הכתיבה שלי

06/11/2013 765 צפיות 2 תגובות

הכתיבה שלי אינה מדהימה, אינה קולחת, אינה מלאת משמעויות נסתרות ותובנות עמוקות על החיים. אני כותבת כדי לבטא מחשבות, נקודה. הכתיבה, בשבילי, היא לא יותר ממקום מפלט. אני לא מפרסמת את רוב הדברים שאני כותבת, אולי בגלל חוסר מובהק של ביטחון עצמי, ואולי כי פשוט אין לי כל רצון בכך. הכתיבה היא דבר ששייך לי, וכשזה נוגע אליה, אני רכושנית במיוחד. רבות מהיצירות שהועלו על ידי לאתר הן יצירות שכתבתי רק מתוך שעמום, או מתוך רצון לפרסם קטע באתר ולקבל עליו ביקורת. למעשה, היצירות שבהן אני מבטאת את המחשבות שלי הן יצירות שבדרך כלל אינן מתפרסמות. מדוע? כי זה שלי. אני טומנת את המחשבות שלי בדף הלבן, מותירה אותו עמוס. לפעמים המחשבות נוגעות בסרגלים, כריות או דברים רבים שוליים אחרים. ללא הכתיבה, הייתי מוכרחה למצוא דרך אחרת לבטא את המחשבות שלי.

לבסוף, זה היה קטע קצר וחסר פואנטה, שבא להעביר את השעמום שאני חשה, (אני אמורה ללמוד למבחן ממש ברגעים אלה).


תגובות (2)

הו, גם לי יש סיפורים כאלה שאני לא מעלה $:
ובכלל, אני מרגישה כאילו אני לא יכולה לכתוב יותר. לוקח לי הרבה זמן לחשוב על משהו וגם אם יש לי, אני לא מצליחה לכתוב…
שיקפת את רגשותיי

06/11/2013 08:27

כשאני כותבת משהו במחשבה תחילה שקהל יקרא אותו, יש לי מחסומי כתיבה רציניים, ובדרך כלל יוצא לי משהו צולע, אבל זאת רק אני. אני מזדהה אתך, אבל אני בטוחה שבסוף תצליחי לכתוב שוב :)

06/11/2013 09:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך