טליה .
הסיפור מוקדש לעדינה , שיילי ונופר - המכורות קשות לצעצוע הזה :)

הבשורה .

טליה . 30/06/2011 945 צפיות 7 תגובות
הסיפור מוקדש לעדינה , שיילי ונופר - המכורות קשות לצעצוע הזה :)

" זה לא יכול להיות … איך זה קורה עכשיו ? " הם התנשמו במהירות וניסו להבין איך זה נפל עליהם ככה כרעם ביום בהיר .
דמעה זלגה מעיניהם , דמעה של התרגשות . הם לא רצו לנגבה . הם רצו שהרגע הזה יתארך לנצח , שהרגע יתפרסם בכל העולם.
כל אחד שלף את הטלפון מכיסו , הדליק את המחשב והתחיל לבשר לכל מכריו .
________________________

ג'ימסון ישב במשרדו הגדול והשקיף מחלונו אל הים , מנסה להרגע מהיום המטורף הזה , מפוצץ הפגישות ושיחות הטלפון . הוא שלף מאחת המגירות קלסר עבה והתחיל לעבור על המסמכים שבו .
הוא ביקש עוד כוס קפה והמזכירה שמה אותה ליד 10 הכוסות שעמדו על שולחנו , היא הנידה בראשה ונאנחה . ג'ימסון הביט בה במבט חסר משמעות והיא יצאה מהמשרד .
הטלפונים צלצלו שוב ושוב והוא העבירם לשלוחה של המזכירה . ג'ימסון אולי איש היטק מבריק – אבל הוא גם מאוד עצלן .
המזכירה שלחה אליו את השיחות בחזרה , וכמו בפינג-פונג השיחות עברו אחד לשני .
הטלפון האישי שלו רטט בכיסו , הוא שלף אותו באיטיות וזיהה את המספר שעל הצג במהירות , הוא ענה והקשיב בסקרנות לקולות ההמומים בצד השני של הקו

ידיו רעדו והעט נפל לרצפה , עיניו נפקחו , נשימתו התגברה
" אני בדרך " הוא מלמל ורץ החוצה מהבניין .
________________________

" אלוהים , כמה הבית הזה מלוכלך ! " דיני המנקה לא האמינה למראי עיניה ,כמה ליכלוך יכול להצבר בשבוע אחד ?! רק בשבוע שעבר היא קירצפה כל מילימיטר עם כמה סוגי חומרי ניקוי ואקונומיקה , ועכשיו נדמה שנכנסו לפה שדים שממש אוהבים להזמין פיצה !
היא הרימה את ערמות הקרטונים מהרצפה וזרקה אותה לפח , היא התחילה לשטוף את הרצפת הבית עם ארבעה דליי מיים ואקונומיקה מיוחדת , שאבה את האבק מהמדפים והספות וניקתה באמצעות מטלית לחה את התריסים בחלונות .
אבל הדבר הגדול עוד חיכה לה – ה מ ט ב ח .
" חבורה של חורנים פושטקים !! " דיני צעקה בתהדמה כשראתה את הסירים והמחבתות שנערמו על השיש הארוך והכיור , השולחן היה מרוח בקוטג נקניקיות ומלפפונים , והרצפה היתה מלאה בדגני בוקר בשלל הסוגים והצבעים .
דיני מיד התחילה במלאכה הקשה – לשאוב את כל האוכל שנדבק לרצפה , ואחר כך לשטוף את הרצפה 3 פעמים כדי להוציא את השאריות , היא ניגבה את השולחן והבריקה את המקרר
כעבור שעה היא עברה לכלים .
היא נאנחה והתחילה לשפוך סבון על הכלים , בעודה מקרצפת צלחת עקשנית במיוחד הסלולרי שלה צלצל מתיקה .
בידה הפחות רטובה היא שלפה אותו מתיקה וענתה .
ידיה רעדו והצלחת החליקה אל הרצפה , עיניה נפקחוו בתדהמה , נשימתה התגברה
" אני בדרך " היא מלמלה ורצה החוצה מהבית .
________________________

" כמה אתה אוהב אותי….מ1-10? " אייבי שאלה בקול מגרה כשהתיישבה מאחורי טילר בספה
" 100 " הוא מלמל והמשיך להיות שקוע בטלוזייה
" ו …. " היא נישקה את לחיו ולחשה לאוזנו " כמה אני יפה בעיניך מ1-100 ? "
" 2000 " טיילר הגביר את הווליום בטלויזיה והמשיך לבהות במשחק הכדורגל .
אייבי התיישבה על רגליו ונישקה אותו נשיקה חושנית וארוכה , טיילר נישק אותה בפשטות בחזרה והוריד אותה מרגליו
" תפסיקי להפריע לי , את יודעת שזה המשחק הכי חשוב בליגה !! " הוא לגם מהכוס שלידו על השולחן והיא נאנחה בקול " אתה יבש שאין דברים כאלה , המשחק הכי חשוב בליגה היה שלשום ! "
" הכל יחסי " הוא מלמל ושקע בשחקנים שהתרוצצו על המגרש .
המשחק נגמר . טילר התעורר לחיים והלך לחדרה של אייבי , שם מצא אותה מתכתבת בצאט הפייסבוק
" היי בייב " הוא נישק את צווארה , מחפש את שפתייה , הוא סובבה את ראשה וקמה במהירות מהכיסא " מה קרה , עכשיו אני יותר מעניינת מהגורילות השעירות שלך ?! " טילר הבין מקולה שהיא ממש הסתבך ורץ לנסות לפייסה .
" נו בבקשה מותק , אני לא התכוונתי , אבל את יודעת שהקבוצה הזאת היא החיים שלי " אייבי הסתכלה עליו במבט כועס והמום והוא גמגם ושינה את משפטו " כלומר … החיים שלי לפני שהכרתי אותך ! עכשיו את החיים שלי !! אבל אני לא יכול לזרוק את חיי הקודמים ! את מבינה ? "
אייבי לא השתכנעה , למעשה – היא גם לא כ"כ כעסה . היא רצתה לקבל ממנו תשומת לב שלא קיבלה המון זמן … היחסים שלהם נהיו משעממים ועתיקים .. בכל זאת – הם ביחד חודשיים !
צלצול נשמע מכיוון המחשב , אייבי רצה אליו וקראה שוב ושוב את הכתוב על המסך בהלם .

" טיילר , בוא מהר !! " הוא התקדם לעברה וקרא את הכתוב על המסך , ידיהם רעדו , עיניהם נפקחו בתדהמה , נשימתם התגברה
במהירות שניהם נעלו נעליים ואייבי הקלידה במהירות שניה לפני שיצאו לכיוון המעלית
" אנחנו בדרך " .
________________________

" איחרתי ?!?! " דיני נכנסה לחדר הסודי ונעלה את הדלת אחריה " האוטובוס ברח לי "
אף אחד לא ענה לה . כולם עמדו במעגל ובהו בקופסא הגדולה על שעמדה על השולחן .
" אני לא מאמין שזה הגיע … " ג'ימסון לחש וכולם הנהנו
" זה כ"כ עצוב , יפה ומרגש " אייבי בכתה וטילר חיבק אותה ביד אחת
"ואו !! " דיני פלטה כשהגיעה לשולחן .
זה מדהים . מי היה מאמין שזה יקרה … זה כמו חלום …
איפון 5 .


תגובות (7)

אני!?!?!?!!?!?!? או שזאת נופר עוקבי?? כי לי יש אייפוד לא אייפון!
חחחחח הרגת אותי….
פשוט חזק!!

30/06/2011 17:34

חחחח
אהבתי :)

30/06/2011 19:34

כן נופר , מוקדש לך באהבה . מה זה משנה ,איפון\איפוד\טמגוצ'י , את פשוט מכורה ! D:
תודה על התגובות :)

30/06/2011 20:56

תודה, אבל אני לא מכורה!!
אני פשוט מאוד מאוד מאוד אוהבת את האייפוד שלי!

30/06/2011 22:07

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מהממממםםםם ! D:
זה כתוב יפה, בלי שגיאות, משלב גבוה ומפוסק טוב !
אני, אני מכוורה ?1
אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה, אני רק לא רוצה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה בצחוק באמת כשאני במשצי"ם אני בכלל לא בפלאפון!

01/07/2011 15:24

כי אין לך קליטה בצוקים ובבית קברות : ) חחחחחחחחחחחחחחחח

01/07/2011 16:11

חחח…
' "הבל הבלים" אמר קהלת'…
מה שאנשים עושים היום מצעצועים טכנולוגיים… u_v
נאה לי שאצטרף לקהלת…

03/07/2011 20:05
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך