אהבתם את הסיפור? תיתנו תגובה שאהבתם ואמשיך את הסיפור יש סיכוי כבר מחר:)

"הילדה בקצה השכונה"-פרק1

07/12/2014 1180 צפיות 3 תגובות
אהבתם את הסיפור? תיתנו תגובה שאהבתם ואמשיך את הסיפור יש סיכוי כבר מחר:)

היא הייתה ילדה מלאה רגש , יפהפייה וחכמה .
היא הגיעה אלינו לפני קצת זמן והייתי בטוח שזוהי נערת חלומותיי , היא הייתה גרה בקצה השכונה ובכל פעם הייתי מנסה לראות אותה דרך החלון אך לשווא.
היא הייתה ילדה חכמה ויפה אבל משהו היה אצלה קצת מוזר , רצו עלייה שמועות בבית הספר שהיא מסוגלת לקרוא מחשבות ואף לשנות אותם .
כשהייתי בדרכי לביתי ראיתי אותה אם עוד ילדה , כשראיתי אותה מהפנטת אותה וגורמת לתת לה את כספה , התחלתי לפחד ואף לחשוש ממנה…
בדקתי אם זה נכון , התגלה שכן , גיליתי כי זוהי לא ילדה רגילה יפה וחכמה , אלא ילדה שונה ומפחידה .
עקבתי אחריה ימים ספורים והשתכנעתי כי היא ילדה מאיימת שמשתמשת בכוחותיה לרע ולא לטוב…
שאלתי אותה אם זה נכון שהיא קוראת מחשבות מכיוון שככל הנראה אני הייתי היחיד שבדק זאת.
ששאלתי אותה , היא פתחה את העיניים הסתכלה עליי ולרגע קט הרגשתי מהופנט ממנה…
היא לא דיברה איתי לאחר מכן והיא אפילו לא הגיע לבית הספר מאז שאמרתי לה שאני יודע את סודה הגדול ביותר, סודה הנורא…


תגובות (3)

Prince\Princess* סליחה זה דרש תיקון.
הקטע בשפה גבוהה אבל קצת יותר מדי, כאילו שבחרת משלב שגדול עלייך. תנסה לסדר שוב ולראות אם זה נשמע יותר אמין- אחרי הכל, גבוהה גבוהה אבל כששאלתי*

07/12/2014 18:26

אני בת

07/12/2014 21:05

אני לא כותבת את הסיפור בשפה גבוה אלא אני כותבת בשפה נכונה

07/12/2014 21:19
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך