idomeir48
למרות שהוא אחד הטובים במה שהוא עושה, לגבי עצמו הוא די אבוד בביצוע הזה...

ההוא עם האקדח / השרוט

idomeir48 23/02/2020 715 צפיות 2 תגובות
למרות שהוא אחד הטובים במה שהוא עושה, לגבי עצמו הוא די אבוד בביצוע הזה...

דוד הסתובב בכל מקום בו הלך עם אקדח טעון בכיס… רוב הסובבים אותו, חוץ מהקרובים לא ממש ידעו למה, אך פשוט ראו אותו בתור "ההוא עם האקדח.
דוד ידע שזה נראה מוזר, אפילו במדינה כמו זו שבה חי – שבה הדבר נראה כמעט לגיטימי.

בכל פעם שהיה רואה אדם לבוש בבגדי ספורט, עם נעליים לרגליו הדבר עורר בו צורך עז לשלוח יד אל האקדח.
בתחילה רק זה בלבד עורר בו את הצורך, אך עם הזמן גם מראה של אנשים שנראה כאילו הם רוצים לרוץ לאנשהו אך חוששים מאיזושהי סיבה.

זמן מה לאחר שהחל להרגיש זאת, החל להסתובב גם עם גיר בכיסיו.

בכל פעם שראה אדם שנראה שלו רק היתה לו סיבה להתחיל, היה רץ וכובש שיאים – היה דוד מוציא את הגיר, מצייר קו תחת רגליו של "הקורבן" ויורה יריה באוויר – יריה שאמרה לאותו אדם "אתה אדון למעשיך, ובכל אשר תרוץ תצליח".

דוד שקל בעצמו להשתתף במירוץ החיים, כפי שנהג לקרוא לו, אך חשש ולא עשה את הצעד המתבקש מאדם שכל חייו רק מזניק אחרים למעשה.


תגובות (2)

אני קראתי כל מה שכתבת , אתה כותב בצורה מאוד קלילה ויפה, אני נהנית לקרוא את הסיפורים שלך .
תמשיך כך ! , מחכה לסיפור הבא :)

05/04/2020 00:04

    תודה רבה :)
    בימים הקרובים אני אעלה סיפור ביום – סיפורים ישנים שכתבתי שטרם עלו לכאן.
    הכתיבה שלי היא מנקודת מבט של 4 דמויות שונות, עם מאפיינים שונים שכולן אני.
    מקווה שתמשיכי להינות מהקריאה.

    05/04/2020 12:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך