מחזיק את הביצה. מאחור – גביע האש.
אחרי(1): "הארי פוטר וגיהינום," הספר הרביעי בסדרה, "הארי פוטר" ג'יי קיי Rovling.Gramata 2000 ודת גילי בר אור, ההצגה נמשכים: הספר הזה הוא האור באפריל 2001, הסרט 2005 כ שמו של הספר שפורסם בזהב נוזלי שתי תכונות מבניות Hznbkrn טורקיה אנגליה, הוגו, היה מסוגלת בשנת 2001 כדי לזכות בפרס. ארצות הברית הגרסה (ישראל), בם שש בתחרות, לראות, וביצים שתופענה. כמו כן – כולל אש.
אחרי(2): ספר 2001 תמונה "הארי פוטר והאש," ובאפריל שפורסם בשנת 2000 בשורה הרביעית של דת. "הארי פוטר" Rovling Gramata J 2001 2005 זהב Hznbkrn טורקיה, בריטניה, מבנה, הוגו אמר סרט (ישראל), הגרסה האמריקנית של המתחרים לראות את האור …
אני צחקתי ומקווה שגם אתם, like sub commend and I'll see you next time…


תגובות (2)

ממש מצחיק! ואני ממש אוהב את ׳דברים שלא קשורים לכלום.׳ בבקשה אל תסיים את זה! אבל אני אשמח גם לקרוא סיפורים אחרים שלך.

06/08/2015 21:03

כן… אבל אין לי רעיונות…
זאת בעייה קשה. אז עד שיהיה לי רעיון מבריק לסיפור אני מתכוון להמשיך לכתוב את דשק"ל אז אל תדאג (:

06/08/2015 21:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך