היום יהיה יום טוב

Optimistic 19/12/2012 1376 צפיות 2 תגובות

את קמה בבוקר ומבטיחה לעצמך שהיום, יהיה יום טוב. את גם אומרת את זה כל כך הרבה פעמים, שאת מאמינה בשקרים של עצמך לעצמך. אבל זה לא משנה, כי היום באמת יהיה יום יפה. בשבילך, ובשבילו.

הוא מכיר אותך ממזמן, עוד מהתיכון. והיום, כשאת והוא מתחילים באותו קורס בטכניון, את בעננים. אולי כי הוא שם ואולי כי את באמת מאמינה שהיום יום טוב. אולי השקרים שלך לעצמך באמת עובדים.
היום ממשיך להיות טוב, בדיוק כמו ששיקרת. והוא, אפילו הוא מאמין לזה. הוא אולי מאמין, אבל בפנים, אפילו הוא יודע שהיום יהיה יום רע.

אם כולם מאמינים לך, אפילו את בעצמך, אז למה לא? למה לא לשקר לכולם ולעצמך וכך ליצור חיים מושלמים? אין סיבה שלא. כמובן, יש את העניין של מוסר, כבוד עצמי, כיבוד הזולת ושמירה על כנות. אבל זה לא מה שיעצור אותך.

את החיים המושלמים שלך את חיה. חיה טוב. כל יום, יום יפה וכל קורס בטכניון, קורס מעניין.
את מסיימת את הטכניון, את הצבא ואפילו פותחת סטארט אפ. סטארט אפ מצליח מאוד. והכל, כאילו קרה באותו יום, יום טוב, יום יפה.

את קמה בבוקר וקולטת. את חיה בשקר כבר 20 שנה! את משקרת לכולם, ואף אחד לא יודע!. את מרגישה רע עם עצמך. משקרת לעצמך שטיילת חודשיים בהודו לחיפוש עצמי רוחני, וחוזרת למיטה. והוא שם לידך. כאילו כלום.
הוא מתעורר, נושק לך ואת, כאילו באינסטינקט, אומרת לו "היום יהיה יום טוב"


תגובות (2)

אתה מדהים אותי כל פעם מחדש

19/12/2012 11:40

זה יפה מאוד (: אהבתי את זה שבסוף היה לה את היום הטוב שלה (:

19/12/2012 11:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך