דימיון מודרך

25/06/2011 8624 צפיות 9 תגובות

דמיין אש,
היא מתחילה בלהבה קטנה כחולה וחסרת מנוחה… לאט לאט היא מתפתחת, יוצרת לעצמה צבעי כתום צהוב יפיפיים. דמיין את הלהבות הקטנות מזנקות לאוויר, כילדים על מקפצה המנסים לאחוז את השמש בידיהם.
יפה, עכשיו נסה לחשוב על הלהבה הקטנה מזנקת מקצה האצבע שלך, תחוש אותה…
ההרגשה מענגת, כמו סביבון חלש שמסתובב על אפך. רק נחמד יותר, תחשוב שזו אהובתך המניחה את אצבעה על שפתייך.
יפה, אני רואה שהתקדמת, או שזה רק משום שהזכרתי את אהובתך?
בוא, נתרכז באש הקטנה שלנו…
אתה חש בפיצפוץ הקטן הזה, באנרגיה הנוצרת? תזרים חלק ממעצמך אל האש… תן לה ללבלב.
תחליק אותה במורד האגודל אל האצבע… הנה, טוב מאוד…
תרגיש את השלמות שבה, את חוסר הפחד ואי היציבות שלה.
לאט לאט… רואים את השמחה על פנייך, אל תפתח את העיינים עדיין. היופי עוד לפנינו, תזרים עוד טיפה כוח ללהבה, דמיין את חומה מלטף את פנייך, איך הקור מסתלק בעדינות ממך.
תראה במוחך את החום מעיף את שערותיך אחורה.
יפה, יפה מאוד.
קח את הלהבה היפיפיה שלך, ותעריך אותה לנר, תן לה ללחכך את התיקרה.
כווץ אותה! הפוך אותה לנקודה אחת, ללב פועם של עוצמה.
תחשוק שיניים, כן… תרגיש את קצב הפעימות שלה, כמו סכין הטלה שרוטט במטרתו.
הלהבה מרחפת, כל הכבוד…
צור לך שמש קטנה, הנח לך להתמודד עם הכעסים שבך, תזין אותה ברגשות השינאה והכאב.
אל תיתן לה את כולם, הדברים האלה מאפיינים אותך.
תעצור, תעצור!
פקח את עיינך, נגב את הזיעה.
תן למחשבה שלך לשוטט על החדר, תרגיש את סיבי העץ.
תנשום עמוק ושחרר… תתמקד בדומם הפוך אחד איתו, רגלייך ניטעות בקרקע ומתפרסות על פני החדר. תרגיש את עייניך נעצמות, הרגש שלם עם עצמך.


תגובות (9)

אהבתי =]

02/07/2011 21:55

מסכימה עם מה שנאמר, סליחה, נכתב =]
אהבתי, מקסים ומדהים!

18/07/2011 23:10

תודה רבה לכן! :)
אשמח לקבל גם עצות לשיפור…

27/07/2011 19:17

למה אתה כבר לא מעלה ?
:(

31/07/2011 20:00

חחח אין לי עוד הרבה דברים שלי להעלות, אבל הנה אני מעלה עכשיו משהו…
למה את לא כותבת?

01/08/2011 21:13

שאלה טובה….
גם בגלל הקטע שסיפורים נתקעים לי ,כי האמת היא שאני התחלתי בכלל עם קטעים קצרים שלא מתפתחים לכלום וכשקראתי ספרים התחלתי להתלהב וגם רציתי לכתוב סיפור עם עלילה והכל אבל כמו שאתה יודע אצלי זה ממש לא ממשיך…
וגם בגלל העובדה שלרוב אני כותבת כשיש לי השראה וזה קורה בדרך כלל או כשאני במצב רוח,משועמם,או דיכאוני-בייחוד כזה- או כשאני כועסת…^^
ובתקופה הזו אני לא מרגישה בשום מצב מהמוזכרים לעיל….
.מצטערת אם התגובה מעיקה וארוכה מדי בשביל שאלתך הקטנה…
* ורק כי אני חייבת לדעת,לא חייב לענות לי אבל זה נורא מסקרן אותי-בן כמה אתה?

04/08/2011 22:45

את יכולה להישאר בסיפורים קצרים, כמו שאת רואה רוב הסיפורים שלי אינם ממשיכים מעבר לסיפורון או שהם סתם מעבירים תחושה. מה שכיף בכתיבה זה להביע את עצמך, אל תגבילי את עצמך :)
לכתוב אפשר גם בטוב וגם ברע, ואין ספק שיותר קל להוציא כשרע. סבבה, אצפה לראות עוד כתבים שלך.

הממ… אני בן 22.
למה זה כ"כ מסקרן אותך?

נ.ב
התגובה ממש לא ארוכה.

05/08/2011 14:59

XD מסקרן אותי כי הכתיבה שלך מאוד בוגרת ומיוחדת :)

08/08/2011 00:19

בכיף :)

08/08/2011 17:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך