Fire_Horse
תגיבו מה חשבתם על הסיפור (:

הדברים הקטנים

Fire_Horse 29/11/2013 1237 צפיות 12 תגובות
תגיבו מה חשבתם על הסיפור (:

אביב, התקופה היפה ביותר בשנה. העצים ירוקים והפרחים פורחים בשלל צבעים, מפזרים את ניחוחם המתוק. הפרפרים הצבעוניים עוברים מפרח לפרח, מטיילים באוויר, מעלים חיוך קטן על פניי. הציפורים שרות את שירן ובכל פעם אני עוצרת להתענג על כל רגע.
כשאני מסתכלת על השמיים התכולים אני רואה עננים לבנים בקבוצות קטנות, ממהרים להגיע ליעד הבא.
השמש מאירה על פניי ודואגת שאתחמם בעוד משב רוח קל מגיע לשמור על האיזון, כדי שאהיה בדיוק בטמפרטורה המושלמת.

אביב מסמל חיים, תקווה, שמחה. הקיץ? הקיץ מסמל חופש, שחרור, חוסר דאגות.
ההרגשה הזאת שמקבלים כשיודעים שזהו היום האחרון לבית הספר וממחר מתחיל החופש הגדול, ההקלה הזאת שאומרת שסוף סוף נגמר הלחץ של המבחנים. עכשיו אפשר לבלות עם חברים כל היום, להשתזף בים מתחת לשמיים הבהירים והשמש החזקה של הקיץ, לאכול גלידה קרה וטעימה המצננת את הגוף, אולי לצאת לאיזו חופשה נחמדה עם המשפחה.
כמובן שאי אפשר לשכוח את אהבת הקיץ, האדם המיוחד שהצטרף לחיים לא מזמן וגורם להתרגשות בכל פעם שאתם נפגשים.

והסתיו? הסתיו מסמל רוגע, שינוי, עדינות.
העלים הצהובים, כתומים ואדומים, שמראים איך לאט לאט הטבע עושה את שלו ונותן אפילו לעלים שכבר חלף זמנם את המראה היפהפה שאי אפשר להסיט ממנו את המבט. הצליל הנעים של הרוח הנושבת בעדינות על עלי הסתיו הנושרים, הריח המשכר של הגשם הראשון ועצי הסתיו והשמחה הקטנה הזאת שיש בפנים כשרואים ילדים קופצים לתוך ערימות העלים וצוחקים.
הרגשה ששינוי מגיע, אבל זה לא שינוי שמפחדים ממנו. זה שינוי שמקבלים באהבה, כי הוא מגיע בדיוק בזמן הנכון ובדרך הנכונה.

ועכשיו? עכשיו כבר הגיע החורף. האם יש עונה רומנטית יותר מהחורף? מה יותר רומנטי מנשיקה בגשם? או זוג אוהבים המתחבקים חזק כדי להתחמם ביחד?
ההרגשה הכל כך נעימה שמקבלים כשאתה מכורבל מתחת לשמיכת הפוך עם כוס שוקו חם, לא הייתי מחליפה אותה בעד שום דבר אחר.
השלג הלבן שמביא שמחה לכל אחד הרואה אותו, שמזמין אותנו למלחמת כדורי שלג מול כל חברינו הקרובים, שמזמין אותנו לבנות איש שלג עם מגבעת מגוחכת וצעיף, או שמהווה נוף יפה מחוץ לחלון בעוד כל המשפחה יושבת מול האח.

יש אנשים שאומרים שהם שונאים את החורף או את הקיץ, אף פעם לא הצלחתי להבין אותם. אלו דברים שמחממים את הלב, שנותנים את ההרגשות הפשוטות ביותר, אך גם הטובות ביותר. כל האירועים הגדולים של "פעם בחיים", הם לא באמת מה שחשוב. אלו הדברים הקטנים שמשאירים אותנו שמחים.


תגובות (12)

סיפור יפה, מרגש ומקסים!!
תעלי עוד דברים כאלו יפים לאתר!! ♥

29/11/2013 04:23

וואו מדהים זה מאוד מיוחד

01/12/2013 01:14

זה ממש… מיוחד כי זה כזה.. יותר קטע מסיפור.
מרגש

01/12/2013 03:39

תודה רבה (:

01/12/2013 08:49

זה מדהים, מזל טוב על בחירת העורכים.

01/12/2013 09:58

מדהים, כל הכבוד על בחירת העורכים השנייה שלך ^^

02/12/2013 02:50

תודה ^-^

02/12/2013 04:41

אני יכול ללכת על שתי גישות:
1. להגיד כמו כולם 'מדהים!!!!!!!!!!!!!'.
2. להגיד לך בדיוק מה יפה בסיפור הזה.
אני אלך על גישה מספר 2.

הכתיבה מושלמת, הסיפור נוגע ללב, אין שגיאות כתיב והמשלב הלשוני גבוה. בנוסף, אני אוהב שוקו חם.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

03/12/2013 04:55

אהבתי תפשטות של הדבר,
כן הדברים הקטנים זה לגמרי זה.
זה פשוט להסתכל על השמיים, בכול עונה שהיא, ולראות את המיוחד בה
גורם לאושר

03/12/2013 10:24

חמוד, מרגש מדהים.
לא קראתי את הכול…

06/12/2013 14:26

אין לי מילים, את שינית את המבט לי על העולם

07/12/2013 12:38

כל כך מדהים, ריגשת אותי.
גם אני חושבת בצורה כזו על עונות השנה (:

16/12/2013 06:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך