זה לא שלא היו מוכנים לקבל את החלליות פשוט הזמן להחליט איזו ועדה תתכנס ותכריע איזה שר יתעסק בנושא, בקיצור כך רצחה הבירוקרטיה את הסיכוי לפגוש חיים תבוניים מחוץ לכדור הארץ. סיפרו לי שזה סיפור אמיתי שעלול לקרות שוב.

החלליות שלא היו שמה

11/02/2015 715 צפיות אין תגובות
זה לא שלא היו מוכנים לקבל את החלליות פשוט הזמן להחליט איזו ועדה תתכנס ותכריע איזה שר יתעסק בנושא, בקיצור כך רצחה הבירוקרטיה את הסיכוי לפגוש חיים תבוניים מחוץ לכדור הארץ. סיפרו לי שזה סיפור אמיתי שעלול לקרות שוב.

הכול התחיל יום אחד שנפלו חלליות מהשמיים. בעצם הכול התחיל הרבה קודם, אבל זה סיפור קצר למי יש כוח לתמצת מחדש את תולדות הזמן, ובשביל מה? זה שיעור היסטוריה? יש גוגל בשביל זה…

כן, אז הצטרפנו לנקודה בסיפור שנפלו חלליות מהשמיים. ככה פיו פיו כמו פצצות תאורה כאלה מגניבות של ילדים בפורים שעושים המון רעש והמון אור, וכלבים נובחים וחתולים מייללים כאילו מה קרה, כולה נפץ.

כן, אבל לא מדובר בנפץ, אלא אשכרה בחלליות שנפלו משמיים, מסתבר שהן היו שם כל הזמן בעצם, פשוט הם התחבאו מכל הרדארים המתוחכמים של חיל האוויר והסי.אי.איי, וצה"ל ודעא"ש, אף אחד לא ידע על קיומם.

נכון, אבל לא בדיוק, כי שנים אחרי שהחלליות שנפלו משמיים ועשו רעשי קפצונים וזיקוקי דינור, נמצא במחקר של חוקר שנרצח או התאבד, שבעצם כולם ידעו עליהם פשוט סירבו להאמין.

גם זה לא ממש מדיוק, נכון זה היה ידוע אך מעולם לא נשמעה הודעה רשמית. וכידוע, אם משהו לא רשמי הוא לא קיים. תשאלו כל פקידה בכל מוסד ציבורי שמכבד את עצמו, אם לא תציגו לה תעודת זהות אתם בעצם לא קיימים, והיא לא רשאית לספק לכם שירות.

כך גם קרה לחלליות האלה שהיו שם תמיד, מכיוון שמעולם לא קיבלו "אישור" רשמי להתקיים על ידי רשויות החוק או רשויות כאלה ואחרות, לא יכלו להתקיים פה. והם נתקעו שמה למעלה, עד שיהיו מוכנים לקבל אותם, או עד שייגמר להם הדלק. וככה הכול התחיל.

יום אחד נגמרו לחלליות האלה הדלק והן פשוט התרסקו על האדמה בכל מני מדינות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך