FishNugget
לעולם אל תבטחו בציפורים... רגע אחד הן מבטיחות משהו, רגע אחר הן גונבות מלח.

האוגר, המלחייה ומלא ציפורים

FishNugget 13/09/2015 882 צפיות אין תגובות
לעולם אל תבטחו בציפורים... רגע אחד הן מבטיחות משהו, רגע אחר הן גונבות מלח.

הכל התחיל בשולחן האוכל.
האווירה הייתה מתוחה במיוחד, שכן כולם שמו עין על האוצר במרכז השולחן – המלחייה. חיכתה שמישהו ייקח אותה, שקופה מספיק כדי לראות שתכולתה היא מלח ולא פלפל… פשוט מושלם.
"יש בעיה, חברים? האוכל תפל לכם?" שאלה אמא אוגר בבלבול.
אבא אוגר ובן אוגר פנו זה לזה בחשש. היה ברור שבמלחייה יש מספיק מלח לשתי מנות בלבד, ועל כן היה עליהם לחתום ברית.
"מה פתאום!" אמר אבא אוגר, ועשה את עצמו מכרסם קצת תירס. "מומלח כמו שצריך, מותק."
בת אוגר ראתה את מה שהתרחש והבינה שבקרוב יעלו עליה במספר – שניים מול אחת. עליה לעשות משהו תכף ומיד.

אמא אוגר החליטה לעזוב את השולחן. המבטים הרעבים שכולם נעצו במלח גרמו לה להרגיש כמו בטטה מצופה בשוקולד.
"זה הזמן…!" אמר בן אוגר. "אתה תרוץ ראשון, אני אתפוס את בת אוגר!"
"לא כל כך מהר," אמרה בת אוגר. "זה הזמן לתכנית הסודית שלי – ציפורים!"
לפתע נשבר חלון חדר האוכל, וכמויות אדירות של ציפורים נכנסו פנימה. החדר הפך לכלוב מלא ציפורים, דבר שהפתיע מאוד את האוגרים.
"מה תעשו עכשיו, שכל החדר מלא בציפורים מכל הסוגים?!" צפצפה בת אוגר.
האוגרים הבינו שארוחת הצהריים שלהם בסכנה, ועל כן פעלו במהירות. בן אוגר קפץ, ביצע סלטה משולשת ועמידת ידיים חסרת משמעות בסופה.
אבא אוגר ראה את הטריק, התפעל, ורץ לחטוף את המלח.
לאחר ריצה ארוכה של מטר שלם, אבא אוגר ובת אוגר היו שניהם מול המלחייה.
"אין לך סיכוי… אני מומחה במלח ובתבלון ללא יוצא מן הכלל…" התנשף אבא אוגר.
"אני מצטערת אבא, אבל כנראה ירשתי ממך את התכונה הזו..!" אמרה בת אוגר וחטפה את המלחייה ללא חשש.
"ל…לא..!!" לחש בקול רם אבא אוגר. "הכל נגמר.. נגזר עליי לאכול ארוחה לא מתובלנת כראוי במשך דקות ארוכות.. ולמה?!"
"למה, אתה שואל?" אמרה בת אוגר בדרמטיות. "כי אני תפסתי את המלחייה במהירות הבזק!"
ובתנועת ניצחון עליזה, הפכה בת אוגר את המלחייה על פיה, רק בשביל לגלות ש…
"המלח…! הוא אינו…!!!" אמרה בת אוגר בייאוש.
"ציפורים ארורות!!" צעקו כל האוגרים יחדיו, והלכו לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך