ssp:-)
שוב פעם סורי על החפירה ...

דה וונטד מתפרקים……

ssp:-) 25/01/2014 1255 צפיות 4 תגובות
שוב פעם סורי על החפירה ...

אני באתי כדאי לדבר אל להקה שרבים מכם לא אוהבים אותם : the wanted (דה וונטד)
נכון שהרבה יראו וישמחו אבל יש כאלה שלא , יש כאלה שישמחו ויקפצו מאושר , אבל אני לא והפאנמליות גם לא….
דה וונטד הודיעו כי הם לוקחים הפסקה , וכן כולם יודעים שהם לא יחזרו יותר :(
אני בתור פאנמלית מרגישה כאילו לקחו לי את המודל לחיקוי, כאילו…לקחו לי את המוזיקה המועדפת אליי ואומרים ״לא תקבלי״ כמו ילד קטן שלוקחים לו סוכריה ומתגרים בו שלא יקבל אותה.
אני יודעת שאת השירים אני עדיין יכולה לשמוע , ותמונות גם אבל עצם העובדה שהם יתפרקו גורם לחלל להיות ריק.
אני ועוד מלא פאנמליות בעצב נוראי ממתי שהלהקה הודיעה על זה , אני מרגישה שהשירים שלהם הם מה שמחזיקים אותי, שמתי שהייתי ועכשיו בתקופה גרועה או במשבר השירים מרוממים אותי , ופתאום לקחו לי את זה….
(סורי על החפירה אבל הייתי חייבת לפרוק את זה איפשהו….)


תגובות (4)

אני דווקא אוהבת אותם, וחושבת שהם להקה מוכשרת:)
ומאוד עצוב לי שהם מתפרקים:/…

25/01/2014 12:12

אני מודה שיש לי כמה דברים נגדם אבל לא בשביל זה באתי… שמעתי על זה שהם מודיעים על הפסקה ואני דווקא די מאמינה שהם יחזרו.
היו הרבה מקרים של להקות שאף הודיעו שהן מתפרקות לגמרי ואז פרצו בקאמבק.
אז אל תאבדי תקווה, הרי אתן באמת אוהבות אותם אז אם רק תוכיחו להם כמה הם חשובים לכם ואתן יכולות להוכיח להם… זה אולי יגרום להם לחזור.
אני לא באה לפתח לך ציפיות למקרה שזה לא באמת נכון…. אבל כמו שאמרת, תמיד תוכלי לשמוע שירים שלהם.. ברור שזה לא יהיה אותו דבר אבל בכל זאת..
את אף פעם לא יכולה לדעת מה יקרה…
מקווה שזה עזר איכשהו 0-0

25/01/2014 12:13

אני משתתפת בצערך… אבל עדיין יש תקווה שאחרי זמן מה הם יוציאו עוד שירים! יכול להיות שהם יצאו בהכרזה בשביל שהעיתונאות תעזוב אותם לזמן מה ובשקט הם יעבדו על אלבום חדש!
~כן, אני פתטית~
בכל מקרה, גם אני מאוד אוהבת אותם וצר לי עליהם…

Love Life <3

25/01/2014 12:47

אני ממש אוהבת את השיר glad you came שלהם בכלל לא ידעתי שהם מתפרקים אז זה טוב שחפרת לנו XD תמשיכי לשמוע אותם אם את כלכך אוהבת אותם וחוצמזה אני מאמינה שהם יחזרו

25/01/2014 13:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך