my burning heart
- סאני

הבן שלי

my burning heart 30/05/2014 1439 צפיות 7 תגובות
- סאני

"הוא הבן שלי, ואת לא יכולה לקחת אותו ממני." הוא הכריז, קולו מעט רועד, והבל פיו מצחין מאלכוהול. ככה הוא מריח בשבועות האחרונים. אלכוהול ועשן סיגריות, למרות שהוא מתקלח, הוא לא מצליח להסיר מעורו את הלכלוך וצחנה. בכל לילה, חוזר הביתה באיחור של לפחות שעה, מסריח ומזיע, עיניו אדומות. הוא נכנס היישר למקלחת, אוכל בקושי ומתיישב בסלון, ליד אימא שלי. שותק. כשהוא יוצא מהמקלחת ומסיים לאכול, הוא נראה כמעט בסדר. אבל אני רואה את הסימנים. את השקיות מתחת לעיניים, את האדום בקצוות האישון, את איבוד השומן המהיר. אני מזהה, אני מכיר את ההרגשה. כמובן, הוא לא יודע. הוא חושב שהסימנים בלתי נראים. אבל הוא הביא את עצמו למצב בו הוא נמצא כעת, נאחז בתקוותו האחרונה ומביט בעיניה של אימא, כושל כמו עופר צעיר שלא מצליח להתייצב על שתי רגליו. הוא מעורער, בקושי פעיל. איבד שני קילוגרם בשבוע האחרון, והשקיות מתחת לעיניו הפכו כהות. הוא לא ישן. הוא לא מצליח להתרכז. והכל באשמתו. הוא הרס את עצמו, מבלי אפילו לשקול מה ההשלכות בשביל כולנו. בשבילי, בשביל אחותי. אחותי הסכימה לעזוב כמעט מיד. היא לא הייתה קרובה אל אבא מלכתחילה. היא כמעט ושנאה אותו כשהוא התחיל להדרדר. ברגע שאימא הציעה את האפשרות, היא לא שקלה אותה למשך הרבה זמן. היא הסכימה. גם אני לא קרוב אליו. לא חיבבתי אותו עוד לפני שהתנתק מהמציאות. אבל אני הדבר היחידי שיש לו כרגע. את עבודתו הוא יאבד, את אימא שלי הוא כבר איבד, וגם את אחותי. ההורים שלו מתים, ואין לו אחים. לא נשאר לו אף אחד. רק אני. כלוא בתוך חיבוקו המסכן, תהיתי מה עליי לעשות. אם אבא ידע את כל האמת לגבי, אין ספק שלא היה נאחז בי כמו בגלגל הצלה. אך יהיה אכזרי מצידי, פשוט לעזוב אותו בשעת צרה. אני מתעב את אימי ואחותי בגלל מה שעשו. מצד שני, אני מתעב את אבי בגלל מה שהוא עשה. אילו רק יכולתי, הייתי נעלם בזה הרגע.
הוא סירב להרפות ממני, כמעט מוחץ את עצמותיי. ניסיתי להשתחרר, אך הוא חזק הרבה יותר ממני, וניסיונותיי החוזרים נכשלו. רציתי לבכות, אבל מצד שני, מעולם לא בכיתי מול משפחתי, ולא התכוונתי לעשות זאת עכשיו. נשמתי עמוק ונשארתי דומם, שקט כמו הלילה ברחובות לונדון הקרירה. נשארתי שם, קפוא כפסל, ונתתי לאבי להישבר.
דמעותיו נחתו על כתפי והרטיבו את החולצה האהובה עליי. "הוא הבן שלי… הבן שלי…"


תגובות (7)

זה פשוט… שנייה. אני צריכה להירגע.
אני פשוט קפואה כרגע. בגלל כמה סיבות.
א-אני…

30/05/2014 11:57

ואוו… הסיפור נותן הרגשה ממש אמתית וקשה. אתה מתאר את האבא השבור נאחז בבן שלו ואת הדילמה של הילד בצורה מעולה.
אני לא חושבת שאני הייתי יודעת מה לעשות אם אני הייתי במצב כזה.
סיפור באמת מדהים…
שבת שלום

30/05/2014 13:01

סאני… זה.. זה אמיתי?…
אם כן, אני חייבת לדבר איתך. עכשיו.

21/06/2014 15:55

וואו. וואו. וואו. וואו. וואו. וואו. וואו. וואו. וואו. הסיפור פשוט… אני לא יודעת מה להקליד. הסיפור כל כך – כל- כל כך.. אממ.. מושלם שאין לי מילים. הכל מתואר בצורה כל כך טובה עד כדי כך שהסיפור פשוט שבה אותי בתוכו!!!!!
קיצר.. 5++++++++

24/11/2014 21:35

    אוקי. פאק. תתעלם מהתגובה הקודמת שלי כי.. עכשיו קראתי כל מיני קטעים שכתבת בשם "העדכון של סאני.." והבנתי ש.. 90% שהסיפור אמתיי. ככה שפליזפליז שלא!!!!! אני כל כך מקווה שהכל בסדר, ושלא פגעת בעצמך באיזה שהי דרך! פליזפליז! ~לא שזה אומר שהכתיבה שלך לא יפה, אבל עדיין.. בבקשה שהכל בסדר איתך!

    24/11/2014 21:59

תגיד, רוצה לחזור לאתר ? ולמייל? (רק הצעה)

29/11/2014 13:09

אני אוהבת את הכתיבה שלך.. היא גורמת לי לחשוב ולהעמיק.
ובכללי.. אני מזדהה עם הסיפורים והשירים שלך..
אני שמחה שהסיפור הראשון שקראתי אחרי הרבה מאוד זמן הוא שלך.
תודה ששיתפת.
ואם אתה צריך לדבר או לפרוק.. אני פה.

26/12/2014 15:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך