All Fine
מקווה שתאהבו, ואם לא אז לא נורא (-:

דלת פתוחה…

All Fine 28/04/2014 755 צפיות 9 תגובות
מקווה שתאהבו, ואם לא אז לא נורא (-:

עיינים ירוקות בוההות, מסתכלות לכל עבר.
בעלת העיינים הירוקות פותחת אותן בתמיהה, \\\\\\\"היא רק ילדה קטנה, מה היא כבר מבינה?\\\\\\\" לחש אביה לאימה.
אי פעם חשבתם לעצמכם, איך זה מרגיש לראות הכל מהצד?
יהודים רבים שנורים למוות על ידי הנאצים, אמהות שנפרדות מילדיהן, משפחות מתפרקות.
את הכל ראתה אנה מחלון ביתה.
יום אחד נכנס ילד צעיר לביתם, כולו מלוכלך וצנום, אנה רצה להביא לו מים וקצת אוכל, והוריה הסכימו להשאיר אותו בביתם, אף על פי שזה היה מסוכן.
עברו השנים, והוא נהיה נער יפה תואר וכך גם אנה, נגמרה באותם ימים המלחמה והוא החל לחפש את משפחתו. תחילה, שאל מכרים ואנשים מהרחוב, אך הם אינם ידעו.
כשהגיע לגיל 16 נפלה עליו הבשורה, כל משפחתו נהרגה בשואה.
אנה ניחמה אותו יום ולילה, ישבה לידו ולא הפסיקה להגיד שהכל יהיה בסדר והכל עוד ישתפר.
יום אחד הוא נישק אותה לאות תודה על כך שתמכה בו כל השנים, השאיר פתק ובו רשום \\\\\\\"אני מצטער, אני אוהב אותך\\\\\\\" ובאותו יום בשעה 5 דפקו זוג צעיר על הדלת והדיעו שהוא מת.


תגובות (9)

צר לי, אך אהיה מעט קשוחה (לא אני לא. אבל תני לי לשגות ולחשוב שאני כן).
למה יש כל כך הרבה סלאשים (\\\\) כל פעם שמישהו מדבר?
ולמה לנער ההוא למות? הרי המלחמה נגמרה.
היה ניתן להרחיב יותר, לתאר יותר, ומהקטע של ה"הוא גדל לנער יפה תואר" כבר הבנתי שתהיה נשיקה.
אבל חוץ מזה זה נחמד :)

28/04/2014 19:56

א. אצלי הסלאשים הם נקודות
ב. הוא בהלם קרב ודיכאון, אם ראית את המפתח של שרה אז משם לקחתי את זה..
ג.ניסיתי לתאר, אני אוהבת שהדמויות שלי חסויות וששום דבר לא ידוע, אשנה את זה
ד. זה צפוי אוף -,-
ה. תודה<333

28/04/2014 20:00

    א. לא צריך שם שום סלאשים ושום נקודות. רק מרכאות.
    ב. אז..הוא התאבד? למה? הרי עד שהוא שרד..
    ג. מכירה את החשאיות הזו, אבל לא יודעת. יש תיאורים שלא מוסרים יותר מדי מידע, אבל מתארים את הדמויות. לדוגמה..*חושבת על דוגמה* "השיער שלו נדמה כמו אדמה חרוכה, כהה ומעלה עשן."
    ד. כן.. -_-
    ה. אין בעד מה, אני חושבת :)

    28/04/2014 20:03

שום רצף סתם סיפור :O אשמח לראות בכל מקרה (-:

28/04/2014 20:01

יש לי פאק של נקודות. ושל לחלק הכל לסעיפים. והקטע שלי זה בעצם לתת בסיס כמו יפה תואר או עיינים ירוקות כדי בעצם להתמדק יותר באופי, האמת שלרוב אני מנסה להעביר תחושות אופי יותר מאשר יופי כי מבחינתי יופי הוא חסר כל קשר לסיפור.
^_^

28/04/2014 20:09

    להתמקד* :O

    28/04/2014 20:09

    הממ..
    נתקלתי בפאקים יותר מוזרים מזה (רובם שלי).
    אבל עדיין, בעוד שהפאקים המשונים שלי אומנם משונים – אך אינם שגוים מבחינת שפה – הקטע עם הסלאשים הוא לא נכון מבחינת פיסוק.
    ומראה יכול להעיד על האופי. לדוגמה, משהו בסגנון "עיניי שועל כהות" יכולות לרמז על ערמומיות.

    28/04/2014 20:14

לא יודעת קשה לי להסכים, ואמרתי לך, אצלי הסלאשים מופיעים כשלוש נקודות.

28/04/2014 20:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך