הדברים שנכונים לגביי…..-באנגלית- ^_^

אליאנור 17/11/2012 785 צפיות אין תגובות

טוב אז אני לא כ"כ בטוחה אם זה יעניין אתכם ..(רוב הסיכויים שלא) אבל זה דברים שנכונים לגביי,ח_ח כשעשיתי שאלון בפייסבוק איזה כוח\צבע את זה נתן לי את זה LOL
ואני מפרסמת את זה סתם ככה,כנראה שאני…אני מצפה למשהוא…טובוש,ניגש לקטע הקצרצר:).
A darkness burns within you. You crave for the day when the sun is extinguished so you can permanently live in the shadows and darkness. Nothing matters to you but domination over everyone who either hates you or thinks that their idea is better than yours. Oh and by the way, when I took this test I got this result. You are like me my friend. You have not many friends but it doesn't matter to you. It's you against the world..
טוב…עכשיו,מילא אם מישהוא קורא את זה ומילא אם לא אני רוצה להגיד את הקטעים שלא נכונים לגביי ואח"כ לתקן לעיברית ח_ח
טוב הדבר שלא נכון לגביי זה זה:
You have not many friends but it doesn't matter to you-יש לי הרבה חברים וזה איכפת לי :)
Nothing matters to you but domination over everyone who either hates you or thinks that their idea is better than yours-חלקית נכון,טוב הקטע על השליטה לא נכון :).
עכשיו התרגום (הלא מוצלח כנראה):
יש בתוכך אופל.את משתוקקת ליום שבו השמש תיכבה ואז את קבוע תוכלי לחיות בצללים ובאופל\חושך.שום דבר לא משנה לך חוץ משליטה,בין אם אתה שולט במי ששונא אותך ובין אם אתה שולט במי שחושב שהרעיון שלך יותר טוב משלהם.אה,דרך אגב,כשאני עניתי על המבחן הזה יצא לי אותו הדבר את כמו החבר שלי,אין לך הרבה חברים,אבל זה לא משנה לך כי זאת רק את נגד העולם.
חח_חח
אם משהוא לא נכון על תאשימו אותי כמה מילים אני תרגמתי דרך תרגום גוגל ח_ח
מקווה שזה עניין מישהוא :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך