החלטה אחת- חלק אחרון

linush 01/05/2013 649 צפיות תגובה אחת

"לא!" הוא שאג עליה "את לא עושה את זה!"
"אתה לא תיפגע בגללי" היא אמרה רגועה "אם אני צריכה להשתנות כדי שתחייה אני אשתנה"
לוסי רתחה מבפנים על ג'ייסון שרוצה לפגוע באהובה.
על צ'ייס שלא נותן לה להשאיר אותו בחיים.
אבל מה היא יכלה לעשות?
"בבקשה לו" הוא התחנן "אל תעשי את זה, אני לא יכול לחיות בלעדייך"
לוסי הסתכלה עליו שבורה, היא ליטפה את פניו בעדינות, מוחא את הדמעות שזלגו מעיניו, כאב לה.
"אין לי ברירה" היא לחשה "אתה יכול לבנות לעצמך חיים חדשים, להתחתן שוב, להקים משפחה. אין לך עבר מוכתם בפשע כמו שיש לי, יכול להיות לך עתיד" זה עוד יותר כאב לה, לדעת שהוא ימשיך בלעדיה.
"אני לא רוצה לחיות בלעדייך, אני רוצה עתיד איתך" הוא לחש בעצב.
""אני יודעת" היא לחשה "גם אני רוצה עתיד איתך"
זה היה הלילה האחרון שלהם ביחד.
בבוקר למחרת בזמן שצ'ייס עדיין ישן, היא נישקה את ראשו והסתכלה על פניו בפעם האחרונה.
לוסי הלכה לדלת התא וג'ייסון ידע שהיא וויתרה.
השומרים משכו אותה משם אל המעבדות שלהם ושם קשרו אותה למיטה.
המעבדה הייתה לבנה ומפחידה, אך לוסי לא פחדה, היא חשבה על כל מה שאיבדה ועל כל מה שקיבלה.
הבחור שהולך לשנות אותה הגיע וחייך אליה מרוצה, אך פתאום הבעת פניו השתנתה, ולוסי חייכה אליו, כמה זמן היא לא ראתה את הפנים האלה.
"ליאו" היא אמרה, זה היה אח שלה "כמה זמן לא ראיתי אותך"
"לוסי" מלמל "מה את עושה פה?"
בואו נחזור עוד פעם אחורה לתקופה שהמצב בבית של לוסי היה בסדר, אח שלה היה בבית והיא הייתה מאושרת.
היא הייתה בת 5, שנה לפני שליאו עזב את הבית.
"אבא! אמא! לילו!" לוסי צחקקה באושר וקיפצה מהחדר שלה לסלון. היום היה היום הראשון שלה בכיתה ב'.
ליאו הרים אותה על ידיו וסובב אותה באויר והיא צחקה מאושרת.
הוריה חייכו אליה "חמודה שלי את נראית נהדר" אימה אמרה, לוסי לבשה שמלה לבנה פרחונית.
היא חייכה אליה מאושרת וקצפה לידיה "תודה אמא! אני מתרגשת, סוף סוף אני מתחילה ללמוד באמת!"
"כן מתוקה את תהי הכי חכמה במשפחה" אביה אמר לה ונישקה את ראשה.
"לוסי! הולכים, את לא רוצה לאחר ביום הראשון?" ליאו אמר לה וחיכה לה ליד הדלת.
היא מהירה לרדת מידיה של אימה ולרוץ לדלת, היא לקחה את התיק שלה ולוסי ואחיה הלכו לבית הספר.
בסוף יום הלימודים ליאו לקח את לוסי לאכול גלידה "איך היה ביום הראשון? הכרת חברות חדשות?" הוא שאל אותה
היא חייכה אליו מאושרת "היה מעולה! הכרת המון בנות!"
הוא הרים אותה על ידו והביא לה את הגלידה "אני שמח ילדונת"
לוסי צחקקה באושר היא כל כך אהבה אותו.
הוא תמיד היה שם בשבילה, הוא היה החבר הכי טוב שלה, ליאו היה ישן איתה כשהיו לה סיוטים, היה מכין מחליף לה חיתולים כשהייתה תינוקות. הוא גידל אותה.
כשליאו עזב לוסי לא יצאה מחדרה ימים שלמים ותמיד האשימה את עצמה שבגללה הוא עזב, ועכשיו היא יודעת שהיא לא אשמה, שג'ייסון המנוול אשם בהכל.
הוא הרס את משפחתה ועכשיו הולך להרוס את החיים שלה ושל צ'ייס.
"לוסי" מלמל "מה את עושה פה?"
"אני הפושעת שאתה הולך לשנות" היא אמרה בלעג.
מבטו היה מופתע ואז השתנה לעצוב.
"אני מצטער על שעזבתי והשארתי את המשפחה להתפרק" הוא אמר "ואני מצטער על זה"
לואי הזריק את החומר ישר ללב שלה וצרחה מקפיאת חושים נשמעה. האחת של לוסי והאחת של צ'ייס.
ג'ייסון שינה את שניהם.
אחרי כמה שעות שני לוחמים, לא זוכרים את עברם, לא זוכרים מי הם.
עיניהם אדומות כדם.
עמדו בראש הצבא של ג'ייסון.
ומשם רק אתם יכולים לחשוב מה קרה.
אולי הם נזכרו מי הם היו פעם וברחו?
אולי הם נשארו קפואים כמפלצות?
מי יודע? רק הגורל יכול לדעת.


תגובות (1)

וואו!
קראתי עכשיו את 2 הפרקים, וזה מהמם!
חבל שככה זה נגמר… :'(

01/05/2013 12:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך