חייכנית
את האמת, נראה לי שאפילו אני לא ממש הבנתי את עצמי... אבל אני מקווה שתתחברו:)

ההבטחות הכי טובות

חייכנית 08/07/2012 872 צפיות 3 תגובות
את האמת, נראה לי שאפילו אני לא ממש הבנתי את עצמי... אבל אני מקווה שתתחברו:)

שמעתי לא מזמן משפט יפה… "ההבטחות הכי טובות הן ההבטחות שאי אפשר לקיים". זה חיבר אותי כל כך למצב שאני נמצאת בו כרגע… אוהבת כל כך מישהו שאני פשוט לא יכולה לאהוב!
אתם יכולים לקרוא לזה -איסור- אם תרצו… אבל עדיין.. אי אפשר לשלוט ברגשות.. לא ככה?
הוא איסור בכל כך הרבה מובנים… אפשר לקחת אחד בתור דוגמא – הוא המדריך שלי..
אני יודעת שאם יהיה בינינו משהו הוא פשוט יסולק, וזה? הדבר האחרון שאני רוצה!
אני מדמיינת את עצמי עומדת בסיטואציה שבה הוא אומר לי "אנחנו חייבים להפסיק להיות כל כך קרובים…" והלב שלי פשוט יישבר. הוא בטח יבקש ממני להבטיח.. ואתם יודעים מה אני חושבת על זה? זאת הבטחה שאני פשוט לא יכולה לקיים…זה מה שעושה אותה כל כך מושכת, מטריפה….
כל כך בא לי לצעוק לו כמה הוא עיוור.. כמה הוא לא מבין שכשאני רואה אותו אני מרגישה שאני מרחפת.. אני מרגישה שאין עוד אף אחד בעולם מסביבנו, אני מרגישה שאני יכולה לעשות הכל!
אבל בנים… הם פשוט לא מבינים את זה!
אתם יודעים מה הייתי עושה? הייתי מבטיחה לו… "אין בעיה. אני לא אתקרב יותר." אבל שנינו נדע ששיקרתי.. אומנם כן, זו תהיה הבטחה מעולה! אבל רק בגלל שאני פשוט לא-יכולה-לקיים-אותה.


תגובות (3)

חייכנית,החיים לא הוגנים לפעמים,אה?
גם אני מזדהה איתך,למשל,פעם התאהבתי במישהו שיותר מבוגר ממני,
או במישהו שכבר תפוס ואין מצב שנוכל להיפגש.
אהבה כואבת!זה כזה מבאס…
אבל בסוף הכל יסתדר.
גם אם קשה להבטיח שלא.
והקטע זה מובן לחלוטין.יכול להיות שהכל התבלבל לך בראש ולכן חשבת שזה מבולבל(גם אני לא הבנתי עכשיו את עצמי).
אבל אני ממש מעריכה שיש לך אומץ לשתף(תני לי קצת)…
תמשיכי לכתוב~חיוך~:)

08/07/2012 09:03

החיים ממש לא הוגנים… אבל חייבים לחיות אותם בסופו של היום…
אני מקווה שהכול יסתדר.. כשאת אומרת את זה זה באמת נשמע מבטיח:)
חחחחח אני שמחה שאני לא היחידה שמבולבלת…
ובקטנה, אם בא לך לכתוב משהו אל תחשבי על מה יגידו, מה יחשבו… פשוט תכתבי את זה… תאמיני לי – זה משחרר!!
תודה על התמיכה, אוהבת המון! :)

08/07/2012 09:07

מסכימה עם לילוש…החיים באמת לא הוגנים.
כל כך מעצבן להתאהב במישהו בלתי מושג, אבל זה יכול להיות גם מטריף מה שמוביל לאהבה.
אני מבינה אותך…ולמרות שאת חושבת שהכול מבולבל, הצלחתי להבין :)
אני כל כך מקווה שמה שאת חושבת שיקרה- לא יקרה. מגיע לך להיות מאושרת.
ואם שניכם מבינים שההבטחה שלך לא תתקיים, סימן שגם לו יש צד בעניין, שגם הוא חושש, שגם הוא מרגיש. לא?
הכל יכול להיות ;)
בינתיים, כשעוד שום דבר לא קרה, תקווי לטוב…ואם לא? אנחנו פה בשביל לתפוס אותך אם תפלי, אני פה!

מקווה שהכול יצליח,
שהוא יבין מה יש לו בין הידיים,
שולחת חיבוק גדול,
החולמנית.

08/07/2012 11:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך